Sairaalloisen mustasukkaisten kumppanien tempaukset
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:34"]
Exä löi mulle mustan silmän, kännissä väitti että olin pettänyt. Kysyin kenenköhän kanssa ja hän osoitti KOIVUA :))))))) Siihen päättyi 5v suhde
[/quote]
Sama. Mutta ilman koivua... ja loppui suhde meilläkin.
Ex luki mun teiniaikaisia päiväkirjoja ja siellä taisi lukea että "Masa on niiiiin söpö." joten hakkasi mut sitten yöllä kännissä. Hakkasi kyllä ihan muuten vaan myös että...
Oikeasti pallit pois tuollaisilta "miehiltä"
3
koiratutka kotona päällä, kun mies itse töissä, että voi salakuunnella. (mitään kuunneltavaa ei ole)
yhdistäny koneelle minun fb;n ja puhelimen ja tutki jokaisen keskustelun ja viestit vuoden ajan
Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.
Exä ei päästänyt mua kouluun. Olin luokan ainut tyttö ja petin kuulemma kaikkien kans sitä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:43"]Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.
[/quote]
lähde nyt hyvänen aika jo lipettiin!!
Exä salakuvasi kun luuli että petän..en pettänyt mutta mulla meni luottamus siihen mieheen samantien.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:43"]Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.
[/quote]
[/quote]
Tiedän että se olisi fiksua, mutta oon vaan niin kauhean väsynyt.
Tiedän tapauksen jossa vaimo leikkasi mustasukkaisuuden raivossa miehensä ainoasta valkoisesta paidasta napit irti.Ei mies sitten päässyt työpaikan juhliin.Ihmettelin käytöstä kovasti mutta vuosia tapauksen jälkeen näin miehen baarissa kähmimässä vierasta naista.Olivat siis kyllä vaimonsa kanssa yhdessä vielä.Että ei se vaimo tyhjästä ollut mustis.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:43"]Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.
[/quote]
[/quote]
Tiedän että se olisi fiksua, mutta oon vaan niin kauhean väsynyt.
[/quote]
ajattele mitkä energiat saat takaisin kun nostat itsesi jalustalle ja annat tuollaisen hullun olla! Sinä saat elämäs takaisin. Sehän voi vielä lukita sut johonki ja kukaan ei saa tietää, siis mieti mitä kaikkea voi tapahtua jos nyt jo mennyt tuohon pisteeseen
Naiset leikkaa nappeja miehet lätkii turpaan.. ihan reilua !! :)
T. Koivun kanssa sekstaillut
Mies tutkii puhelinta ja käy aina läpi netin sivuhistorian. Ei antaisi mun lähteäb yhtään mihinkäään. Itse jäänyt pettämisestä kiinni useamman kerran.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:58"]
Mies tutkii puhelinta ja käy aina läpi netin sivuhistorian. Ei antaisi mun lähteäb yhtään mihinkäään. Itse jäänyt pettämisestä kiinni useamman kerran.
[/quote]
Hyi h*lvetti mikä mies!
Minulla ei ole mitään tosi sairasta kerrottavaa, mutta eksällä oli tapana tutkia puhelintani ja ottaa esimerkiksi selville, mistä numeroista minulle on soitettu. Se oli ahdistavaa.
Exä löi mulle mustan silmän, kännissä väitti että olin pettänyt. Kysyin kenenköhän kanssa ja hän osoitti KOIVUA :))))))) Siihen päättyi 5v suhde