Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloisen mustasukkaisten kumppanien tempaukset

Vierailija
19.07.2014 |

Tähän ketjuun!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä löi mulle mustan silmän, kännissä väitti että olin pettänyt. Kysyin kenenköhän kanssa ja hän osoitti KOIVUA :))))))) Siihen päättyi 5v suhde

Vierailija
2/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:34"]

Exä löi mulle mustan silmän, kännissä väitti että olin pettänyt. Kysyin kenenköhän kanssa ja hän osoitti KOIVUA :))))))) Siihen päättyi 5v suhde

[/quote]

Sama. Mutta ilman koivua... ja loppui suhde meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex luki mun teiniaikaisia päiväkirjoja ja siellä taisi lukea että "Masa on niiiiin söpö." joten hakkasi mut sitten yöllä kännissä. Hakkasi kyllä ihan muuten vaan myös että...

Vierailija
4/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pallit pois tuollaisilta "miehiltä"

3

Vierailija
5/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiratutka kotona päällä, kun mies itse töissä, että voi salakuunnella. (mitään kuunneltavaa ei ole)

Vierailija
6/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistäny koneelle minun fb;n ja puhelimen ja tutki jokaisen keskustelun ja viestit vuoden ajan

Vierailija
7/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ voi morjens...

Vierailija
8/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.

Vierailija
9/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei päästänyt mua kouluun. Olin luokan ainut tyttö ja petin kuulemma kaikkien kans sitä.

Vierailija
10/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:43"]Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.

[/quote]

lähde nyt hyvänen aika jo lipettiin!!

Vierailija
11/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä salakuvasi kun luuli että petän..en pettänyt mutta mulla meni luottamus siihen mieheen samantien.

Vierailija
12/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:43"]Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.

[/quote]

[/quote]

Tiedän että se olisi fiksua, mutta oon vaan niin kauhean väsynyt.

Vierailija
13/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa vaimo leikkasi mustasukkaisuuden raivossa miehensä ainoasta valkoisesta paidasta napit irti.Ei mies sitten päässyt työpaikan juhliin.Ihmettelin käytöstä kovasti mutta vuosia tapauksen jälkeen näin miehen baarissa kähmimässä vierasta naista.Olivat siis kyllä vaimonsa kanssa yhdessä vielä.Että ei se vaimo tyhjästä ollut mustis.

Vierailija
14/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:43"]Meillä on kans ollut väkivaltaa ja kaikkea mahdollista, uusin tempaus oli kun poikaystävä otti puhelimeni eikä päästänyt asunnosta pois.. nyt tästä on alkanut muodostua jo tapa. Harkitsen, että kun seuraavan kerran lähden, en enää palaa. Nyt minulla on kyllä puhelin, mutten uskalla/halua lähteä.

[/quote]

[/quote]

Tiedän että se olisi fiksua, mutta oon vaan niin kauhean väsynyt.

[/quote]

ajattele mitkä energiat saat takaisin kun nostat itsesi jalustalle ja annat tuollaisen hullun olla! Sinä saat elämäs takaisin. Sehän voi vielä lukita sut johonki ja kukaan ei saa tietää, siis mieti mitä kaikkea voi tapahtua jos nyt jo mennyt tuohon pisteeseen

Vierailija
15/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset leikkaa nappeja miehet lätkii turpaan.. ihan reilua !! :)

T. Koivun kanssa sekstaillut

Vierailija
16/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tutkii puhelinta ja käy aina läpi netin sivuhistorian. Ei antaisi mun lähteäb yhtään mihinkäään. Itse jäänyt pettämisestä kiinni useamman kerran.

Vierailija
17/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:58"]

Mies tutkii puhelinta ja käy aina läpi netin sivuhistorian. Ei antaisi mun lähteäb yhtään mihinkäään. Itse jäänyt pettämisestä kiinni useamman kerran.

[/quote]

Hyi h*lvetti mikä mies!

Vierailija
18/18 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tosi sairasta kerrottavaa, mutta eksällä oli tapana tutkia puhelintani ja ottaa esimerkiksi selville, mistä numeroista minulle on soitettu. Se oli ahdistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä