Lue keskustelun säännöt.
www.toivottulapsi.com
25.08.2006 |
Teidän, jos kenenkä, uskoisi ymmärtävän, kuinka rankkaa lapsettomuus on, joten käykääpä tutustumassa sivuihin ja allekirjoittamassa vetoomus hedelmöityshoitojen rajaamista vastaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t. Vix ja tuplat rv 15+2