Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskautuminen ja kipu?

Vierailija
19.07.2014 |

Onko mahdollista että alavatsassa on kipuja raskautuessa? Nyt kp 21/26 eli ensi viikolla pitäisi alkaa kuukautiset jos ei tällä kierrolle tullut hedelmöittymistä... mietin vain että.onko kenelläkään ollut alavatsakipuja - ei vain sellaista nipistelyä vaan jomotusta - kun olette tulleet raskaaksi? Jännittää että mitenköhän käy. Muita oireita ei ole, joten odotellaan ja katsotan kuinka käy, mutta silti kiinnostaisi kuulla jos jollain on jomotusta ollut! :)

kuukautisiinkin on vielä useita päiviä niin ei voi johtua siitä, vaikka vähän samantapaista jomotusta tämä onkin (vuosia ollut tarkat kuukautiset ja aina tulevat silloin kun pitäisi).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskauden yrityksessä totesin vaikka mitä oireita, mutta ikinä en ollutkaan raskaana. Sitten kun luovutin eikä ollut mitään oireita olinkin raskaana...

Vierailija
2/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuollainen kuvaamasi kaltainen jomotus alavatsassa, melkein niinkuin menkkakipu. Testasin 3 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää ja selkeä alussa pamahti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen korjaa: siis plussa.

Vierailija
4/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijjaa, katsotaan miten käy!

ei siis ole eka raskaus meille, tommonen 3,5v prinsessa on elämässä jo :) Ekassa raskaudessa ei mulle tullut mitään oireita ennen viikkoa 6, mutta jotenkin vaan tiesin että taidan olla raskaana ( ei suunniteltu, söin pillereitä mutta huonon muistin takia unohtui välillä)..

Vierailija
5/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen vielä: Mulla tuo oli ensimmäinen ja ainoa raskaus ja se jomotus alkoi niin pian ovulaation jälkeen, että olin ihan satavarma, että olin raskaana vaikkei aiempaa kokemusta ollutkaan :). Jomotusta kesti muutaman viikon ja siihen kaikki raskaus oireet sitten jäivätkin. Aiheuttajakin täytti jo 7v.

Vierailija
6/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa kyllä upeeta jos johtuisi raskaudesta, ei haittaisi tämä kipuilu ;) särkylääkettäkään en uskalla ottaa jos raskaus on kyseessä, kärsitään ja seuraillaan.. :)

Ap