raskautuminen ja kipu?
Onko mahdollista että alavatsassa on kipuja raskautuessa? Nyt kp 21/26 eli ensi viikolla pitäisi alkaa kuukautiset jos ei tällä kierrolle tullut hedelmöittymistä... mietin vain että.onko kenelläkään ollut alavatsakipuja - ei vain sellaista nipistelyä vaan jomotusta - kun olette tulleet raskaaksi? Jännittää että mitenköhän käy. Muita oireita ei ole, joten odotellaan ja katsotan kuinka käy, mutta silti kiinnostaisi kuulla jos jollain on jomotusta ollut! :)
kuukautisiinkin on vielä useita päiviä niin ei voi johtua siitä, vaikka vähän samantapaista jomotusta tämä onkin (vuosia ollut tarkat kuukautiset ja aina tulevat silloin kun pitäisi).
Kommentit (6)
Mulla oli juuri tuollainen kuvaamasi kaltainen jomotus alavatsassa, melkein niinkuin menkkakipu. Testasin 3 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää ja selkeä alussa pamahti :)
aijjaa, katsotaan miten käy!
ei siis ole eka raskaus meille, tommonen 3,5v prinsessa on elämässä jo :) Ekassa raskaudessa ei mulle tullut mitään oireita ennen viikkoa 6, mutta jotenkin vaan tiesin että taidan olla raskaana ( ei suunniteltu, söin pillereitä mutta huonon muistin takia unohtui välillä)..
Kolmonen vielä: Mulla tuo oli ensimmäinen ja ainoa raskaus ja se jomotus alkoi niin pian ovulaation jälkeen, että olin ihan satavarma, että olin raskaana vaikkei aiempaa kokemusta ollutkaan :). Jomotusta kesti muutaman viikon ja siihen kaikki raskaus oireet sitten jäivätkin. Aiheuttajakin täytti jo 7v.
olispa kyllä upeeta jos johtuisi raskaudesta, ei haittaisi tämä kipuilu ;) särkylääkettäkään en uskalla ottaa jos raskaus on kyseessä, kärsitään ja seuraillaan.. :)
Ap
Ekassa raskauden yrityksessä totesin vaikka mitä oireita, mutta ikinä en ollutkaan raskaana. Sitten kun luovutin eikä ollut mitään oireita olinkin raskaana...