Kyllästyin siihen, että mun ruokia syödään töissä,
joten tein mielestäni aivan oikeutetun koston näille pikku nilkeille. Tiedän ketkä syövät, kaksi nuorta kesätyöläistyttöä, jotka eivät kunnioita mitään eikä ketään. Olen monta kertaa sanonut, että riittää, toi on aivan todella väärin, varastamista ja tyhmää! Mutta kun ei mikään auttanut, niin oli pakko saada homma loppumaan muuten.
Laitoin habanero chilistä tehtyä suht väritöntä "kastiketta" leikkeleisiini (jotka olen jo usein nimennyt omalla nimelläni niin, että varmasti näkee kenen), avattuun valmissalaattiini, sekä sekoitin majoneesipohjaiseen katkarapusalaattiin, joka myös avattu.
Hahhah. Toinen näistä tytöistä tuli itku silmässä raivoamaan, että mitä noissa sun leikkeleissä oli. Sanoin vaan, että voi voi, joko lopetat sen mun ruokien kiskomisen? Saa nähdä kuin käy...
Kommentit (23)
Mä koen tuon varastamisena. Haukkukaa ruskeakieliseksi, mutta olisin kävellyt pomon juttusille. Tuollaisella mentaliteetilla voidaan surutta viedä kotiin veski- tai kopiopaperia, kyniä, tms. Voi olla myös matala kynnys käydä jonkun pöydälle unohtuneella lompakollakin...
Juu, minäkin olisik äynyt pomon juttusilla, sillä varastamistahan tuo on.
Oletko varma, että ovat nuo tytöt? Silloin kun olin itse kesätöissä, joku uskoi,että olisin koskenut hänen eväisinsä (köyhä, opiskelija, uusi jne = epäilty? En muuten ollut aivan peeaa, saatika varas!). Ymmärsin heti, että syyllisen täytyy olla jonkun vakituisen, joka varastaa vain silloin, kun tulee uusi työntekijä, jota automattisesti sitten epäillään, kun yhtäkkiä alkaa eväät häviämään. Kävin sitten syömässä yhdessä toisten kanssa. Vahva epäily syyllisestäkin löytyi. Lopetti varastelun, kun toiset eivät uskoneet enää minua syylliseksi ja jäi melkein kiinnikin itseteosta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:41"]
Risiiniöljyllä olisit sivellyt.
[/quote]
Mistä saa risiiniöljyä?
Oletko varma, että ovat nuo tytöt? Silloin kun olin itse kesätöissä, joku uskoi,että olisin koskenut hänen eväisinsä (köyhä, opiskelija, uusi jne = epäilty? En muuten ollut aivan peeaa, saatika varas!). Ymmärsin heti, että syyllisen täytyy olla jonkun vakituisen, joka varastaa vain silloin, kun tulee uusi työntekijä, jota automattisesti sitten epäillään, kun yhtäkkiä alkaa eväät häviämään. Kävin sitten syömässä yhdessä toisten kanssa. Vahva epäily syyllisestäkin löytyi. Lopetti varastelun, kun toiset eivät uskoneet enää minua syylliseksi ja jäi melkein kiinnikin itseteosta.
[/quote]
Etkö lukenut? Toinen tytöistä tulee itku silmässä kysymään niistä leikkeleistä, eli oli tasan varmaan ottanut AP:n extra-maustetusta leikkelepaketista.
[/quote]
Luitko aloituksen? Toinen tuli raivoamaan, että mitä salaatissa oli?
[/quote]
No jos toinen tulee kysymään vedet silmissä, että mitä siinä ruuassa oli niin mitenköhän olis?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:41"]Oletko varma, että ovat nuo tytöt? Silloin kun olin itse kesätöissä, joku uskoi,että olisin koskenut hänen eväisinsä (köyhä, opiskelija, uusi jne = epäilty? En muuten ollut aivan peeaa, saatika varas!). Ymmärsin heti, että syyllisen täytyy olla jonkun vakituisen, joka varastaa vain silloin, kun tulee uusi työntekijä, jota automattisesti sitten epäillään, kun yhtäkkiä alkaa eväät häviämään. Kävin sitten syömässä yhdessä toisten kanssa. Vahva epäily syyllisestäkin löytyi. Lopetti varastelun, kun toiset eivät uskoneet enää minua syylliseksi ja jäi melkein kiinnikin itseteosta.
[/quote]
Osaatko lukea? Toinen tytöistä tuli kysymään mitä leikkeleissä oli. Vaikka olen blondi, jotenkin rivien välistä osasin lukea että tyttö oli leikelettä syönyt. Luvatta. Juuri tuolla konstillahan ap sai hänet ansaan ja todisteet.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:43"]
[/quote]
Mistä saa risiiniöljyä?
[/quote]
Esim. ihan apteekista. Ummetuksen hoitoon on tarkoitettu. Mekin ostettiin sitä eläinlääkäristä kissan vatsaongelmiin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:43"]
[/quote]
Mistä saa risiiniöljyä?
[/quote]
Apteekista
Mä voitan! Meillä oli ylimielinen pikkunilkki duunissa, joka varasti ja laiskotteli. Onneksi Se oli koeajalla. Hankin sen tilalle uuden paremman duunarin ja eilen pikkunilkille kerrottiin, että emme tarvitse sinua enää. Kehtasi vielä kysellä alennuksia firman tuotteista jatkossa. Kerroin, että riippuen pärstäkertoimesta tuotteista tulee alennusta tai ylennystä ja että meillä on varaa valita asiakkaamme. Se on moro!
Aiva upeeta, hienosti toimittu. Oppivat kantapään kautta, ettei toisen ruokiin kosketa.
Haha, oikein! Mut aika röyhkeetä mimmeiltä tulla sitten vielä valittamaan, kun varkaus ei mennytkään ihan putkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:28"]
Aiva upeeta, hienosti toimittu. Oppivat kantapään kautta, ettei toisen ruokiin kosketa.
[/quote]
Ap:n kannattaa nyt kyllä jatkossaolla todella varovainen, sillä kosto yleensä elää ja voi hyvin... :(
Ilmeisesti aloituksen vika kappale jäi minulta lukematta, kun lapseni tuli keskeyttämään ja ajattelin vain vastaamista. Luin nyt uudestaan.
Hyvä kun saivat chilistä! Toivottavasti olisivat juoneet vettä päälle ja pyyhkineet silmäkulmiaan chilisillä käsillään;)
7.
Ap:n kannattanee kertoa, että pitää hyvin tulisista ruoista ja että jatkossakin laittaa chiliä ruokiinsa.
Keskustelun paikka. Eivätkö nuoret tajua, että työpaikan jääkaappi ei täyty itsestään niinkuin kotona äidin ja isän kustannuksella jääkaapille tapahtuu? Ihan itse hankitaan eväät ja sitä varten käydään töissä, että saadaan siihen rahaa!
Eräs työkaveri uhkasi laittaa Laxoberonia ketsuppipulloonsa, kun joku aina "lainasi" ketsuppia. En tiedä toteuttiko uhkauksensa.
Off topic
Hieno ketju! Kukaan ei ole vielä haukkunut ap:ta epäreiluksi nillittäjäksi tmv :)
Uskomatonta! Mä olisin laittanut kyllä Laxoberon-tippoja....