Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin siihen, että mun ruokia syödään töissä,

Vierailija
19.07.2014 |

joten tein mielestäni aivan oikeutetun koston näille pikku nilkeille. Tiedän ketkä syövät, kaksi nuorta kesätyöläistyttöä, jotka eivät kunnioita mitään eikä ketään. Olen monta kertaa sanonut, että riittää, toi on aivan todella väärin, varastamista ja tyhmää! Mutta kun ei mikään auttanut, niin oli pakko saada homma loppumaan muuten.

Laitoin habanero chilistä tehtyä suht väritöntä "kastiketta" leikkeleisiini (jotka olen jo usein nimennyt omalla nimelläni niin, että varmasti näkee kenen), avattuun valmissalaattiini, sekä sekoitin majoneesipohjaiseen katkarapusalaattiin, joka myös avattu.

Hahhah. Toinen näistä tytöistä tuli itku silmässä raivoamaan, että mitä noissa sun leikkeleissä oli. Sanoin vaan, että voi voi, joko lopetat sen mun ruokien kiskomisen? Saa nähdä kuin käy...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Mä olisin laittanut kyllä Laxoberon-tippoja....

Vierailija
2/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen tuon varastamisena. Haukkukaa ruskeakieliseksi, mutta olisin kävellyt pomon juttusille. Tuollaisella mentaliteetilla voidaan surutta viedä kotiin veski- tai kopiopaperia, kyniä, tms. Voi olla myös matala kynnys käydä jonkun pöydälle unohtuneella lompakollakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin olisik äynyt pomon juttusilla, sillä varastamistahan tuo on.

Vierailija
4/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! :D

Vierailija
5/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiiniöljyllä olisit sivellyt.

Vierailija
6/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että ovat nuo tytöt? Silloin kun olin itse kesätöissä, joku uskoi,että olisin koskenut hänen eväisinsä (köyhä, opiskelija, uusi jne = epäilty? En muuten ollut aivan peeaa, saatika varas!). Ymmärsin heti, että syyllisen täytyy olla jonkun vakituisen, joka varastaa vain silloin, kun tulee uusi työntekijä, jota automattisesti sitten epäillään, kun yhtäkkiä alkaa eväät häviämään. Kävin sitten syömässä yhdessä toisten kanssa. Vahva epäily syyllisestäkin löytyi. Lopetti varastelun, kun toiset eivät uskoneet enää minua syylliseksi ja jäi melkein kiinnikin itseteosta.

Vierailija
7/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Mistä saa risiiniöljyä?

Vierailija
8/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että ovat nuo tytöt? Silloin kun olin itse kesätöissä, joku uskoi,että olisin koskenut hänen eväisinsä (köyhä, opiskelija, uusi jne = epäilty? En muuten ollut aivan peeaa, saatika varas!). Ymmärsin heti, että syyllisen täytyy olla jonkun vakituisen, joka varastaa vain silloin, kun tulee uusi työntekijä, jota automattisesti sitten epäillään, kun yhtäkkiä alkaa eväät häviämään. Kävin sitten syömässä yhdessä toisten kanssa. Vahva epäily syyllisestäkin löytyi. Lopetti varastelun, kun toiset eivät uskoneet enää minua syylliseksi ja jäi melkein kiinnikin itseteosta.

[/quote]

Etkö lukenut? Toinen tytöistä tulee itku silmässä kysymään niistä leikkeleistä, eli oli tasan varmaan ottanut AP:n extra-maustetusta leikkelepaketista.

Vierailija
9/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luitko aloituksen? Toinen tuli raivoamaan, että mitä salaatissa oli?

Vierailija
10/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No jos toinen tulee kysymään vedet silmissä, että mitä siinä ruuassa oli niin mitenköhän olis?

Vierailija
11/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:41"]Oletko varma, että ovat nuo tytöt? Silloin kun olin itse kesätöissä, joku uskoi,että olisin koskenut hänen eväisinsä (köyhä, opiskelija, uusi jne = epäilty? En muuten ollut aivan peeaa, saatika varas!). Ymmärsin heti, että syyllisen täytyy olla jonkun vakituisen, joka varastaa vain silloin, kun tulee uusi työntekijä, jota automattisesti sitten epäillään, kun yhtäkkiä alkaa eväät häviämään. Kävin sitten syömässä yhdessä toisten kanssa. Vahva epäily syyllisestäkin löytyi. Lopetti varastelun, kun toiset eivät uskoneet enää minua syylliseksi ja jäi melkein kiinnikin itseteosta.

[/quote]

Osaatko lukea? Toinen tytöistä tuli kysymään mitä leikkeleissä oli. Vaikka olen blondi, jotenkin rivien välistä osasin lukea että tyttö oli leikelettä syönyt. Luvatta. Juuri tuolla konstillahan ap sai hänet ansaan ja todisteet.

Vierailija
12/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:43"]

[/quote]

Mistä saa risiiniöljyä?

[/quote]

Esim. ihan apteekista. Ummetuksen hoitoon on tarkoitettu. Mekin ostettiin sitä eläinlääkäristä kissan vatsaongelmiin.

Vierailija
13/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:43"]

[/quote]

Mistä saa risiiniöljyä?

[/quote]

Apteekista

Vierailija
14/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitan! Meillä oli ylimielinen pikkunilkki duunissa, joka varasti ja laiskotteli. Onneksi Se oli koeajalla. Hankin sen tilalle uuden paremman duunarin ja eilen pikkunilkille kerrottiin, että emme tarvitse sinua enää. Kehtasi vielä kysellä alennuksia firman tuotteista jatkossa. Kerroin, että riippuen pärstäkertoimesta tuotteista tulee alennusta tai ylennystä ja että meillä on varaa valita asiakkaamme. Se on moro!

Vierailija
15/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiva upeeta, hienosti toimittu. Oppivat kantapään kautta, ettei toisen ruokiin kosketa.

Vierailija
16/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, oikein! Mut aika röyhkeetä mimmeiltä tulla sitten vielä valittamaan, kun varkaus ei mennytkään ihan putkeen.

Vierailija
17/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:28"]

Aiva upeeta, hienosti toimittu. Oppivat kantapään kautta, ettei toisen ruokiin kosketa.

[/quote]

Ap:n kannattaa nyt kyllä jatkossaolla todella varovainen, sillä kosto yleensä elää ja voi hyvin... :(

Vierailija
18/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloituksen vika kappale jäi minulta lukematta, kun lapseni tuli keskeyttämään ja ajattelin vain vastaamista. Luin nyt uudestaan.

Hyvä kun saivat chilistä! Toivottavasti olisivat juoneet vettä päälle ja pyyhkineet silmäkulmiaan chilisillä käsillään;)

7.

Vierailija
19/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattanee kertoa, että pitää hyvin tulisista ruoista ja että jatkossakin laittaa chiliä ruokiinsa.

Keskustelun paikka. Eivätkö nuoret tajua, että työpaikan jääkaappi ei täyty itsestään niinkuin kotona äidin ja isän kustannuksella jääkaapille tapahtuu? Ihan itse hankitaan eväät ja sitä varten käydään töissä, että saadaan siihen rahaa!

Vierailija
20/23 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri uhkasi laittaa Laxoberonia ketsuppipulloonsa, kun joku aina "lainasi" ketsuppia. En tiedä toteuttiko uhkauksensa.

Off topic

Hieno ketju! Kukaan ei ole vielä haukkunut ap:ta epäreiluksi nillittäjäksi tmv :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan