Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kolme aikuista, isä ja tytär ja tyttären ystävä ovat lomalla ja isä ostaa tyttärelleen korun, niin pitäisikö ostaa myös tuolle ystävälle?

Vierailija
15.07.2021 |

Mitä mieltä? Pitäisikö tasapuolisuuden vuoksi ostaa korut kaikille?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä.

Vierailija
2/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jonkun jäätelön nyt voi ostaa sille kaverillekin mutta ei mitään koruja pidä. Paitsi jos olisi joku 2e koru niin voisin ostaa molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä.

Miksi ei, voisitko perustella?

Vierailija
4/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiva, ostat korvikset tai muuta pientä.

Jos olet tyylikäs, ostat sitten, kun kaveri ei ole mukana.

Vierailija
5/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilanne on nyt se, että ystäväni suuttui minulle kun isäni osti minulle korun matkalla, oli kuulemma törkeetä kun hänelle ei ostettu ja mietin, että oliko tuo nyt törkeää. Toisaalta ymmärrän isääni, sillä eihän hän ole ystäväni ystävä.

Ap

Vierailija
6/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Ihan outo aloitus.

Vierailija
7/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tilanne on nyt se, että ystäväni suuttui minulle kun isäni osti minulle korun matkalla, oli kuulemma törkeetä kun hänelle ei ostettu ja mietin, että oliko tuo nyt törkeää. Toisaalta ymmärrän isääni, sillä eihän hän ole ystäväni ystävä.

Ap

Ystävä on säälittävä. Hanki parempia ystäviä.

Vierailija
8/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kauhean kiva yhteisellä reissulla ostaa sulle korua. Sen olisi voinut ostaa myöhemmin.

Vierailija
9/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et trollaa, vaihda kaveria.

Vierailija
10/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa hankkia parempia ystäviä. Tuollainen kiukutteleva pissis ei ole hyvää seuraa. 

Vierailija
11/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse ostaa. Ystäväsi on väärässä, ei hän ole mikään elätettävä vaikka mukana onkin. Ostakoon itse korunsa. Isälläsi ei ole velvollisuutta. Todennäköisesti hän jo osallistuu ystävän lomakuluihin?

Vierailija
12/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä, että tytär ja kaveri olisivat aikuisia. Max 15v molemmilla ikää käytöksen perusteella. 

Vierailija
13/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteinen olisi selvittänyt lempikorun, palannut verukkeen varjolla kauppaan ja antanut lahjan myöhemmin.

Yhtä kaikki, urpoa käytöstä ystävältä.

Vierailija
14/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi epäilyttävää jos isäsi olisi ostanut kaverillesi korun. Vähän sellainen sugar daddy viba. Isäsi teki oikein, kaveri vaihtoon.

Vierailija
15/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tahditon isä. Ei tarvitse sun kaverille koruja ostella, mutta ei myöskään sulle, kun sun kaveri on mukana.

Vierailija
16/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan aikuista tuolla nyt oikeastaan oli. Max kaksi. 

Vierailija
17/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tahditon isä. Ei tarvitse sun kaverille koruja ostella, mutta ei myöskään sulle, kun sun kaveri on mukana.

Jos kyseessä on oikeasti aikuiset ihmiset, ei ole mitään väliä ostaako isä korun kaverin mukana ollessa vai ei. Vain pikkutytöille tuollainen aiheuttaa kateutta. 

Vierailija
18/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuisista ihmisistä kyse, ei tarvitse ostaa. Lapsille (sanoisin, että yläkouluikäisille tai nuoremmille) ei saa tehdä niin, että toiselle ostetaan ja toiselle ei.

Vierailija
19/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tää jotenkin tohon jäätelä-keskusteluun?

Ei AIKUISILLE tietenkään ja kalliit korut eri asia kuin joku jäätelö.

Aikuiset ymmärtää miksi koruja ei osteta kaikille.

Vierailija
20/79 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ystäväsi ei käyttäydy kuin aikuinen. Isäsi ei tarvitse ostaa lahjoja ystävällesi.