Pimppaa voideltava säännöllisesti
Olen 45-vuotias yh-äippä. Minulla ei ole viiteen vuoteen ollut kuin satunnaisia seksisuhteita. Nyt olen huomannut, että pimppani tarvitsee liukastetta varsinkin, jos miehellä on isommanpuoleinen siitin. Muuten tulee kirvelyä ja ulostamisentarpeen kaltaisia tuntemuksia perässä.
Olen kokeillut kaataa mm. rypsiöljyä pimppaan ja peräreikään. En ole itse huomannut mitään sivuvaikutuksia, mutta hieman huolestuttaa kuitenkin, että onkohan tuo ihan terveellistä. Rypsiöljy tuntuu kyllä ihan hyvältä liukasteelta. Siitin menee paljon sutjakammin öljyttynä sisään kumpaankin reikään.
En haluaisi käyttää mitään kemiallisesti ja keinotekoisesti valmistettuja aineita. Mitä luonnonmukaisia aineita käytätte? Vaseliini ei kuulemma ole hyvää, kun voi aiheuttaa tulehduksia.
Kommentit (26)
Minulla myös hyviä kokemuksia kookosöljystä. Usein mies ensin nai ja sit lopuksi vielä nuolee pilden eikä hän ainakaan ole moittinut kookosöljyn makuakaan. Suosittelen.
Miehet kyselee ja vastailee toisilleen...
Öljyn kanssa ei sit voi käyttää kumia. Toivottavasti olette testattuja niiden kanssa, joiden kanssa vetelet paljaalla.
Kaikki orgaaniset aineet toimii elatusalustana bakteereille ja viruksille. Että varovaisuutta näiden ravintoöljyjen ja rasvojen kanssa.
Seksiin tarkoitetut liukasteet ovat laboratoriossa testattu ja limakalvojen ph:ta muuttamattomaksi havaittu. Näin ollen ne olisivat suositeltavampia, kuin kotoa löytyvät rasvat ja voiteet.
Ja tosiaan kondomit saattavat rikkoutua joutuessaan kosketuksiin muiden kuin syljen, normieritteiden tai liukkareiden kanssa.
Nauttikaa kesäseksistä turvallisesti!
t: Seksiklinikan hoitsu
Moro hoitsu
kiitos kivasta tiedosta ja valaisusta....se hyvä näin kuumalla kun osalla saattaa tulla kuumuuden kanssa noita ajattelmattomuus ongelmia..;)
Herrasmies43
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:24"]
Kaikki orgaaniset aineet toimii elatusalustana bakteereille ja viruksille. Että varovaisuutta näiden ravintoöljyjen ja rasvojen kanssa.
Seksiin tarkoitetut liukasteet ovat laboratoriossa testattu ja limakalvojen ph:ta muuttamattomaksi havaittu. Näin ollen ne olisivat suositeltavampia, kuin kotoa löytyvät rasvat ja voiteet.
[/quote]
Toi on hyvä tietää. Taidan sittenkin jättää noi orgaaniset rasvat ja ostaa apteeksta ihan ehtaa liukastetta. Mikä olisi parasta?
Pimppa pysyy kunnossa, kun sitä säännöllisesti pannaan. Näin pysyy voitelukin kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"]
Pimppa pysyy kunnossa, kun sitä säännöllisesti pannaan. Näin pysyy voitelukin kunnossa.
[/quote]
Kyllä, mutta vanhemmiten pillu vähän surkastuu ja kuivaa. Tulee kirvelyä ja sellaista muuta ikävää, kun mulkku käy kylässä.
älä päästä sitä mulkkua sinne sisään käymään, ainoastaan se uloke, mitä tollokepiksi kutsutaan
Joillakin karseilla mammolla on pääsiaisen aikaan tavara kipee. Kai se on sen takia, kun luudalla painetaan pitkin kyliä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:30"]
Olen 45-vuotias yh-äippä. Minulla ei ole viiteen vuoteen ollut kuin satunnaisia seksisuhteita. Nyt olen huomannut, että pimppani tarvitsee liukastetta varsinkin, jos miehellä on isommanpuoleinen siitin. Muuten tulee kirvelyä ja ulostamisentarpeen kaltaisia tuntemuksia perässä.
Olen kokeillut kaataa mm. rypsiöljyä pimppaan ja peräreikään. En ole itse huomannut mitään sivuvaikutuksia, mutta hieman huolestuttaa kuitenkin, että onkohan tuo ihan terveellistä. Rypsiöljy tuntuu kyllä ihan hyvältä liukasteelta. Siitin menee paljon sutjakammin öljyttynä sisään kumpaankin reikään.
En haluaisi käyttää mitään kemiallisesti ja keinotekoisesti valmistettuja aineita. Mitä luonnonmukaisia aineita käytätte? Vaseliini ei kuulemma ole hyvää, kun voi aiheuttaa tulehduksia.
[/quote]
johnson natusan baby oil on loistavaa, käytetään meidän perheessä
http://4.bp.blogspot.com/-WsF9kVaKa5g/T5HW0BKZs1I/AAAAAAAABgk/M_Bbak47gco/s1600/Natusan.jpg
Seksiklinikan hoitsu tässä taas.
Edelleen suosittelen jatkuvaan käyttöön näitä yhdyntään tarkoitettuja liukkareita.
Kuten aikaisemmin mainitsin saattavat muuhun käyttöön tarkoitetut öljyt ja rasvat ensiksikin haurastuttaa kondomia ja toisekseen aiheuttaa bakteeritulehduksia. Vaginoosi mm. on sellainen vaiva , joka saattaa tulla väärästä liukastusaineesta. Vaginoosin saattaa saada etelässä jopa epäpuhtaasta uima-altaan vedestä. Virtsatulehdukset ovat toinen vaiva, joka näistä saattaa aiheutua.
Käväsin tuossa Prisma tavaratalon kemppariosastolla. Siellä oli intiimikäyttöön tarkoitettua liukuvoidetta hintaan 2,73€. Uskoakseni kaikissa suurimmissa tavarataloissa tuotetta löytyy. Että ei pitäisi olla saatavuudesta tai hinnasta kyse. Ja aine on riittoisaa ahkerassakin käytössä. ;-)
Nauttikaa kesästä ja toisistanne TURVALLISESTI
Voi pertti sua "seksiklinikan hoitsu" on kyllä hauska termi... siellä porvoossako on terveyskeskuksessa oikein seksiklinikkakin. Heppu on löytänyt liukkareiden autuuden ja levittää ilosanomaa innoissaan jännällä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"]
[/quote]
Kyllä, mutta vanhemmiten pillu vähän surkastuu ja kuivaa. Tulee kirvelyä ja sellaista muuta ikävää, kun mulkku käy kylässä.
[/quote]
Tarkoitin juurikin tuota, että pillua pitää käyttää säännöllisesti myös vanhemmalla iällä. Näin pidetään ilolihakset kunnossa. Varmasti tulee kuivuusongelmia, jos esim. vain kerran kuussa tai harvemmin harrastaa seksiä. terv. vanha rouva
Prismassa ja Citymarketissa myydään liukkaria, jossa on mukana myös silikonia, eikä hinta päätä huimaa. Se käy myös kondomin kanssa. Vesiliukoiset kestää sen normin 3 minuutin, mutta jos nainen haluaa myös nauttia seksistä, tuskin 3 minuuttia riittää ja silloin suosittelen tätä RFSU:n silikonia sisältävää tuotetta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:05"]
Prismassa ja Citymarketissa myydään liukkaria, jossa on mukana myös silikonia, eikä hinta päätä huimaa. Se käy myös kondomin kanssa. Vesiliukoiset kestää sen normin 3 minuutin, mutta jos nainen haluaa myös nauttia seksistä, tuskin 3 minuuttia riittää ja silloin suosittelen tätä RFSU:n silikonia sisältävää tuotetta.
[/quote]
Olen kuullut, että silikoni ei ole hyväksi pimpille. Se kun ei lähe vesipesulla pois. En tiedä pitääkö paikkansa.
RFSU:n tuote ei ole silikonia, siinä on mukana silikonia. Ja lähtee pesussa pois se vähäinen määrä, jota on lopuksi jäljellä puolen tunnin rakakushetken loputtua.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:52"]
RFSU:n tuote ei ole silikonia, siinä on mukana silikonia. Ja lähtee pesussa pois se vähäinen määrä, jota on lopuksi jäljellä puolen tunnin rakakushetken loputtua.
[/quote]
Miten se lähteee, kun siitin vie sitä mukanaan ihan kohdunsuulle asti. En ainakaan ite pese konehuonetta.
Täällä tietoa RFSU:n tuotteesta:
http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Liukuvoiteet/Glid-Water--Silicone-Mix/
Itse luotan ruotsalaisten dermatologisiin testeihin. Ruotsissa kun ei voi voida myydä mitään vaarallista. Siellä ei voi mennä lastenkeinuunkaan ilman kypärää. Ja turvaseksiä he harrastavat kumisaappaat jalassa, sadetakki päällä ja moottoripyöräkypärä päässä visiiri alhaalla. Ja turvaseksiä harrastava pari on eri huoneissa väliovi lukossa.
Rypsiölystä tuskin haittaa.
Itse käytän kookosöljyä, täysin lisäaineeton, voi vaikka syödä.