Pimppaa voideltava säännöllisesti
Olen 45-vuotias yh-äippä. Minulla ei ole viiteen vuoteen ollut kuin satunnaisia seksisuhteita. Nyt olen huomannut, että pimppani tarvitsee liukastetta varsinkin, jos miehellä on isommanpuoleinen siitin. Muuten tulee kirvelyä ja ulostamisentarpeen kaltaisia tuntemuksia perässä.
Olen kokeillut kaataa mm. rypsiöljyä pimppaan ja peräreikään. En ole itse huomannut mitään sivuvaikutuksia, mutta hieman huolestuttaa kuitenkin, että onkohan tuo ihan terveellistä. Rypsiöljy tuntuu kyllä ihan hyvältä liukasteelta. Siitin menee paljon sutjakammin öljyttynä sisään kumpaankin reikään.
En haluaisi käyttää mitään kemiallisesti ja keinotekoisesti valmistettuja aineita. Mitä luonnonmukaisia aineita käytätte? Vaseliini ei kuulemma ole hyvää, kun voi aiheuttaa tulehduksia.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:05"]
En tartte liukasteita, kun pildero on niin jumalattoman löysä et sinne mahtuisi vaikka valtamerilaiva. Oon yrittänyt laittaa tilkettä reunoille ( froteepyyhkeitä ) ne vaan tuppaa hankaamaan miehen kikulia. Mitä teen??
Nimimerkki 50 ja risat mut ei kita
[/quote]
Olen alan naisia ja kokemuksesta tiedän, et jos naisesta miehen pili tuntuu pieneltä reiässä, niin kannattaa ottaa mien pilin juuresta etusormi ja peukalo-otteella kiinni samalla, kun mies nai hölskyvään reikään. Töllöin veri pakkautuu edes hiukkasen terskaan ja paisuttaa sitä. Samalla miehestä tuntuu hyvältä, kun on puristusta munassa hänen naidessaan. Naisen nautinto tässä jää aika vähälle, mut saa ainakin miehen laukeemaan tosi nopeasti.
Silikoni - glid voi olla OK tavalliseen seksiin mutta peppuseksissä se tuppaa kirvelemään.
Voikohan perään laittaa huolettomammin voiteita, kun luulisi sen olevan vähemmän kranttu kuin pimppi?
Hyvin voideltu ja säännöllisesti käytetty pysyy parhaiten kunnossa.
Miks piti nostaa puoltoista vuotta vanha ketju, jossa aloittajakin on selkeästi naista leikkivä mies?
En tartte liukasteita, kun pildero on niin jumalattoman löysä et sinne mahtuisi vaikka valtamerilaiva. Oon yrittänyt laittaa tilkettä reunoille ( froteepyyhkeitä ) ne vaan tuppaa hankaamaan miehen kikulia. Mitä teen??
Nimimerkki 50 ja risat mut ei kita