Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppaa voideltava säännöllisesti

Vierailija
19.07.2014 |

Olen 45-vuotias yh-äippä. Minulla ei ole viiteen vuoteen ollut kuin satunnaisia seksisuhteita. Nyt olen huomannut, että pimppani tarvitsee liukastetta varsinkin, jos miehellä on isommanpuoleinen siitin. Muuten tulee kirvelyä ja ulostamisentarpeen kaltaisia tuntemuksia perässä.

Olen kokeillut kaataa mm. rypsiöljyä pimppaan ja peräreikään. En ole itse huomannut mitään sivuvaikutuksia, mutta hieman huolestuttaa kuitenkin, että onkohan tuo ihan terveellistä. Rypsiöljy tuntuu kyllä ihan hyvältä liukasteelta. Siitin menee paljon sutjakammin öljyttynä sisään kumpaankin reikään.

En haluaisi käyttää mitään kemiallisesti ja keinotekoisesti valmistettuja aineita. Mitä luonnonmukaisia aineita käytätte? Vaseliini ei kuulemma ole hyvää, kun voi aiheuttaa tulehduksia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tartte liukasteita, kun pildero on niin jumalattoman löysä et sinne mahtuisi vaikka valtamerilaiva. Oon yrittänyt laittaa tilkettä reunoille ( froteepyyhkeitä ) ne vaan tuppaa hankaamaan miehen kikulia. Mitä teen??

Nimimerkki 50 ja risat mut ei kita

Vierailija
22/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:05"]

En tartte liukasteita, kun pildero on niin jumalattoman löysä et sinne mahtuisi vaikka valtamerilaiva. Oon yrittänyt laittaa tilkettä reunoille ( froteepyyhkeitä ) ne vaan tuppaa hankaamaan miehen kikulia. Mitä teen??

Nimimerkki 50 ja risat mut ei kita

[/quote]

Olen alan naisia ja kokemuksesta tiedän, et jos naisesta miehen pili tuntuu pieneltä reiässä, niin kannattaa ottaa mien pilin juuresta etusormi ja peukalo-otteella kiinni samalla, kun mies nai hölskyvään reikään. Töllöin veri pakkautuu edes hiukkasen terskaan ja paisuttaa sitä. Samalla miehestä tuntuu hyvältä, kun on puristusta munassa hänen naidessaan. Naisen nautinto tässä jää aika vähälle, mut saa ainakin miehen laukeemaan tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni - glid voi olla OK tavalliseen seksiin mutta peppuseksissä se tuppaa kirvelemään.

Vierailija
24/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan perään laittaa huolettomammin voiteita, kun luulisi sen olevan vähemmän kranttu kuin pimppi?

Vierailija
25/26 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voideltu ja säännöllisesti käytetty pysyy parhaiten kunnossa.

Vierailija
26/26 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks piti nostaa puoltoista vuotta vanha ketju, jossa aloittajakin on selkeästi naista leikkivä mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi