Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takuuvarmat keinot naiselle löytää mies?

Vierailija
15.07.2021 |

Huomasin yhdessä sinkkujen someryhmässä, että platinablondi, kasvoiltaan perusnätti, rintava ja meikattu, hymyilevä tai arvoituksellisesti katsova nainen keräsi eniten mielenkiintoa. Molemmilla oli aika paljon meikkiäkin, kulmakarvat piirretty, punaista huulipunaa ja toisella tekoripsetkin. Silti profiili viittasivat molemmilla siihen, että olivat saaneet helposti seuraa aiemminkin (ex-kumppaneiden kuvia ja biletyskuvia).

Itse en haluaisi sellaista tyyliä, enkä koe sitä omakseni, joten koetan etsiskellä muita keinoja parantaa "tasoani" miesten silmissä. En ole vastaavaa postausta tehnyt itsestäni, kun itsetunto ei sellaiseen riitä ja inhoan omia kuviani, mutta haluaisin muokata tyyliäni sellaiseksi, että joku mies kiinnostuisi minusta.

Ideoita kaivataan siis.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu koirasta eroon ja laihduta, toimii varmasti. Hoikkuus tietenkin aina miellyttää miehiä, mutta monet ei ehkä tiedä että koira myös suuri turnoff. Esim itse en voi sietää koiranomistajan asunnon lemua.

Vierailija
42/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ap:n kuvailema nätti platinablondi, jolla on E-kupin rinnat ja muhkea peppu. Meikkaan päivittäin ja välillä minulla on myös ripsienpidennykset. On silti vaikeuksia löytää poikaystävää saatika elämänkumppania ja kärsin äärimmäisestä yksinäisyydestä. Olen asunut vuosikausia yksin ja näköjään jää perhekin perustamatta, koska en ole tähän ikään mennessä löytänyt kumppania :( Olin lapsena koulukiusattu ja joutunut syrjityksi myös opiskeluissa ja työelämässä. Irtoseksi ei kiinnosta. Olen korkeastikoulutettu, empaattinen, kiltti ja pidän syvällisistä keskusteluista. Arvostan miehessä älyä, kiltteyttä ja empaattisuutta. Miehen pituudella ei ole mitään väliä. Taitavat vaan kaikki tuonkaltaiset miehet olla jo pitkissä onnellisissa suhteissa... Olen ollut tinderissä vuosia ja tapaillut lähinnä insinöörejä. Useimmiten toista tapaamista ei tule ja mies sanoo, ettei ollut kipinää :(

Nyt on kyllä kaikkien aikojen keksityin tarina. Puhdasta fantasiaa.

Jos olisit oikeasti kuvailemasi kaltainen nainen, niin miehet todellisuudessa tappelisivat sinusta verissä päin. Pelkästään tuo että naisella on E kupit ja muodokas pylly käytännössä takaavat sen että miehet haluavat toisille (ja kolmansille, ja neljänsille jne) treffeille kanssasi.

Ei ole fantasiaa vaan totisinta totta. Minulla ei ole tapana trollata tai valehdella muutenkaan. Voi kunpa olisikin miehiä jonossa, mutta yksin olen joutunut asumaan jo vuosia. Mistähän johtuu, että miehet ovat niin nirsoja, etten kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä