Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takuuvarmat keinot naiselle löytää mies?

Vierailija
15.07.2021 |

Huomasin yhdessä sinkkujen someryhmässä, että platinablondi, kasvoiltaan perusnätti, rintava ja meikattu, hymyilevä tai arvoituksellisesti katsova nainen keräsi eniten mielenkiintoa. Molemmilla oli aika paljon meikkiäkin, kulmakarvat piirretty, punaista huulipunaa ja toisella tekoripsetkin. Silti profiili viittasivat molemmilla siihen, että olivat saaneet helposti seuraa aiemminkin (ex-kumppaneiden kuvia ja biletyskuvia).

Itse en haluaisi sellaista tyyliä, enkä koe sitä omakseni, joten koetan etsiskellä muita keinoja parantaa "tasoani" miesten silmissä. En ole vastaavaa postausta tehnyt itsestäni, kun itsetunto ei sellaiseen riitä ja inhoan omia kuviani, mutta haluaisin muokata tyyliäni sellaiseksi, että joku mies kiinnostuisi minusta.

Ideoita kaivataan siis.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän "epäreilua", että selvästi kokeneen oloiset ekä raskaasti meikatut ja paljasta pintaa esittelevät naiset keräävät muidenkin miesten mielenkiinnon.

Olen aina kuvitellut, että naisen pitäisi olla luonnollinen, pukeutua melko peittävästi, käyttää niukasti meikkiä ja ylimääräiset härpäkkeet jättää pois (tekoripset ym.) ja olla seksuaalisesti kokematon (vähän aiempia suhteita).

No, olihan se sitten jo aikakin herätä tähän todellisuuteen.

Mitä tarkoitat? Olen todella yllättynyt siitä, että sellaisille itseään esille tuoville, aavistuksen pullukoille ja jotenkin aavistuksen "helpon" oloisille sataa kontaktipyyntöjä. Miksi?

Jos olisin mies, en haluaisi itse sellaista naista todellakaan. Oma moraali ei antaisi periksi pukeutua paljastavasti, lihottaa itseäni, meikata liikaa tai laittaa tekoripsiä ym. Olen kuvitellut, että naisen pitäisi olla myös olla aika kaino ja mieluiten kotosalla siveästi odotella kumppaniehdokastaan jne. Kyllähän tämä epäreilulta tuntuu.

T. Ap

Mutta et ole mies, joten turhaan länkytät.

Nyt tiedät, millainen nainen saa miehen. Jos et halua olla sellainen nainen niin ole sitten ilman.

Voiko tuo havaintoni oikeasti olla totta vai onko sattumaa? Perustuu vain yhteen some-ryhmään. Siellä oli yksi aiempikin sinkku kerran, iäkkäämpi hymyilevä blondi ja löysi hyvån oloisen miehen nopeasti. Mä oon ollut siellä ryhmässä jo pitkään, eikä natsaa mikään. Laitan sinne niitä angstausaloituksia lähinnä ainoana.

Jotkut miehet silloin aluksi laittelivat privaviestiä, mutta en jaksanut vastata muille kuin niille, jotka laittoivat kaveri- tai seuraamispyyntöä mulle suoraan ja vähän niinkuin "pommittivat" viesteillä.

Niille jonkun neutraalin aloituksen laittaneille en vastannut mitään, kun en jaksanut. En edes lukenut niitä. Kahta henkilöä olen sen kautta tavannut kahvilatreffeillä, vaikka kumpikaan ei edes kiinnostanut, vaan tuntuivat lähinnä vastenmielisiltä.

T. Ap

Vierailija
22/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku kuudetta vuotta, koska pienet tissit :(

Mä olen sinkku viidettä vuotta ja selibaatissa olen ollut pidempään (exä pihtasi itse). B75 minulla eli pienet rinnat myös. En koskaan käytä avokaulaisia tai paljastavia vaatteita, en meikkaa erottuvasti tai käytä tekohärpäkkeitä. Hiukset ovat pitkät. Olen periaatteessa muuten hyvävartaloinen ja olen hoikka.

T. Ap

B75 ei ole pienet, vai mitä A-kupit sitten on?? Toisekseen, sulla on vika jossain muussa kuin kuppikoossa. Oletko tylsä ja hiljainen seinäruusu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen oli kuvassa terassillakin ja toisella herutuskuvia. En oo itse eläissäni ottanut herutuskuvia ja en koskaan käy terassilla. Luulin, että sellaiset ois turn-off miehille.

Tarvitsisin sellaisia realistisia vinkkejä, joita voisin itse toteuttaa ilman että pitäisi muuttua sellaiseksi liian helpon oloiseksi.

T. Ap

Liian helppo kiinnostaa aina miehiä. Vinkvink.

Vierailija
24/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä korkeatasoista naista uskalla kaikki lähestyä. Jos on vielä piirteiltään kaunis noiden aloituksessa luetellun lisäksi, niin aika eliittimäiseltä vaikuttaa. 

Vierailija
25/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku viidettä vuotta ja selibaatissa olen ollut pidempään (exä pihtasi itse). B75 minulla eli pienet rinnat myös. En koskaan käytä avokaulaisia tai paljastavia vaatteita, en meikkaa erottuvasti tai käytä tekohärpäkkeitä. Hiukset ovat pitkät. Olen periaatteessa muuten hyvävartaloinen ja olen hoikka.

T. Ap

B75 ei ole pienet, vai mitä A-kupit sitten on?? Toisekseen, sulla on vika jossain muussa kuin kuppikoossa. Oletko tylsä ja hiljainen seinäruusu?

Tämä on totta. Itse olen saanut samankokoiset kanssa ihan hyvin miesseuraa. Jos jollekulle on läskiutareet tai silarit se kiinnostavin piirre naisessa niin meillä kyllä ei ole henkisesti mitään yhteyttä. Joten ei väliä vaikkei sellaisia miehiä saisikaan.

Vierailija
26/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mitään silikooneja ei todellakaan kannata hankkia, koska ne ovat terveydelle vaaralliset ja ne pitää vaihtaakin 10 vuoden välein eli joudut leikkauskierteeseen. Mitä jos saat leikkauksessa jonkun sairaalabakteerin tai muita komplikaatioita? Vaarallista ja järjetöntä minusta.

Mutta siis minusta naisen on ihan ok, käydä kampaajalla, meikata ja pukeutua naisellisesti. Tissejä ei tarvitse näytellä, mutta push up rintsikoilla saat helposti näyttävämmän poven vaatteiden alle.

Ja kukaanhan ei tule sinua kotoa hakemaan. Pitää hakeutua ihmisten ilmoille ja itsekin voit tehdä keskustelun aloituksia.

Vierailija
27/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mistä oikein haet seuraa, jos ei noilla spekseillä löydy (hyvä kroppa, pitkät hiukset, luonnollinen tyyli)?

Vierailija
28/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun tapauksessa kaksi neuvoa:

relaa ja lopeta ylianalysointi.

Vierailija
29/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ja kun luulet että näyttää hyvältä niin vielä yksi kerros lisää meikkiä että feikkaa tarpeeksi. Kaikki naiset siellä ovat niitä joilta vois suoraan kysyä Miltä näytät livenä?

Vierailija
30/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään nämä sinun lapselliset ja ennakkoluuloiset viestisi paljastavat miksi sinun on vaikea löytää ketään, ulkonäöstä viis...

Vierailija
31/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet tietävät itse mistä tykkäävät. Jos miehet eivät sinusta kiinnostu, on siihen varmasti olemassa hyvä syy.

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko pyrit tekemään itsestäsi sellaisen naisen josta miehet kiinnostuvat, tai sitten vaan olet yksin.

Vierailija
32/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän "epäreilua", että selvästi kokeneen oloiset ekä raskaasti meikatut ja paljasta pintaa esittelevät naiset keräävät muidenkin miesten mielenkiinnon.

Olen aina kuvitellut, että naisen pitäisi olla luonnollinen, pukeutua melko peittävästi, käyttää niukasti meikkiä ja ylimääräiset härpäkkeet jättää pois (tekoripset ym.) ja olla seksuaalisesti kokematon (vähän aiempia suhteita).

On tutkittua ihan eri maissakin, että korkean koulutuksen omaavat ja keskimääräistä ylempiluokkaiset miehet katsovat vaimoiksi niitä luonnollisennäköisiä, hoikkia, ei-räväköitä, aidon ja luonnollisen kauniita, hillitysti pukeutuvia naisia.

Alemman sosiaaliluokan miesten makua ja kauneusihannetta taas on se silikoni-tekoripsi-tosi tv-tyrkky-instablondi-tyyppinen nainen.

Ne ylemmän sosiaaliluolan miehet pitävän sellaisia halvan oloisina, mutta voivat toki olla halukkaita panemaan niitä pelkän seksin merkeissä.

Joten niillä tyrkyn oloisilla naisilla on enemmän kysyntää seksiin. Parisuhteeseen kummallakin naistyypillä on samat mahdollisuudet siinä omassa viiteryhmässään. Tosin luonnollisen ja hillitynnäköiset naiset kohtaavat paljon enemmän kilpailua, koska he luultavammin eivät tavoittele duunarimiehiä, mutta ne tosi tv-tyrkkytyyppiset naiset tavoittelevat niitä ylemmän sosiaaliluokan naisia.

"Parasta" tässä on, että ne luonnonkauniit, vaatimattomasti ja hillitysti pukeutuvat naiset eivät saa edes irtoseksiä, koska instatyrkkyjä ihailevat miehet eivät huomaakaan heitä, ja ne ylemmän sosiaaliluokan miehet taas, ainakin fiksuimmat, arvostavat heitä niin ja pitävät ns kunnollisina, etteivät iske heitä yhdenyönsuhteisiinkaan.

T. Sellainen luonnonkaunis naapurintyttötyyppi, joka menin lopulta yhteen alemman sosiaaliluokan miehen kanssa ja se mies yrittää nyt saada mua hankkimaan tekoripset, silarit, meikkaamaan ja pukeutumaan paljastavasti, vaikka se ei todellakaan ole yhtään mun juttuni.

Vierailija
33/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta raskaasti meikatut tissiherut vaan juurikin fiksut ja luonnolliset. Juttu on vain siinä, että luonnollisen naisen täytyy osata lähestyä minua, koska itse en lähesty ketään. Tässä on samalla vastaus aloittajan kysymykseen: Ole aloitteellinen.

Vierailija
34/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tutkittua ihan eri maissakin, että korkean koulutuksen omaavat ja keskimääräistä ylempiluokkaiset miehet katsovat vaimoiksi niitä luonnollisennäköisiä, hoikkia, ei-räväköitä, aidon ja luonnollisen kauniita, hillitysti pukeutuvia naisia.

Alemman sosiaaliluokan miesten makua ja kauneusihannetta taas on se silikoni-tekoripsi-tosi tv-tyrkky-instablondi-tyyppinen nainen.

Ne ylemmän sosiaaliluolan miehet pitävän sellaisia halvan oloisina, mutta voivat toki olla halukkaita panemaan niitä pelkän seksin merkeissä.

Joten niillä tyrkyn oloisilla naisilla on enemmän kysyntää seksiin. Parisuhteeseen kummallakin naistyypillä on samat mahdollisuudet siinä omassa viiteryhmässään. Tosin luonnollisen ja hillitynnäköiset naiset kohtaavat paljon enemmän kilpailua, koska he luultavammin eivät tavoittele duunarimiehiä, mutta ne tosi tv-tyrkkytyyppiset naiset tavoittelevat niitä ylemmän sosiaaliluokan naisia.

"Parasta" tässä on, että ne luonnonkauniit, vaatimattomasti ja hillitysti pukeutuvat naiset eivät saa edes irtoseksiä, koska instatyrkkyjä ihailevat miehet eivät huomaakaan heitä, ja ne ylemmän sosiaaliluokan miehet taas, ainakin fiksuimmat, arvostavat heitä niin ja pitävät ns kunnollisina, etteivät iske heitä yhdenyönsuhteisiinkaan.

T. Sellainen luonnonkaunis naapurintyttötyyppi, joka menin lopulta yhteen alemman sosiaaliluokan miehen kanssa ja se mies yrittää nyt saada mua hankkimaan tekoripset, silarit, meikkaamaan ja pukeutumaan paljastavasti, vaikka se ei todellakaan ole yhtään mun juttuni.

Jos miehesi pitäisi sinua luonnonkauniina, niin tuskin yrittäisi muuttaa ulkonäköäsi. Luonnollisen näköinen ei ole automaattisesti luonnonkaunis.

Vierailija
35/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa kanssasi päivässä 2x 15 min = puoli tuntia.

Miten loput 23,5 tuntia. Mitä tehtäisiin? Vai meenkö kavereiden kanssa?

Kysymys oli verraten helppo

Ehdotuksia silti = 0 

Millä meinaatte pitää miehen mielenkiinnon yllä kun tekoripset on nähty ja pimpsa kokeiltu?

Vierailija
36/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Höpsis taas. Miehissä on kahta genotyyppiä, toiset tykkää naisissa rinnoista ja toiset pepuista. Koittakaa siis kohdata elämässänne tuo jälkimmäisen tyypin mies, jos epäilette rintojenne olevan syynä sinkkuuteenne.

Mutta oikeasti millään ei ole väliä, kun kiinnostava ihminen sattuu kohdalle, paitsi ylipainoisuudella.

Vierailija
37/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa kanssasi päivässä 2x 15 min = puoli tuntia.

Miten loput 23,5 tuntia. Mitä tehtäisiin? Vai meenkö kavereiden kanssa?

Kysymys oli verraten helppo

Ehdotuksia silti = 0 

Millä meinaatte pitää miehen mielenkiinnon yllä kun tekoripset on nähty ja pimpsa kokeiltu?

Ei riitä tuo seksin määrä :D

Vierailija
38/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ap:n kuvailema nätti platinablondi, jolla on E-kupin rinnat ja muhkea peppu. Meikkaan päivittäin ja välillä minulla on myös ripsienpidennykset. On silti vaikeuksia löytää poikaystävää saatika elämänkumppania ja kärsin äärimmäisestä yksinäisyydestä. Olen asunut vuosikausia yksin ja näköjään jää perhekin perustamatta, koska en ole tähän ikään mennessä löytänyt kumppania :( Olin lapsena koulukiusattu ja joutunut syrjityksi myös opiskeluissa ja työelämässä. Irtoseksi ei kiinnosta. Olen korkeastikoulutettu, empaattinen, kiltti ja pidän syvällisistä keskusteluista. Arvostan miehessä älyä, kiltteyttä ja empaattisuutta. Miehen pituudella ei ole mitään väliä. Taitavat vaan kaikki tuonkaltaiset miehet olla jo pitkissä onnellisissa suhteissa... Olen ollut tinderissä vuosia ja tapaillut lähinnä insinöörejä. Useimmiten toista tapaamista ei tule ja mies sanoo, ettei ollut kipinää :(

Vierailija
39/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ap:n kuvailema nätti platinablondi, jolla on E-kupin rinnat ja muhkea peppu. Meikkaan päivittäin ja välillä minulla on myös ripsienpidennykset. On silti vaikeuksia löytää poikaystävää saatika elämänkumppania ja kärsin äärimmäisestä yksinäisyydestä. Olen asunut vuosikausia yksin ja näköjään jää perhekin perustamatta, koska en ole tähän ikään mennessä löytänyt kumppania :( Olin lapsena koulukiusattu ja joutunut syrjityksi myös opiskeluissa ja työelämässä. Irtoseksi ei kiinnosta. Olen korkeastikoulutettu, empaattinen, kiltti ja pidän syvällisistä keskusteluista. Arvostan miehessä älyä, kiltteyttä ja empaattisuutta. Miehen pituudella ei ole mitään väliä. Taitavat vaan kaikki tuonkaltaiset miehet olla jo pitkissä onnellisissa suhteissa... Olen ollut tinderissä vuosia ja tapaillut lähinnä insinöörejä. Useimmiten toista tapaamista ei tule ja mies sanoo, ettei ollut kipinää :(

Nyt on kyllä kaikkien aikojen keksityin tarina. Puhdasta fantasiaa.

Jos olisit oikeasti kuvailemasi kaltainen nainen, niin miehet todellisuudessa tappelisivat sinusta verissä päin. Pelkästään tuo että naisella on E kupit ja muodokas pylly käytännössä takaavat sen että miehet haluavat toisille (ja kolmansille, ja neljänsille jne) treffeille kanssasi.

Vierailija
40/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi