Kuppikokosi, ammattisi, ikäsi ja miehesi peniksen koko?
Kuppikokosi, ammattisi, ikäsi ja miehesi peniksen koko erektiossa?
Kommentit (84)
70A, Sisustaja, 19, Just sopiva. Mitä sitä suotta mittailemaan :)
75A 38v myyjä ja ylettää pohjaan asti.
Kuppikoko: Parempi kuin sulla
Ammatti: Ylempi kuin sulla
Ikä: Nuorempi (ja kauniimpi) kuin sinä
Miehen peniksen koko erektiossa: Isompi kuin sinun ja kaikkien muiden av-mammojen lassukoiden mikropenikset!
Loppuun vielä: En ole ylipainoinen ja olen vela joten onneksi ei ole lapsia, voimme siis panna ilman että läskit höllyy ja ilman että tarvitse stressata tuleeko joku ärsyttävä Ricu-Harald häiritsemään!
85C, juristi, 29v, olen vapaaehtoisesti miehetön (vemi) joten ei ole ketään kenen penistä mittailla.
70D, kosmetologi, 25v ja koska avopuolisonikin on nainen, voinen laittaa hänen kuppikoionsa; 75B
75FF, lastentarhanopettaja, 27v ja ihan mukavan iso.
85C, lähihoitaja ja ei oo ku kuminen veitikka :(
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:29"]Kuppikokosi, ammattisi, ikäsi ja miehesi peniksen koko erektiossa?
[/quote]
C-kuppi, sairaanhoitaja, 42 vee, iso, en tiedä tarkkaa mittaa.
65D
25v
opettaja
ei olla mitattu, riittää mainiosti
Eipä oo tullu mitattua... ei se mieskään tiedä minun rintavarustuksen kokoa.
75B, asiakaspalvelija, 22 V, ei olla mitattu mutta varmaan 15cm.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:48"]saako joku mitään irti 9-13cm peniksestä?![/quote]
Voi kun tietäisit millaiseen hurmioon saan mieheni suihinotolla, kun saan sen vehkeen juuriaan myöten suuhuni ja vielä on tilaa pyöritellä kieltä miten huvittaa! Pannessa sen kärki sattuu osumaan juurikin siihen herkimpään kohtaan, joten saan itseni tulemaan jopa helpommin kuin isojen kalujen kanssa. Ja yksi bonus miehelläni on, mitä en ole uskaltanut isokaluisten miesten antaa tehdä: Peppuseksi ;)
T: sen 9-senttisen puoliso
[/quote]
Ootko koskaan saanu isoa ja herkullista? Jos et, niin älä edes kokeile, koska paluuta EI ole.
34J (uk koko, kun suomesta ei liivejä löydy), käyn nyt nettilukiota ja hoidan lapsia kotona, kassatyöstä olen hoitovapaalla. 24v ja miehellä 18 senttinen.
85c, ikää 36ja miehellä arviolta 20cm