Kumman haluaisit kuulla miehen suusta, ”Olet tosi seksikäs” vai ”olet todella kaunis”
Kommentit (110)
Kummatkin kelpaa, mutta vaan omalta rakkaalta. Tuntemattomien ei tarvii mun ulkonäköäni kommentoida.
En kumpaakaan vaan:olet älykäs,kanssasi voi keskustella monipuolisesti ja olet miellyttävä ihminen.
Voisiko meistä tulla jotain.
Olen aina esim. treffeillä käyttänyt ilmaisuja: mulla oli mukavaa, olet mielenkiintoinen, seurassasi oli helppo olla, tai jotain näiden yhdistelmää. Olen ehkä saattanut joskus mainita myös vaikka nätistä mekosta, hymystä tai silmistä, mutta en koskaan ole käyttänyt otsikon ilmauksia.
Ehkä siksi treffit ja tapailut jäävät usein siihen ekaan kertaan. Pitäisi olla itsevarmempi mies ja rohkeasti vain kehua naista, hänen kauneuttaan ja seksikkyyttään.
Nainen haluaa kuulla olet voimaantunut tasa-arvoinen bosslady. Hyvää jatkoa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää naisen esineellistämistä. Jos mies sanoisi noin antaisin sialle lähtöpassit.
Kyllä minäkin olen niin allerginen tuolle esineellistämiselle. Se on kauhea turn off miehessä.
Mitä esineellistämistä muka siinä on, jos mies sanoo omaa vaimoaan tai tyttöystäväänsä kauniiksi? En ymmärrä, en...
Minulle sanotaan, että olen älykäs ja sen haluan kuulla :)
Olin kolmen kaverini kanssa ravintolassa. Muutama tunti siinä istuttuamme tuli joku mies siihen minun viereeni seisomaan, "anteeksi jos häiritsen ,mutta halusin vain sanoa että en ole ikinä nähnyt mitään noin kaunista kuin sinä". Häkellyin tietenkin, kello oli jotain 17, eikä kukaan ollut humalassa. Kiitin, ja mies sanoi että hän oli jo eteisessä menossa, mutta halusi palata sanomaan tämän asian. Muuta mies ei sanonut, vaan poistui ravintolasta. Isoista ikkunoista näimme kun hän meni autoonsa ja poistui paikalta.
Itse olen joskus käynyt sanomassa eräälle henkilölle että hänellä on aivan jumalainen hymy.
Kummassakaan tilanteessa ei kukaan ole pillua vonkaillut. Harmi että olet noin kyyninen, jää paljon kaunista ja kivaa kokematta!