Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman haluaisit kuulla miehen suusta, ”Olet tosi seksikäs” vai ”olet todella kaunis”

Vierailija
15.07.2021 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytänpä ketjua hyväksi ja kysyn, että miltä oikeasti naisista tuntuisi, jos vaikka kadulla vastaantulija sanoisi teitä kauniiksi. Ihan vaan ohimennen ja jatkaisi sitten matkaa?

Mietin joskus tällaista skenaariota, kun vastaan tuli oikein oikeasti kaunis ihminen. Miltä se tuntuisi saada ventovieraalta tuollainen positiivinen, ei mikään seksuaalinen kommentti? Onko se väistämättä inhottavaa ja ällöttävää, vai voisiko sen joku ottaa ihan vaan imarteluna ja positiivisena asiana? Jos sanoja olisi siis ihan normaali mies - ei mikään adonis eikä myöskään toinen ääripää.

Minulle kävi näin yhdessä seminaarissa vuosia sitten. Siellä oli paljon ikäisiäni naisia ja miehiä. Yksi mies tuli mun luo, katsoi mua silmiin ja sanoi että olet kaunein nainen mitä olen nähnyt. Menin kyllä vähän hämmentyneeksi mutta sanoin kiitos. Kyllä me juteltiin siinä vähän, mies vaikutti ihan mukavalta. Mutta en lähtenyt ulos, koska olin siinä vaiheessa jo kihloissa toisen kanssa. Mutta siitä jäi hyvä mieli! En ikinä unohda sitä.

Pillunvonkaajaa ei onnistanut sillä kertaa. Täytyy olla yksinkertainen mikäli ottaa tuollaiset sanomiset tosissaan. Lol.

Olin kolmen kaverini kanssa ravintolassa. Muutama tunti siinä istuttuamme tuli joku mies siihen minun viereeni seisomaan, "anteeksi jos häiritsen ,mutta halusin vain sanoa että en ole ikinä nähnyt mitään noin kaunista kuin sinä". Häkellyin tietenkin, kello oli jotain 17, eikä kukaan ollut humalassa. Kiitin, ja mies sanoi että hän oli jo eteisessä menossa, mutta halusi palata  sanomaan tämän asian. Muuta mies ei sanonut, vaan poistui ravintolasta. Isoista ikkunoista näimme kun hän meni autoonsa ja poistui paikalta.

Itse olen joskus käynyt sanomassa eräälle henkilölle että hänellä on aivan jumalainen hymy. 

Kummassakaan tilanteessa ei kukaan ole pillua vonkaillut. Harmi että olet noin kyyninen, jää paljon kaunista ja kivaa kokematta!

Vierailija
102/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin kelpaa, mutta vaan omalta rakkaalta. Tuntemattomien ei tarvii mun ulkonäköäni kommentoida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan vaan:olet älykäs,kanssasi voi keskustella monipuolisesti ja olet miellyttävä ihminen.

Voisiko meistä tulla jotain.

Vierailija
104/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina esim. treffeillä käyttänyt ilmaisuja: mulla oli mukavaa, olet mielenkiintoinen, seurassasi oli helppo olla, tai jotain näiden yhdistelmää. Olen ehkä saattanut joskus mainita myös vaikka nätistä mekosta, hymystä tai silmistä, mutta en koskaan ole käyttänyt otsikon ilmauksia. 

Ehkä siksi treffit ja tapailut jäävät usein siihen ekaan kertaan. Pitäisi olla itsevarmempi mies ja rohkeasti vain kehua naista, hänen kauneuttaan ja seksikkyyttään. 

Vierailija
105/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan teot.

Vierailija
106/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mieluummin.

Vierailija
107/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa kuulla olet voimaantunut tasa-arvoinen bosslady. Hyvää jatkoa elämääsi.

Vierailija
108/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää naisen esineellistämistä. Jos mies sanoisi noin antaisin sialle lähtöpassit.

Kyllä minäkin olen niin allerginen tuolle esineellistämiselle. Se on kauhea turn off miehessä.

Vierailija
109/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä esineellistämistä muka siinä on, jos mies sanoo omaa vaimoaan tai tyttöystäväänsä kauniiksi? En ymmärrä, en...

Vierailija
110/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanotaan, että olen älykäs ja sen haluan kuulla :)