Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman haluaisit kuulla miehen suusta, ”Olet tosi seksikäs” vai ”olet todella kaunis”

Vierailija
15.07.2021 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tyhjiä kehuja pillunvonkaajilta. Jos jotain haluaa kehua niin älyä ja taitoja.

Mites sellainen tapaus, että kumpikaan noista ei ole kehuttava? Ja naiset kuitenkin janoaa kehuja.

Eikä janoa. Kuten täällä on jo todettu, mielipiteesi ei kiinnosta koiranpaskan vertaa.

Miksi sitten saan aina tyttöystäviltä kuulla, että "mikset koskaan kehu mua"?

Etkö tosiaan ole keksinyt heistä mitään positiivista sanottavaa? Seen sijaan harva haluaa mitään kehuja kadulla täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Keksin mutta vääristä asioista niin lopetin niistä kehumisen.

Toivottavasti kehusi eivät olleet tyyliin "kun sinä osaat imuroida niin hienosti, niin imuroi sinä". Noin ainakin yksi kaverini kuuli avomieheltään. Mies on nykyään ex.

Vierailija
82/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No molemmat. Miehellä vaan pitää olla tilannetajua, että missä kohtaa noin sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. 

Seksikäs ei herätä mussa mitään tuntemuksia. 

Vierailija
84/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis. Mieluiten kuulisin olevani hauska. Yks mies sanoi treffeillä että mä oon tosi naisellinen ja äidillinen. Se oli ihana kohteliaisuus. Siis äiti olen, naisellisuudesta en tiedä.

Minua on sanottu äidilliseksi tosi monesti. Siis jossain baarissa nuorena, mulle tulivat aina avautumaan miehet ongelmistaan. Kun kuulemma muistutan siskoa/tätiä/mummoa... Jännä juttu oikeasti enkä vieläkään oikein ymmärrä, mistä johtui. Ja siis asiallista oli, ei iskuyrityksiä eikä mitään säädyttömyyksiä :)  Nykyvuosina en ole baareissa käynyt niin en tiedä olisko vielä sama tilanne

Vierailija
85/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Varsinkaan varattuna ja sinkkuna tai singlenäkin miehen oltava myös itse komea & sexy.

Miehen on oltava hauska, älykäs ja supliikinpi, jotta (uli)puheet eivät jää noin alkeellisiksi ja pinnallisiksi.

Vierailija
86/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tyhjiä kehuja pillunvonkaajilta. Jos jotain haluaa kehua niin älyä ja taitoja.

Mites sellainen tapaus, että kumpikaan noista ei ole kehuttava? Ja naiset kuitenkin janoaa kehuja.

Eikä janoa. Kuten täällä on jo todettu, mielipiteesi ei kiinnosta koiranpaskan vertaa.

Etkö tosiaan ole keksinyt heistä mitään positiivista sanottavaa? Seen sijaan harva haluaa mitään kehuja kadulla täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Mitkä voivat olla vääriä asioita kehua?

Huutelen sivusta, mutta ilmeisesti aika monet, ketjun perusteella :D

Vierailija
87/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis. Mieluiten kuulisin olevani hauska. Yks mies sanoi treffeillä että mä oon tosi naisellinen ja äidillinen. Se oli ihana kohteliaisuus. Siis äiti olen, naisellisuudesta en tiedä.

Minua on sanottu äidilliseksi tosi monesti. Siis jossain baarissa nuorena, mulle tulivat aina avautumaan miehet ongelmistaan. Kun kuulemma muistutan siskoa/tätiä/mummoa... Jännä juttu oikeasti enkä vieläkään oikein ymmärrä, mistä johtui. Ja siis asiallista oli, ei iskuyrityksiä eikä mitään säädyttömyyksiä :)  Nykyvuosina en ole baareissa käynyt niin en tiedä olisko vielä sama tilanne

Tunnen miehen, jolle naiset sekä miehet tulevat avautumaan elämänsä karikoista, ilman mitään taka-ajatuksia. On vain jollakin tavalla empaattisen ja ”pehmeän” näköinen, jota helppo lähestyä, ulkoisesti kuitenkin suht komea, mutta jotakin hänestä huokuu.

Vierailija
88/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä voivat olla vääriä asioita kehua?

Huutelen sivusta, mutta ilmeisesti aika monet, ketjun perusteella :D

On täysin eri asia kuulla joitain kehuja tuntemattomalta kadulla kuin omalta poikaystävältään. Vieraan suusta jotkut kehut todellakin voivat olla aivan vääriä. Mutta mietin siis, mistä asioista kehuminen olisi poikaystävän suusta väärin?

Vierailija
89/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytänpä ketjua hyväksi ja kysyn, että miltä oikeasti naisista tuntuisi, jos vaikka kadulla vastaantulija sanoisi teitä kauniiksi. Ihan vaan ohimennen ja jatkaisi sitten matkaa?

Mietin joskus tällaista skenaariota, kun vastaan tuli oikein oikeasti kaunis ihminen. Miltä se tuntuisi saada ventovieraalta tuollainen positiivinen, ei mikään seksuaalinen kommentti? Onko se väistämättä inhottavaa ja ällöttävää, vai voisiko sen joku ottaa ihan vaan imarteluna ja positiivisena asiana? Jos sanoja olisi siis ihan normaali mies - ei mikään adonis eikä myöskään toinen ääripää.

Kyllä kuniiksi sanominen on ehdottomasti kiva positiivinen kohteliaisuus, ei siitä pitäisi kenenkään voida hikeentyä, vaan kiittää kauniista sanoista.

Vierailija
90/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytänpä ketjua hyväksi ja kysyn, että miltä oikeasti naisista tuntuisi, jos vaikka kadulla vastaantulija sanoisi teitä kauniiksi. Ihan vaan ohimennen ja jatkaisi sitten matkaa?

Mietin joskus tällaista skenaariota, kun vastaan tuli oikein oikeasti kaunis ihminen. Miltä se tuntuisi saada ventovieraalta tuollainen positiivinen, ei mikään seksuaalinen kommentti? Onko se väistämättä inhottavaa ja ällöttävää, vai voisiko sen joku ottaa ihan vaan imarteluna ja positiivisena asiana? Jos sanoja olisi siis ihan normaali mies - ei mikään adonis eikä myöskään toinen ääripää.

Minulle kävi näin yhdessä seminaarissa vuosia sitten. Siellä oli paljon ikäisiäni naisia ja miehiä. Yksi mies tuli mun luo, katsoi mua silmiin ja sanoi että olet kaunein nainen mitä olen nähnyt. Menin kyllä vähän hämmentyneeksi mutta sanoin kiitos. Kyllä me juteltiin siinä vähän, mies vaikutti ihan mukavalta. Mutta en lähtenyt ulos, koska olin siinä vaiheessa jo kihloissa toisen kanssa. Mutta siitä jäi hyvä mieli! En ikinä unohda sitä.

Vierailija
91/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ihminen, sen voisin kyllä haluta kuulla tai seksikäs persoona tai miten sen sanoisi. Seksikäs olemukselta ja käytökseltä, sellainen kuulostaisi ihan kivalta myös

Vierailija
92/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, koska ne kertovat esineellistämisestä. Haluan kuulla että hänellä oli minua ikävä, että hän rakastaa minua ja että nyt on kaikki hyvin.

Miltä miehestä kuulostaa, jos nainen kehuu "Kiva kun toit peniksen tänne, nyt voit itse painua tiehesi siksi aikaa kun minä runk kaan itseäni."

Vierailija
93/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan, koska ne kertovat esineellistämisestä. Haluan kuulla että hänellä oli minua ikävä, että hän rakastaa minua ja että nyt on kaikki hyvin.

Miltä miehestä kuulostaa, jos nainen kehuu "Kiva kun toit peniksen tänne, nyt voit itse painua tiehesi siksi aikaa kun minä runk kaan itseäni."

Minkähän aloituksen sä nyt oot oikein lukenut? Vai luitko yhtään mitään?

Vierailija
94/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksikäs" tekisi hyvää sisälläni torkkuvalle pikku villikissalle. T. Hiljaisempi pikkulapsen äiti, jolla ei peuhaamismahdollisuuksia kylliksi.

Vierailija
95/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä olen kuullut molempia ja molemmat toimii oikein hyvin eri tilanteissa. Tuntemattomalta mieheltä vaikka töissä kuulen mieluummin vaikka, olipa fiksusti sanottu tai jos on pakko ulkonäöstä niin oletpa tänään hyvin pukeutunut, tai onpa kiva kampaus. Mitään mielipidettä vartalostani varsinkaan seksikkyydestäni en muilta kuin omalta mieheltäni halua/tarvitse.

Vierailija
96/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin ilmaus on kielletty. Paras olla ilmeettömänä hiljaa.

Vierailija
97/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aivan eri asiaa. Tietenkin valitaan se kumpi kuvaa paremmin.

Vierailija
98/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi näin yhdessä seminaarissa vuosia sitten. Siellä oli paljon ikäisiäni naisia ja miehiä. Yksi mies tuli mun luo, katsoi mua silmiin ja sanoi että olet kaunein nainen mitä olen nähnyt. Menin kyllä vähän hämmentyneeksi mutta sanoin kiitos. Kyllä me juteltiin siinä vähän, mies vaikutti ihan mukavalta. Mutta en lähtenyt ulos, koska olin siinä vaiheessa jo kihloissa toisen kanssa. Mutta siitä jäi hyvä mieli! En ikinä unohda sitä.

Pillunvonkaajaa ei onnistanut sillä kertaa. Täytyy olla yksinkertainen mikäli ottaa tuollaiset sanomiset tosissaan. Lol.

Vierailija
99/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulla ulkonäöstäni minkäänlaisia kommentteja tuntemattomilta ihmisiltä. En myöskään koskaan itse kommentoi kenenkään ulkonäköä, ja vaikka olen huomannut että se harmittaa toisia, niin jatkan samalla linjalla. 

Vierailija
100/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä molemmat ja tuntemattomilta en kumpaakaan.