Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman haluaisit kuulla miehen suusta, ”Olet tosi seksikäs” vai ”olet todella kaunis”

Vierailija
15.07.2021 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt että palstan tädit ei edes itse pidä itseään kauniina 😂

Vierailija
42/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin käy.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tyhjiä kehuja pillunvonkaajilta. Jos jotain haluaa kehua niin älyä ja taitoja.

Mites sellainen tapaus, että kumpikaan noista ei ole kehuttava? Ja naiset kuitenkin janoaa kehuja.

Vierailija
44/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies joskus kehui seksissä kauniiksi ja juuri ennen suuseksin aloittamista hän katsoi alapäätäni ja sanoi "olet täältäkin kaunis". Se tuntui jotenkin ulkoaopetellulta - en nyt ottanut sitä pahallakaan, koska hyväähän hän tarkoitti, ja jälkeenpäin ymmärsinkin syyn tähän, kun entisillä naisystävillään oli ollut jotain kehohäpeää yms. Minuun olisi vaan toiminut paljon paremmin se, että olisi sanonut seksikkääksi. Ja varsinkin kun ei minusta sukuelimet edes ole "kauniita", eikä niiden tarvitse sitä ollakaan, mutta kyllä ne himottavia voivat olla. Ja itse tykkäisin mieluummin kuulla, että sytytän toisen seksuaalisesti, että olen hänen mielestään seksikäs.

Vierailija
45/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytänpä ketjua hyväksi ja kysyn, että miltä oikeasti naisista tuntuisi, jos vaikka kadulla vastaantulija sanoisi teitä kauniiksi. Ihan vaan ohimennen ja jatkaisi sitten matkaa?

Mietin joskus tällaista skenaariota, kun vastaan tuli oikein oikeasti kaunis ihminen. Miltä se tuntuisi saada ventovieraalta tuollainen positiivinen, ei mikään seksuaalinen kommentti? Onko se väistämättä inhottavaa ja ällöttävää, vai voisiko sen joku ottaa ihan vaan imarteluna ja positiivisena asiana? Jos sanoja olisi siis ihan normaali mies - ei mikään adonis eikä myöskään toinen ääripää.

Ei se ole ollenkaan harvinaista. Ja tympäisee, vaikka ihan positiivinen asia onkin. Sitä vaan osaa jo odottaa. Jos kiinnostan sinua niin paljon, että haluaisit kertoa minulle, että ajattelet minun olevan kaunis, niin jokin muu aloitus toimii paremmin. Se saattaisi jopa johtaa johonkin.

Eli kauneilla on noussut oma ego päähän, eikä kehut enää kelpaa. Ja rumemmat taas eivät usko kehuja, vaan uskovat sen olevan kettuilua tai yritys päästä pöksyihin. Ei ole helppoa miesten kehua...

1.) Miksi pitäisi kehua?

2.) Eikö naisissa ole muuta kehuttavaa kuin ulkonäkö?

Vierailija
46/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä seksikäs, muilta kaunis.

Vierailija
47/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytänpä ketjua hyväksi ja kysyn, että miltä oikeasti naisista tuntuisi, jos vaikka kadulla vastaantulija sanoisi teitä kauniiksi. Ihan vaan ohimennen ja jatkaisi sitten matkaa?

Mietin joskus tällaista skenaariota, kun vastaan tuli oikein oikeasti kaunis ihminen. Miltä se tuntuisi saada ventovieraalta tuollainen positiivinen, ei mikään seksuaalinen kommentti? Onko se väistämättä inhottavaa ja ällöttävää, vai voisiko sen joku ottaa ihan vaan imarteluna ja positiivisena asiana? Jos sanoja olisi siis ihan normaali mies - ei mikään adonis eikä myöskään toinen ääripää.

Mulle on pari kertaa tehty noin. Piristi päivää ja tuli hyvä mieli. Mun mielestä ihmiset kehuu toisiaan ihan liian vähän. Saatan itsekin jollekin tuntemattomalle esim. baarissa sanoa, että sillä on kiva mekko tai että sen hiukset on kivasti, jos ne on. Miehille myönnän antavani kehuja vähemmän, koska ne otetaan usein väärin ja luullaan, että olen kiinnostunut vaikka olen vain kiva ilman taka-ajatuksia. Perjantaina olin itse yhdessä tilaisuudessa ja siellä tuli mulle tuntematon nainen sanomaan, että näytän tosi hyvältä ja mistä mun mekko on ostettu.

Vierailija
48/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä olisin halunnut kuulla, että olen kaunis. Hän kommentoi kyllä seksikkyyttä ihan pyytämättä, siksi siis vastaus näin. Itse haluaisin tulla suhteessa kokea tulevani nähdyksi kauniina, ihanana, arvokkaana -- en ainoastaan seksikkäänä, joka tuntuu enemmän esineellistämiseltä.

Vierailija
49/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpäs nyt hyvin epätyypillisenä suomalaisena naisena sanon, että minä tykkään kehuista - ihan sama, koskevatko ne ulkonäköä, jotain taitoa, persoonaa tai mitä hyvänsä. Positiivisista sanoista/palautteesta tulee yksinkertaisesti hyvä mieli.

Ja epätoivoituista iskuyrityksistä en myöskään ole koskaan osannut loukkaantua. Ne voi ohittaa tai ihan ystävällsesti ilmaista, ettei kiinnosta.

Ja nyt sitten alapeukkuja satamaan!

Vierailija
50/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se piristää päivää. Kunhan vain kommentti on lyhyt ja nopea ("Hei anteeksi! Oot muuten todella kaunis, mukavaa päivänjatkoa!"), eikä tarkoituksena ole jäädä jaarittelemaan tai pyytämään numeroa. Olen näitä kokenut sekä naisten että miesten osalta ja kaikki ovat olleet todella mukavia yllätyksiä. Muutaman kerran on vähän ei-niin-miellyttävät (alkoholisoituneet, aineiden alaiset) ottaneet kontaktia, mutta heistäkin olen päässyt eroon kauniisti kiittämällä.

Joten minun mielestäni 'kaunis' on paljon mukavampi vaihtoehto kuin 'seksikäs'. Edes oma mies ei käytä jälkimmäistä, hän tulee mieluummin iho ja kehuu jotain tiettyä ruumiinosaa täydelliseksi.

Vierailija
51/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tyhjiä kehuja pillunvonkaajilta. Jos jotain haluaa kehua niin älyä ja taitoja.

Mites sellainen tapaus, että kumpikaan noista ei ole kehuttava? Ja naiset kuitenkin janoaa kehuja.

Eikä janoa. Kuten täällä on jo todettu, mielipiteesi ei kiinnosta koiranpaskan vertaa.

Vierailija
52/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. Mieluiten kuulisin olevani hauska. Yks mies sanoi treffeillä että mä oon tosi naisellinen ja äidillinen. Se oli ihana kohteliaisuus. Siis äiti olen, naisellisuudesta en tiedä.

Vierailija
53/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs. Kauniiksi on moni sanonut (en ole uskonut), mutta kun oma mieheni sanoo seksikkääksi, niin uskon sen.

Vierailija
54/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki emme ole pinnallisia tyhjäpäitä. Se ettei tyhjät puheet kiinnosta ,ei kerro ihmisen ulkonäöstä yhtään mitään.

Vierailija
55/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikäs. Kauniiksi on moni sanonut (en ole uskonut), mutta kun oma mieheni sanoo seksikkääksi, niin uskon sen.

Tottahan mies niin sanoi, jotta saa helpommin pillua.

Vierailija
56/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä janoa. Kuten täällä on jo todettu, mielipiteesi ei kiinnosta koiranpaskan vertaa.

Miksi sitten saan aina tyttöystäviltä kuulla, että "mikset koskaan kehu mua"?

Vierailija
57/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan sedät taas tuntuvat pitävän itseään jokaisen naisen märkänä päiväunena.

Vierailija
58/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten saan aina tyttöystäviltä kuulla, että "mikset koskaan kehu mua"?

Etkö tosiaan ole keksinyt heistä mitään positiivista sanottavaa? Seen sijaan harva haluaa mitään kehuja kadulla täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Vierailija
59/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpäs nyt hyvin epätyypillisenä suomalaisena naisena sanon, että minä tykkään kehuista - ihan sama, koskevatko ne ulkonäköä, jotain taitoa, persoonaa tai mitä hyvänsä. Positiivisista sanoista/palautteesta tulee yksinkertaisesti hyvä mieli.

Ja epätoivoituista iskuyrityksistä en myöskään ole koskaan osannut loukkaantua. Ne voi ohittaa tai ihan ystävällsesti ilmaista, ettei kiinnosta.

Ja nyt sitten alapeukkuja satamaan!

Ei tuossa ole mitään pahaa, erilaisia me ollaan kaikki.

Itse en pidä ulkonäön kommentoimisesta suuntaan enkä toiseen, koska se kielii pinnallisuudesta. Ja pinnallisia ihmisiä en siedä. Ärsyttää länsimaisen yhteiskunnan pinnallisuus kaiken kaikkiaan.

Vierailija
60/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tottakai! Koska kenestä tahansa voi joku ajatella että "seksikäs" eikä sen sanoja välttämättä arvosta henkilöä. Sitä paitsi "todella kaunis" on kiva kuulla keneltä vain (vaikka äidiltään), mutta "todella seks*käs" on inhaa kuulla naapurin lipevältä sedältä.