Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurinosa vaatteista näyttää parhaalta 44 kokoisen päällä

Vierailija
15.07.2021 |

Moni mekko ja vaate 44 kokoisen päällä näyttää parhaalta. Itse olen sellainen ja mielestäni moni vaate munnpäällä paljon kauniimpi kuin laihan tai isomman päällä. Tässä il mekko vertailu linkki, 44 kokoisen päällä selkeästi paras https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008066850.html

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, etttä kuvakulma koon 44 ihmisellä on eri kuin muilla. Siis oikein imarteleva, jättää myös pömppämahan piiloon. Siis ei hyvää vertailumateriaalia.

Nykyajan trendi on ylipainon kehuminen. Nyt tämäkin "uutinen" saa paljon positiivista huomiota, mutta anna olla jos sama olisi tehty toisin päin "vaatteet näyttävät parhaimmilta koossa 34!" niin jo olisi FLM (Fat Lives Matter) käynnissä ja porukka barrikadeilla.

So? Haukkuakko pitäisi läskejä, kuten on aina tehty. Meidän läskien pitäisi olla näkymättömiä ja pysyä piilossa, ja olla hiljaa. Ainut hyvä läski on entinen läski.

Ei todellakaan pidä haukkua ketään ja itsestä on todella hienoa, että kaikenkokoisia ja -muotoisia naisia näkyy häpeilemättä itseään.

Mutta ei teidän muodokkaampienkaan tarvitsisi haukkua meitä hoikempia. Tuntuu että esim "lauta" ja "pulkannaru" on ihan korrektia ja soveliasta kielenkäyttöä ja kuinka monta kertaa olenkaan kuullut sen että "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni".

Itse en ikinä ole kommentoinut kenenkään ruokavaliota taikka ulkomuotoa, mulle opetettiin jo pienenä että muita ei kiusata vaikka onkin erilainen. Mä taas tunnun olevan ihan vapaata riistaa kommentoinnille ja ihmettelylle vaan koska olen pienempi ja olen saanut osakseni todella ilkeää käytöstä ja kielenkäyttöä niiltä tuhdimmilta, vaikka itse koetan olla kaikille ystävällinen.

En edes ole mitenkään laiha, vaan normaalipainoisen hoikka.

Antaisitte munkin olla vaan rauhassa.

Vierailija
42/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniinan koko 36 korostaa hänen paksuja jalkojaan, liian tiukka yläosa.

Tuossa tytössä ei kyllä mitään paksua kohtaa ole.

Mitä ihmettä? 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa.

Sano nyt vielä että miehet tykkää kun on "muotoja". 🥱

Ennen noin pystyi vielä sanomaankin. Nykymiehet tykkää laudoista tai sitten kaposista naisista, joilla on jättitissit ja brassipepa. Muut on hylkiöitä.

Vierailija
44/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsisi haukkua ketään. Heti ykkössivulla kitistään kun "tuhdimmat" haukkuu aina laihoja.

Mekko sopi jokaiselle yllättävän hyvin.

No heti toinen kommentti on "Pienemmät näyttää kuivakoilta, vaikka mielestään ovat vain timmejä ."

Tätä ei edes nähdä kiusaamisena ja haukkumisena, se on vain toteamus.

Vastine sille olisi "isommat näyttää pullukoilta, vaikka mielestään ovat vain muodokkaita".

Ja tämä ei olisi ok kenellekään, vaan siitä syntyisi kamala polemiikki.

Tarvitseeko toista lytätä ylipäätään kenenkään?

Vierailija
45/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen sentään mikä tätimekko, mutta hyvin käy ilmi, että mitä isompi nainen niin sitä tätimäisempi. Itse olen 46 v ja vaatekoko xs/s ja saan todella paljon kehuja nuorekkuudesta. Nyt kun on maskit käytössä, huomaan että entistä nuoremmat miehet kiinnittävät minuun huomiota. Enkä nyt tarkoita leuhkia asialla, sillä kasvot ovat valitettavasti sitä luokkaa, että melkein pelottaa itseäkin katsoa peiliin.

Vierailija
46/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsisi haukkua ketään. Heti ykkössivulla kitistään kun "tuhdimmat" haukkuu aina laihoja.

Mekko sopi jokaiselle yllättävän hyvin.

Niin sopi! Ja se mekko on muutenkin kiva ainakin omasta mielestä.

Vierailija
47/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttinen sentään mikä tätimekko, mutta hyvin käy ilmi, että mitä isompi nainen niin sitä tätimäisempi. Itse olen 46 v ja vaatekoko xs/s ja saan todella paljon kehuja nuorekkuudesta. Nyt kun on maskit käytössä, huomaan että entistä nuoremmat miehet kiinnittävät minuun huomiota. Enkä nyt tarkoita leuhkia asialla, sillä kasvot ovat valitettavasti sitä luokkaa, että melkein pelottaa itseäkin katsoa peiliin.

Ja lisäyksenä vielä, että ikinä en pukeutuisi tuollaiseen mekkoon. Oma tyylini on enemmänkin skandi- ja preppytyylin sekoitus.

Vierailija
48/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 38 ja 40 koot näyttää parhailta. 44 alkaa olla jo kömpelön ja pullukan näköinen.

Vierailija
49/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja alkaa menemään 40ssä

Vierailija
50/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta mekosta huomasin kanssa, että näyttää parhaalta se koko 44, mutta mun silmään se ihminen ei näytä koolta 44. Ennemmin 42 tai 40. Suomalaiset usein ostavat itselleen liian isoja vaatteita, ettei vaan mene liiaksi kroppaa pitkin. Mä itse olen keskiverrosti mekkokoakoa 42, housukokoa 38-40 ja suunnilleen samankokoiseksi itseni mieltäisin kun tuo nainen tuossa kuvassa. Yläosa mulla isompi kun alaosa, koska hartiat ja rinnat, ja näyttäisi olevan niin tälläkin naisella. 

Vierailija
51/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on 38 jossa korostuu uuma, tissit ja peba. Näin se vaan ja muu on lihavien kuvitelmaa.

Totta! Tiimalasi ja 38 on paras, kun itseänikin katson peilistä. Olin ennen kokoa 34-36 ja ei muotoja, nyt kun sain vähän lihaa luiden päälle, on hyvä! Samaa katsoin kuvista.

T. mitoissa 98-74-98

Ja minä olen 34 kokoa ja mitat 84-59-88. Ei ole muodottomaksi kukaan haukkunut. Päinvastoin. Ihmiset on erilaisia vartaloltaan. Väsynyt vaan näihin ainaisiin kommentteihin, ettei hoikilla olisi muotoja.

164cm/50kg

Voi hoikalla olla muotoja, mulla vaan ei ollut. Miksi niin luulit? Mun mitat tais olla laihempana jotain 80-64-88 eli lähinnä tissit puuttui. Paino menikin paljolti niihin kun lihoin vähän. Sopi hyvin mulle.

Vierailija
52/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on 38 jossa korostuu uuma, tissit ja peba. Näin se vaan ja muu on lihavien kuvitelmaa.

Totta! Tiimalasi ja 38 on paras, kun itseänikin katson peilistä. Olin ennen kokoa 34-36 ja ei muotoja, nyt kun sain vähän lihaa luiden päälle, on hyvä! Samaa katsoin kuvista.

T. mitoissa 98-74-98

Sä olet tismalleen ja sentilleen samankokoinen kuinnminä olin 22-vuotiaana. Opiskelin silloin pukuompelua ja ne omat mitat muistan aina. Silloin painoin 61-62 kg. Olen 176 cm pitkä.

Nyt olen 52 v, ja mitat ovat 102-84-104.

Oikeestiko ihmiset mittailee itteensä noin? Onko niitteen elämä jotain missikisaa? Yleisöä ei taida olla.

Vierailija
53/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mitoissa 98-74-98

Sä olet tismalleen ja sentilleen samankokoinen kuinnminä olin 22-vuotiaana. Opiskelin silloin pukuompelua ja ne omat mitat muistan aina. Silloin painoin 61-62 kg. Olen 176 cm pitkä.

Oikeestiko ihmiset mittailee itteensä noin? Onko niitteen elämä jotain missikisaa? Yleisöä ei taida olla.

Mä tilaan vaatteita usein netistä, pitää tietää mitat, että tulee oikeaa kokoa.

Vierailija
54/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mitoissa 98-74-98

Omat mitat on hyvä tietää, kun tilaa vaatteita netistä. Varsinkin joltain itselle tuntemattomalta merkiltä.

Vierailija
55/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla paljon avarampi kaula-aukko tässä mekossa niin sopisi varmaan kaikille. Nyt on liian tätimäinen. Hassua, että täällä aletaan tappelemaan siitä mikä koko on paras kun hyvin vähän se koko mistään kertoo. Sitten on tätä, että kehutaan itseä ja omaa kokoa ja haukutaan muita. Mä olen tätä ennenkin ihmetellyt, että eikö omaa mielipidettä voi kertoa lyttäämättä muita.

Vierailija
56/67 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, mikä mekko tuo on?

Vierailija
57/67 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

no ei todellakaan! 38 on normaalin naisen koko.

Vierailija
58/67 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa että ap on tosissaan.

Mä lihoin vaikean raskauden seurauksena 20kg ja en meinaa saada millään painoa pois vaikka miten urheilen päivittäin ja vahdin syömisiä.

Olen koko 42, painan 80kg. Normaalisti olisin 60kg, koko 38.

Koossa 42 mikään vaate ei näytä hyvältä. Selkämuhkurat tursuilee, kylkimakkarat näkyy, persaus näyttää lättänältä koska sen yläpuolella on lantiorasvaa

Vaikea ajatella että koossa 44 näyttäisi paremmalta?

No, toki ap on sit ehkä 185cm pitkä ja silloin uskonkin että 44 koko näyttää hyvältä.

Vierailija
59/67 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että missä on koon 32/34 malli? Jos kerran piti esitellä kaiken kokoisia niin missä se pienten edustaja on?

Kaunein kroppa on 36-kokoisella. Ihan mun unelmakroppa. Mekko toki on aivan kauhea kaapu.

Vierailija
60/67 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44 taitaa olla yleisin vaatekoko meillä ja muualla, oisko aloittaja itse tuota kokoa?

Minusta on hyvä, että vaate esitellään erikokoisten päällä, kun suurin osa kuluttajista ei ole mallikokoa.

Tiesittekö, että 80- 90- luvulla mallien tavallisin koko oli 38. Nyt se on 34. Kuinka moni vähintään 172 cm pitkä on luonnostaan tuon kokoinen? Lisäksi nuo syö todellavähån, harva voi syödä normaalia kalorimäärää, koska muuten ei olisi noin laiha. Kalorit varmaan jotain 1200kcal.

Katalogimallien tavallinen koko nykypäivänä on 36, ei suinkaan 34. Katso vaikka Zalandon kuvia, järjestään jokaisen mallin päällä on koon 36 vaate.

Ja 80-luvun koko 38 vastaa aika hyvin nykypäivän kokoa 36. Mallit ovat olleet hoikkia silloin ja ovat edelleen hoikkia nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän