Naisten tyhjät tinder profiilit
On vain kuvia ja 🐕, 👧🧑 ilman esittelyä. Mitä odotatte. Että swaipataan vasemmalle?
Pelkkä kuva kuitenkaan ei ole puoliakaan mitä halutaan, sama mille aletaan...
Kommentit (67)
Mua taas ällöttää miesten pitkät epätoivoiset vuodatukset profiilissaan 🤮
Eiköhän ne asiansa voi kertoa myöhemminkin...
Itse en tunne tarvetta koko tinderin äijä laumalle avautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus tinderin kun olin eron jälkeen loukattu ja kaipasin huomiota. Myönnän suoraan!
Laitoin muutaman kuvan, mutta en mä muuten jaksanut siihen panostaa kun en ollut tosissaan mitään etsimässä. Poistinkin sen parin vuorokauden kuluttua kun alkoi ahdistamaan. Taisin saada yli 500 tykkäystä (niitäkö ne on?) pelkästään muutamalla kuvalla ja viestiä tulvi. Näinkö epätoivoisia miehet todella on?
Alkoi masentamaan entistä enemmän :DYksi kerrallaan mieluummin.
Jos siinä ei ole mitään esittelyä niin pakkohan on tykätä ja yrittää saada selvää mikä tämä matami on. Jos siinä olis esittely niin vois suoraan swaippaa jompaakumpaan kumpaan suuntaan. Eihän ne 500 tykkäystä mitään kerro. Ap
Siis sä swaippaat oikealle ja pyrit tutustumaan naiseen, vaikka tällä ei olisi mitään esittelytekstiä? Miksi ihmeessä sitten valitat esittelytekstin puutteesta, jos se kuitenkin herättää kiinnostuksesi?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän eri jos etsii vaikka seksiä tai etsii ihan kunnolla huomioitavaa. Tuskin ketään. Kiinnostaa se oman nautinnon hakija, mutta selkeästi enemmän kiinnostaa se jolla on annettavanaan jotain oikeasti parempaa... Jotenkin pitää erottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus tinderin kun olin eron jälkeen loukattu ja kaipasin huomiota. Myönnän suoraan!
Laitoin muutaman kuvan, mutta en mä muuten jaksanut siihen panostaa kun en ollut tosissaan mitään etsimässä. Poistinkin sen parin vuorokauden kuluttua kun alkoi ahdistamaan. Taisin saada yli 500 tykkäystä (niitäkö ne on?) pelkästään muutamalla kuvalla ja viestiä tulvi. Näinkö epätoivoisia miehet todella on?
Alkoi masentamaan entistä enemmän :DYksi kerrallaan mieluummin.
Jos siinä ei ole mitään esittelyä niin pakkohan on tykätä ja yrittää saada selvää mikä tämä matami on. Jos siinä olis esittely niin vois suoraan swaippaa jompaakumpaan kumpaan suuntaan. Eihän ne 500 tykkäystä mitään kerro. Ap
Siis sä swaippaat oikealle ja pyrit tutustumaan naiseen, vaikka tällä ei olisi mitään esittelytekstiä? Miksi ihmeessä sitten valitat esittelytekstin puutteesta, jos se kuitenkin herättää kiinnostuksesi?
Ei oikeastaan siinä vaiheessa edes herätä, vaan se menee sinne taustalle odottamaan ja sitten vasta matchin jälkeen joko kiinnostaa tai sitten ei. Tänäänkin on tullut jo monta matchia joista en tykkää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi epätoivoiset? Niillä saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan suurin osa miehistä ei lue niitä esittelytekstejä. Vain kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä vedetäänkö oikealle. 🤷♀️
Mitä sinusta, ap, olisi kiva lukea siitä biosta? Anna vinkkejä! :)
Kolme tärkeää asia ovat
Onko lapsia.
Haluaako lapsia.
Tupakoiko.
Millä mielellä on liikenteessä. Oon varattu ja etsin vain ja ainoastaan hyvää seksiä, kiireetöntä nautintoa molemmille. Siinä ei kerro ne kuvat ja kissat koirat ja lapset emojeina mitään. Näitä tykätään koska joutuu itse ottamaan selvää... Ei siksi että on hyvännäköinen. Ap
Jos itse etsit seksiä ja nautintoa, ja toinen kertoo lemmikeistä ja lapsista, niin eikös tuosta pysty päättelemään, että haette ihan eri asioita? Ja mitä sen on väliä, ettet jostain koiranomistajan seksitoiveista tiedä - etsi joku, joka kertoo niitä asioita, jotka sopivat omaan hakuprofiiliisi.
Valitettavasti eivät kerro vaan joudun tykkäämään lähes kaikista, jotta löydän ne joita se seksi kiinnostaa. Aika moni mami jolla on ollut ne lapsi ja koira emojit on sitten tykkäillyt takaisinpäin ja on treffailtu. Kun mulla on ihan selvä esittely seksin suhteen. Ap
No mutta mikäs tuossa sitten on se ongelma? Kun kerran kerrot ihan suoraan mitä haet, niin luulisi, että kaikki matchit olisivat potentiaalisestin kiinnostuneita - kysyt sitten tarvittavat lisäkysymykset niin tiedät, ketkä kiinnostavat sinua oikeasti sitä seksiä ajatellen. Koska vaikka joku ei viestisi emojiriveillä, ei hän välttämättä tulisi pitkässäkään esittelytekstissä kertoneeksi juuri jotain sinulle olennaista tietoa, eli silloinkin joutuisit kysymään lisää.
Valitettavasti eivät kerro vaan joudun tykkäämään lähes kaikista, jotta löydän ne joita se seksi kiinnostaa. Aika moni mami jolla on ollut ne lapsi ja koira emojit on sitten tykkäillyt takaisinpäin ja on treffailtu. Kun mulla on ihan selvä esittely seksin suhteen. Ap