Naisten tyhjät tinder profiilit
On vain kuvia ja 🐕, 👧🧑 ilman esittelyä. Mitä odotatte. Että swaipataan vasemmalle?
Pelkkä kuva kuitenkaan ei ole puoliakaan mitä halutaan, sama mille aletaan...
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tyhjästä profiilista ei saa kiinni ja sitten lähettää viestin "moi, miten menee?". Naiset pitää tuollaista aloitusviestiä huonona mutta mitä muuta voit kirjoittaa jos vain muutama selfie profiilissa?
Minulla (nainen) on maksimimerkkimäärä käytossä ja silti 95% viesteistä on "hei" tai "moi miten menee". Nämä menee suoraan unmatchiin. Pitkä ja persoonallinen profiiliteksti naisella ei auta juuri yhtään mitään, koska kuten sanottu, suurin osa miehistä ei niitä lue.
Ps. miehistä ainakin 90%lla on joko täysin tyhjä profiili, tai vain pituus. Vasemmalle menee kaikki. Jos on niin tylsä tyyppi ettei keksi itsestään mitään kerrottavaa (tai keksii sanoa vain "hei" minun pitkään esittelyyni), se kertoo tarpeeksi. Ihan sukupuolesta riippumatta. Ei kannata tehdä näistä sukupuoliasioita, kun molemmista valtaosa on ihan yhtä tyhjäpäisiä typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei edes lue, että mitä siellä biossa kerrotaan. Eli onko tuolla edes väliä. Ihan sama, jos kirjoittaisit sinne, että hölöhölöhölöhölöhöööööööö.
Todellakin luetaan ja joko oikealle tai vasemmalle. Mutta siellä on tyyliin
170cm
Sairaanhoitaja
🐕
2x👧
Ja kuvat.
Mitä siitä selviää. Ei yhtään mitään
Moni katoaa tuolla vasemmalle.Tuohan kertoo jo paljon. Jos miehellä olisi noin tietäisin heti ettei juttu voi toimia koska en ole lapsi- tai eläinrakas. Jo ammatti saattaa kertoa jotain melko oleellista. Esim. naisena skippasin pienten lasten kanssa työskentelevät miehet (siis esim. päiväkodin työntekijät) koska suurella todennäköisyydellä he ovat hyvin lapsirakkaita ja haluavat omia lapsia toisin kuin minä.
No ei yhtään mitään kerro.
Siis se jos henkilö ilmoittaa emojeilla että hänellä on lemmikkejä ja lapsia ei sinusta kerro että kyseisellä henkilöllä todella on lemmikkejä ja lapsia? Ok :D vai siis ei sinusta kerro että henkilö oikeasti pitäisi eläimistä ja lapsista? No se nyt on vielä huolestuttavampaa jos niitä on muttei edes pidä niistä.
Hänellä on koira ja lapset muttei kerro keskittyykö heihin vai onko menevääkin sorttia, haluaako vain panna vai matkusteleeko, eli lopulta ei kerro mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei edes lue, että mitä siellä biossa kerrotaan. Eli onko tuolla edes väliä. Ihan sama, jos kirjoittaisit sinne, että hölöhölöhölöhölöhöööööööö.
170cm
Sairaanhoitaja
🐕
2x👧
Ja kuvat.
Moni katoaa tuolla vasemmalle.Tuohan kertoo jo paljon. Jos miehellä olisi noin tietäisin heti ettei juttu voi toimia koska en ole lapsi- tai eläinrakas. Jo ammatti saattaa kertoa jotain melko oleellista. Esim. naisena skippasin pienten lasten kanssa työskentelevät miehet (siis esim. päiväkodin työntekijät) koska suurella todennäköisyydellä he ovat hyvin lapsirakkaita ja haluavat omia lapsia toisin kuin minä.
Siis se jos henkilö ilmoittaa emojeilla että hänellä on lemmikkejä ja lapsia ei sinusta kerro että kyseisellä henkilöllä todella on lemmikkejä ja lapsia? Ok :D vai siis ei sinusta kerro että henkilö oikeasti pitäisi eläimistä ja lapsista? No se nyt on vielä huolestuttavampaa jos niitä on muttei edes pidä niistä.
Hänellä on koira ja lapset muttei kerro keskittyykö heihin vai onko menevääkin sorttia, haluaako vain panna vai matkusteleeko, eli lopulta ei kerro mitään. Ap
Noh, moni ei halua seurustella tai edes panna lapsellisen henkilon kanssa, joten tieto lapsista on monesti ihan tarpeeksi siihen, että tietää ettei tätä tyyppiä kannata matchata.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan suurin osa miehistä ei lue niitä esittelytekstejä. Vain kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä vedetäänkö oikealle. 🤷♀️
Mitä sinusta, ap, olisi kiva lukea siitä biosta? Anna vinkkejä! :)
Kolme tärkeää asia ovat
Onko lapsia.
Haluaako lapsia.
Tupakoiko.
Tuollaiset tyhjät profiilit ovat yleisiä siksi, koska suurin osa ihmisistä ei ole kovin mielenkiintoisia. Eikä siinä ole mitään pahaa, se on aivan luonnollista. Nykypäivänä vaan ihmiset vaativat muilta ihmeellisyyksiä. Se johtuu juuri siitä, että elämä on liian helppoa ja nenän edessä jatkuvasti uusia naamoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan suurin osa miehistä ei lue niitä esittelytekstejä. Vain kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä vedetäänkö oikealle. 🤷♀️
Vaikka edes millä mielellä olet liikenteessä ettei mun tarvitse tykätä teistä esim 500 erikseen ja jokaiselle matchille erikseen selittää että haen seksiä ja sitten skipata vasemmalle. Tosin vasta yksikin esittely oli että ei etsi varattuja eikä melkein varattuja tai melkein vapaita, mutta silti kiinnostaa kovasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tärkeää asia ovat
Onko lapsia.
Haluaako lapsia.
Tupakoiko.
Millä mielellä on liikenteessä. Oon varattu ja etsin vain ja ainoastaan hyvää seksiä, kiireetöntä nautintoa molemmille. Siinä ei kerro ne kuvat ja kissat koirat ja lapset emojeina mitään. Näitä tykätään koska joutuu itse ottamaan selvää... Ei siksi että on hyvännäköinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm
Sairaanhoitaja
🐕
2x👧
Ja kuvat.
Moni katoaa tuolla vasemmalle.
Tuossahan on jo paljon tietoa. Saa esim. tietää, että on lapsia ja koira ja ammatti ja pituus. Mitä tietoa oikein kaipaat ja miksi et kysy sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm
Sairaanhoitaja
🐕
2x👧
Ja kuvat.
Noh, moni ei halua seurustella tai edes panna lapsellisen henkilon kanssa, joten tieto lapsista on monesti ihan tarpeeksi siihen, että tietää ettei tätä tyyppiä kannata matchata.
Mutta minullapa onkin tämän hetken paras fwb suhde juuri siihen 👧🧑 yh äitiin, todella hyvä onkin. Lapset hoitoon ja me nautitaan puoli päivää yhdessä parin viikon välein, välillä useammin. Ap
Deittisovelluksia on vaikka kuinka paljon. Tinderin paras puoli on sen nopeus. Jos menen käymään jossain kaupungissa ja seurankipeys (ei aina seksiin) nousee voin saman tien sopia deitin vaikka samaksi illaksi. Ei silloin tarvitse mitään taustatietoja, kuva riittää hyvin. Tärkeintä on, että on ajantasainen kontakti tarjontaan. Sieltä sitten voi jonkun poimia seuralaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lue niitä tekstejä. Matchejä tulee niin paljon ja kun tietää, että tekstit voi olla totuudeltaan mitä vaan, turha vaivautua tekemään jotain väärää mielikuvaa. Kuvan jälkeen sitten nopeasti treffeille ja kun siinä rutinoituu, kolmekin treffiä menee helposti päivässä. Aina sieltä sitten joku tarttuu mukaan. M27
Sellainen vinkki vielä naisille, että älkää yliyrittäkö profiilin suhteen. Välillä näkee, että nainen on nähnyt järjettömän paljon vaivaa profiilin suhteen. Se on vaan aivan väärässä paikka. Tapaamiseen pitäisi satsata. Jos on hieno profiili ja sitten tapaaminen epäonnistuu, kaikki on ollut turhaa. M27
Miksi edes panostaisi tapaamiseen, jos treffailet kolmea naista päivässä? Miksi edes vaivautuisi treffeille tuollaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Löytyi se kumppanikin sieltä sitten, hänellä oli tekstinä pituutensa.
Hän olikin varmaan ihanan pitkä, kun kerran vedit oikealle.
Mutta ihan oikeasti ne 🐕 ja 👧🧑 emojit kertovat vain ne että teillä ne on. Minullakin on koira ja kolme lasta, mutta asiat joista tykkään ovat aivan erit. Tykkään seksistä yli kaiken, tykkään matkustella, mennä ja hengailla, aika vauhdikastakin välillä. Ne 🐕 ja 👧👧🧑 emojit eivät mun kohdalla kertoisi juuri mitään minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi se kumppanikin sieltä sitten, hänellä oli tekstinä pituutensa.
Hän olikin varmaan ihanan pitkä, kun kerran vedit oikealle.
Geenit jatkoon: koska olen lyhyt pitää erottautua positiivisesti jollain muulla.
Geenit ei jatkoon: Uliuliuliuliuliuli
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan oikeasti ne 🐕 ja 👧🧑 emojit kertovat vain ne että teillä ne on. Minullakin on koira ja kolme lasta, mutta asiat joista tykkään ovat aivan erit. Tykkään seksistä yli kaiken, tykkään matkustella, mennä ja hengailla, aika vauhdikastakin välillä. Ne 🐕 ja 👧👧🧑 emojit eivät mun kohdalla kertoisi juuri mitään minusta.
Ei niin, mutta henkilöstä, joka kertoo itsestään emojeilla, se emojirivistö kertoo paljonkin. Hän kertoo siinä ne asiat, mitä pitää itse olennaisina lähtökohtina. Ja lisäksi tuollainen ilmoitus kertoo henkilöstä sen, että hän ilmaisee itseään emojeilla eikä esimerkiksi persoonallisesti ja kivasti/kiinnostavasti kirjoittaen - sehän kertoo ihmisestä paljonkin. Kuten joku tässä ketjussa kirjoitti, iso osa ihmisistä on aika tylsiä - ehkä tuo emojirivistö kertoo siitä. Että hän ei keksi mitään sen kummempaa kerrottavaa eikä osaa kertoa itsestään mielenkiintoisesti - sehän voi johtua siitä, ettei hänellä joko ole mitään kiinnostavaa kerrottavaa, tai hän ei vaan ole kiinnostava viestijä. Ja sitten toisaalta, siinä missä jonkun mielestä on olennaista tietää suhtautumisesta seksiin tai millaista suhdetta hakee, jollekin riittää perustiedot, kuten pituus, koira ja lasten määrä. Eikös tästä voi päätellä, että nöiden kahden henkilön ajattelutavat ja suhtautumiset ovat sen verran erilaiset, ettei ehkä ole kovin todennäköistä, että siinä olisi hyvä lähtökohta suhteelle...?
Pitää osata aina lukea ilmoituksesta vähän muutakin kuin vain ne faktat, mitä siinä kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tärkeää asia ovat
Onko lapsia.
Haluaako lapsia.
Tupakoiko.
Millä mielellä on liikenteessä. Oon varattu ja etsin vain ja ainoastaan hyvää seksiä, kiireetöntä nautintoa molemmille. Siinä ei kerro ne kuvat ja kissat koirat ja lapset emojeina mitään. Näitä tykätään koska joutuu itse ottamaan selvää... Ei siksi että on hyvännäköinen. Ap
Jos itse etsit seksiä ja nautintoa, ja toinen kertoo lemmikeistä ja lapsista, niin eikös tuosta pysty päättelemään, että haette ihan eri asioita? Ja mitä sen on väliä, ettet jostain koiranomistajan seksitoiveista tiedä - etsi joku, joka kertoo niitä asioita, jotka sopivat omaan hakuprofiiliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka edes millä mielellä olet liikenteessä ettei mun tarvitse tykätä teistä esim 500 erikseen ja jokaiselle matchille erikseen selittää että haen seksiä ja sitten skipata vasemmalle. Tosin vasta yksikin esittely oli että ei etsi varattuja eikä melkein varattuja tai melkein vapaita, mutta silti kiinnostaa kovasti. Ap
Kirjoita omaan profiiliisi, että etsit pelkkää seksiä, et suhdetta. Sitten voit huoletta tykätä kaikista keiden kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä. Luulisi, että saisit matcheja sellaisten kanssa, jotka myös hakevat seksiä, eikä sinun tarvitsisi alkaa selittää jokaiselle erikseen mitään - ehkä muutamalle, jolla on vikaa luetunymmärtämisessä, mutta veikkaan, että suurin osa parisuhdetta hakevista swaippaa sinut vasemmalle ja säästää sinut siltä vaivalta, että joudut alkaa vääntää seksitoiveita rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm
Sairaanhoitaja
🐕
2x👧
Ja kuvat.
no eihän se kerro siitä henkilöstä itsestään vielä yhtään mitään. siis henkilöstä itsestään.
-eri
Mutta sehän kertoo jo ihmisestä paljon, että hän ajattelee kertovansa itsestään laittamalla emojeita lapsista ja koirista. Se kertoo nimenomaan sen, ettei hän kerro mitään kiinnostavaa omasta persoonastaan - koska ilmeisesti hänen mielestään "riittää" nuo emojeilla kerrotut tiedot.
Eikös tässä ole jo riittävästi infoa swaipata vasemmalle, jos itse haluaisi ihmisen, jonka käsitys itsestään on vähän mielenkiintoisempi?
Eivät nuo emojirivit oikeasti sen epäinformatiivisempia ole kuin tylsät profiilitekstit, joissa kerrotaan vaan tylsiä perustietoja kuten työpaikka, pituus, jotain perusharrastuksia. Ei se ihmisen persoona tällaisista välity sen kummemmin, ja ei ainakaan oma mielenkiintoni syty kenenkään työpaikan tai jonkun lenkkeilyharrastuksen perusteella.
Niin ei toki hänen persoonastaan. Riippuu siis siitä mitä asioita itse pitää tärkeänä että onko tuossa profiilissa jonkun mielestä sisältöä vai ei. Itselleni tuo kertoisi ihan tarpeeksi voidakseni sanoa onko mitään mahdollisuutta suhteeseen.