Onko sinulla kaunis etunimi?
Onko sinulla kaunis etunimi? Postaa se ketjuun. Minä aloitan: Pihla
Kommentit (139)
Nimeni on Anna
Läpi lapsuuden ja nuoruuden vihasin nimeä, mutta nyt aikuisiällä olen oppinut pitämään siitä. Erityisesti inhosin sen yleisyyttä, mutta nyt osaan arvostaa nimeni kansainvälisyyttä. Nimi on aasian maita lukuunottamatta käytössä melkein kaikissa maissa :>
Anniina. Itse tykkään, on kaunis nimi :)
Wilhelmina... Villeksi sanotaan :-D. Tosiaan oon saksalainen joten siks tollanen kirjotusasu. :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 07:39"]On, Iiris
[/quote]
Liris
[/quote]
Mikä helvetin Liris? Onko sulla lukihärö? Kysyy toinen Iiris (ja kyllä, pidän nimestäni)
Jenni, tykkään. Ulkomailla tosin olen ties minkä Jenny/Jeni/Eni/Heny... :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 05:37"]mikä hitto täällä kaikkia vaivaa? nimi sitä nimi tätä nimi tota.. niinku WHO CARES????!!!!
[/quote]
Tätä minäkin mietin. Ja nyt ei sitten vinguta, että älä lue. En luekaan, mutta ihmettelen kuinka yksinkertaista väkeä te olettekaan. Hävetkää aikuiset ihmiset!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 07:39"]On, Iiris
[/quote]
Liris
Minttu. En tykännyt nimestäni ja nykyään minua kutsutaan toiselta nimeltäni Emiliaksi. :)
Ei ole kaunis - tai ainakaan en ole itse koskaan siitä pitänyt. Lapsena oli keljua, kun kaverit ja toisaalta (vanhat) isovanhemmat eivät osanneet sitä sanoa. Mutta olen kuitenkin niin tottunut tähän, että ei tulisi mieleenkään vaihtaa nimeä. Niin ja se nimi on Krista.