Onko sinulla kaunis etunimi?
Onko sinulla kaunis etunimi? Postaa se ketjuun. Minä aloitan: Pihla
Kommentit (139)
No eihän se yleisyys onneksi nimeä rumenna :)
Ennen inhosin, nykyään tykkään. Harvinainen, mutta simppeli. Leni
Ei sitten millään voi ymmärtää näitä hyvä/huono -nimiketjuja. Sama kuin kysyisi onko punainen paras vai paska väri?
- Janne, ja ylpeä siitä kun oma mamma sen minulle antoi.
Olen kahden- ja kolmenkympin välissä (80-luvulla syntynyt) Ida,
pidän nimestäni. Nykyään se on toki todella yleinen, tunnen paljon alle kouluikäisiä Iidoja ja Idoja, mutta omasta ikäluokastani olen elämässäni tavannut vain yhden Idan, joten olen saanut "olla rauhassa" Ida.
Ida tulee isomummini mummilta, eli aika kaukaa :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:57"]
Ei sitten millään voi ymmärtää näitä hyvä/huono -nimiketjuja. Sama kuin kysyisi onko punainen paras vai paska väri?
- Janne, ja ylpeä siitä kun oma mamma sen minulle antoi.
[/quote] Hyvä Janne, just meinasin tulla ironisoimaan " Meidän äiti ja iskä antaa paremmat nimet kuin teidän äiti ja iskä". No suuri osa käyttäjistä lienee huonoitsetuntoisia teinejä?
Anteeksi vahinkomiinukset Satu, Elisa, ja Heidi. Kaikki kauniita, ylhäisiäkin nimiä.
Mun nimi on Erika :) ite ainaki Tykkään nimestäni
Miksi täällä ei ole peukkua neutraalille mielipiteelle :D tuntuu kamalalta antaa alapeukku vain sen vuoksi, ettei pidä nimeä erityisen kauniina, koska ei se yleensä tarkoita että pitäisi nimeä rumana, mikä lähinnä tulee alapeukusta mieleen.
Erika nimessä on vain Se yksi ärsyttävä puoli että moni luulee siinä olevan 2 e:tä vaikka Se on yhellä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 08:00"]
Miksi täällä ei ole peukkua neutraalille mielipiteelle :D tuntuu kamalalta antaa alapeukku vain sen vuoksi, ettei pidä nimeä erityisen kauniina, koska ei se yleensä tarkoita että pitäisi nimeä rumana, mikä lähinnä tulee alapeukusta mieleen.
[/quote]
No silloin ei peukuteta ollenkaan hölmö!
On, mutta liian yleinen.
Emilia.