Onko sinulla kaunis etunimi?
Onko sinulla kaunis etunimi? Postaa se ketjuun. Minä aloitan: Pihla
Kommentit (139)
tykkään nimestäni! meitä on vain muutama saman niminen suomessa, nautin ehkä myös siitä siksi että monet ei siitä pidä, mutta itse pidän ja näytänkin sen, se saa jotkut nimeni vihaajat ihan hulluksi;)
Sofia. Pienempänä en tykännyt yhtään, mutta nyt oon oppinut tykkäämään
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:01"]tykkään nimestäni! meitä on vain muutama saman niminen suomessa, nautin ehkä myös siitä siksi että monet ei siitä pidä, mutta itse pidän ja näytänkin sen, se saa jotkut nimeni vihaajat ihan hulluksi;)
[/quote]
No, mikä se on? Tähän ketjuun piti kertoa nimensä, se oli niinkuin homman juju.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:45"]
Aiemmin inhosin nimeäni, mutta nyt reilu kolmikymppisenä olen jopa alkanut vähän pitää siitä. Nimi on Helena. Tiedän, että jakaa ihmisten mielipiteitä. Jotkut inhoaa, jotkut tykkää. Toisesta ja kolmannesta nimestäni olen aina pitänyt. Ensimmäistä etunimeä olen kuitenkin joskus vihannut.
No joo, ap kysyi, että onko sinulla kaunis etunimi... en nyt kuitenkaan kauniiksi sanoisi. Mutta ihan kiva :)[/quote]
Helena on klassisen kaunis nimi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:01"]tykkään nimestäni! meitä on vain muutama saman niminen suomessa, nautin ehkä myös siitä siksi että monet ei siitä pidä, mutta itse pidän ja näytänkin sen, se saa jotkut nimeni vihaajat ihan hulluksi;)
[/quote]
[/quote]
Niin. Tähän ketjuun pitää kertoa oma nimi että muut voivat sitten peukuttaa onko sulla paska vai hyvä nimi ;)
mikä hitto täällä kaikkia vaivaa? nimi sitä nimi tätä nimi tota.. niinku WHO CARES????!!!!
No ei missään nimessä ole kaunis, olen Päivi. Ihan kiva kylläkin, ei mikään hirveäkään, toisin kuin useimmat väittävät. ;)
On. Nina. Vasta nyt oon oppinut siitä tykkää, pitkää mua sanottii Nelliksi, ku inhosin oikeaa nimeä.Varmaan jotkut luulee vielki, että oon oikeesti Nelli.
Molemmat kivoja nimiä.
Mielestäni itselläni on kiva nimi, ei ole tullut kenelläkään samanikäisellä vastaan: Hilma
Toisen mielestä kaunis, toisen ei. Itse pidän kauniina ja olen tyytyväinen rakkaiden vanhemppieni valintaan. Olen Pihla Lilja Orvokki. Joo, vanhemmat on hortonomeja...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:52"]
Rosa
[/quote]pidan todella nimestasi! Oman lapseni toinen nimi on rose.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:01"]tykkään nimestäni! meitä on vain muutama saman niminen suomessa, nautin ehkä myös siitä siksi että monet ei siitä pidä, mutta itse pidän ja näytänkin sen, se saa jotkut nimeni vihaajat ihan hulluksi;)
[/quote]
[/quote]
Niin. Tähän ketjuun pitää kertoa oma nimi että muut voivat sitten peukuttaa onko sulla paska vai hyvä nimi ;)
[/quote]
noo.. kerrotaan nyt sitten.. Sarleena on nimi.
Julia
Kaunis nimi mielestäni, mutta ei oikein sovi mulle. Vähän liian yleinenkin nykyään.