Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KVM ensimmäisen viikon pino!

25.08.2006 |

Päätettiinkö me pysyä tällä puolella? Ketään ei näy missään, joten minä rohkeana aloitan pinon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.8/(-800g)-800g/-5kg/(10/06)

Eli tuossa rivissä on laihdutuksen aloitus pvm/(viikon pudotus)paljonko yhteensä tähän mennessä/tavoite/(tavoiteaikataulu)

Tuntuuko hankalalta merkkaustavalta?

Miten muilla on viikko mennyt? Täällä itseasiassa hyvin. Nälässä ei oo tarvinnu olla. Juoksulenkillä kävin kerran tällä viikolla, mutta sen seurauksena tuli vihlontaa kohdunsuulle, joten päätin unohtaa juoksun vielä hetkeksi. Nyt mennään siis päivittäisillä vaunukävelyillä vielä vähän aikaa. Vyötäröltä oli kadonnut myöskin 1,5cm ja lantiolta 1cm.

Tästä se lähtee tytöt! Hoikempana ensi viikkoon! :)

Mirju

Vierailija
2/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti oli eka vko käynnistynyt,eli vaaka näytti kiloa vähemmän!

Ruokavalion muutos tuntui vain hyvältä ja olokin reippaampi.

Karkkiakin maisteltiin,mutta pisteiden rajoissa.

Tsemppiä hurjasti kaikille,tämä on kiva laji!

Nyt siis 88,4kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en pääse kehumaan ekan viikon tuloksilla... oltiin viikonloppuna sukuloimassa, ja syötyä tuli jokseenkin epäterveellisesti.

maanantaina aloitin pointsit ja tän aamun vaakalukema oli -300g....

hitaasti mutta varmasti. (toivottavasti) vaunuilemassa ollaan käyty joka päivä sellanen tunnin reissu ja siellä aerobikissä käyn ähisemässä joka viikko. vartalossa tällä hetkellä häiritsee eniten se vatsa. vatsalihaksia pitäis treenata useemmin, mutta mikähän siinäkin on kun ei saa aikaiseksi yksinään..

tämä merkkaustapa täytyy opetella:

21.8/-300g/-300g/-21,8kg/1.6.07

okei, tsemppiä meille kaikille!!

Vierailija
4/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli neljä päivää aiemmin, mutta voinen tässä olla mukana.

Eli 11 päivässä painonpudotusta 4 kiloa!!!!! Uskomatonta! On minulla tietty, mistä pudottaa, kun painoa nyt 89 kg (178cm). Tavoitepaino on ainakin tuo ennen raskautta eli 82 kg (mieluummin siitäkin vielä 7 kg).

Nälässä en ole ollut, vaan olen syönyt terveellisemmin (makeat pois), useammin ja vähemmän kerrallaan. Pikku tytsykin, 7 kk, on auttanut syömällä, varsinkin öisin, melkoisia määriä mammelia. Joka päivä olen käynyt vähintään puoli tuntia pukkailemassa vaunua tai sauvakävelemässä.

Vierailija
5/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lukemat:

18.8./-300g/-300g/-5kg/1.11.

Viikko mennyt ihan normaalisti syöden. Liikunnan osalta vähän niin ja näin... Kovasti odottelen, että syksyn jumpat alkaisivat, sillä vaunulenkit ei riitä tavoitepainon saavuttamiseksi. Vois kai sitä juoksuakin pikkuhiljaa lisätä... Vauva on ensi viikolla vasta 3 kk ja täysimetyksellä mennään, joten hurjan rankkoja juttuja ei tohdi vielä tehdä.

Mites mamimiia, janella ja taitsi? Teillä tavoitelukemat muistini mukaan aika samat kuin mulla (ja myös pituus). Kuis menee?

Vierailija
6/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ottaa päähän.

18.8 (-200g)/-200g/8kg / 11/06

Puntarin näyttämä totuus tuntuu julmalta...vain - 200g eli ei yhtään mitään muutosta:( Siis painoa 64.7kg

Mulle sopii tuon painon ilmoittaminen..ettei totuus unohtuisi..heh..

Tunnustan: söin sen viimeisen kuningatartuutin mutta kuiteskin...

Jätin namit pois ja voi luoja mitkä vierotusoireet on ollut koko viikon...että se siitä kynsien kasvattamisesta ;)

Vaunulenkillä kävin pari kertaa + turhat syömiset pois ja vain yksi lämmin ateria päivässä, josta puolet kasviksia.

Minun kohdalla ei todellakaan pidä paikkaansa se, että imettäminen veisi kiloja :(

summasummarum: p***e ylös, ulos ja lenkille!

- BLÄÄH !!!

Vierailija
7/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esitetty merkkaustapa sopii mainiosti myös minulle. Meillä ei vaan tällä hetkellä ole omaa vaakaa, joten ihan tarkkoja lukemia en voi vielä merkata... Mitähän itsesuojeluvaistoa tuokin on, ettei ole tullut ostettua vaakaa. Se on kyllä jo ostoslistalla joten no hätä :-D Mittasin itseni kuitenkin viikolla kaverin luona ja tuloksena oli puolisen kiloa vähemmän. Mutta koska olin aiemmin mitannut itseni eri vaa' alla niin tuo tulos ei kyllä ole luotettava...

Mutta mitä olen tehnyt. Olen jättänyt karkit ostamatta! Se on jo saavutus minulle. Olen kyllä syönyt keksiä ja jäätelöäkin muutamana päivänä, mutta se ainainen karkin mussutus on nyt loppu :) Olen vaihtanut kahvimaidon rasvattomaan. Olen yrittänyt vältellä liiallista vaalean leivän syömistä ja muita tuotteita jotka sisältävät paljon hiilareita. Ehdottomasti en ole kyllä ko. tuotteista kieltäytynyt. Olen lisäksi syönyt marjoja ja tuoreita juttuja paljon enemmän kuin ennen.

Näillä eväillä lähden sen oman vaa' an ostoon :)

-M-

Vierailija
8/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä muistanut ja kerennyt viikko sitten kirjotella tänne lukemia, mutta toivottavasti pääsee vielä mukaan???

siispä, ennen raskautta kiloja oli 83 (iik!)ja nyt 87kg. Tyssi 2kk vanha. Tavoitteeni on 10 kg pois jollain ilveellä. Elieli: 25.8.06/-0g/10kg...eiku.

Nojoo, eli ensperjantaihin!...pitää vähän harjotella tuota merkitsemistapaa..

Vierailija
9/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Siis viikon jälkeen rivini seuravanlainen:

18.8/(-600g) -600g/ -9 / 27.12.06

Todellinen laihdutus alkoi viikko sitten, kun liityin tähän pinoon. Viikonloppuna tosin tuli syötyä vähän miten sattuu, kun oltiin reissussa. Maanantaina sain tilaamani painonvartijoiden kirjekurssin ja sitä on nyt siitä lähtien noudatettu. Makean himo on suuri paheeni ja välillä herkkuja on tehnyt mieli kovastikin. Muutamia pisteitä olen säästänyt viikonloppuun, jotta voi vähän herkutellakin. Kirjastosta lainasin painonvartijoiden ruoka-/leivontaohjeita, joita voisi hyödyntää. Jotain kevyttä kahvikakkua tekisikin mieli leipoa...

Tyytyväinen olen viikon tulokseen. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Tsemppiä vain kaikille ja kuulumisiin!

- Niiskuneiti78-

Vierailija
10/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kamut!

Täällä on mennyt yllättävän hyvin. Kaikenlaisia houkutuksia on viikkoon mahtunut (ystävien luona kyläily, miehen syntymäpäivä, 4 levyä suklaata kaapissa) mutta olen suoriutunut niistä kohtuudella. Suklaatakin meni vain 8 palaa! Muuten olen syönyt hyvin ja terveellisesti kun vielä imetän.

Liikunta ollut samaa, vaunulenkkejä ja kuntosalia.

Tulos aika yllättävä -900g (paljon minun kokoiselle).

Olenkin sitten palkinnut itseäni. Vein tyttäreni Heurekaan ja käytiin siellä lounaalla. Kotiin tultiin äsken, keitin kupin teetä ja otin 4 palaa suklaata, en enempää!

Tässä tulokseni:

18.8./-900g/-900g/-3,6kg/1.12.06

Toivottavasti ensi viikko on yhtä hyvä, ei ollut mitenkään edes vaikea hillitä herkkujen syömistä.

Tsemppiä kaikille ensi viikkoon!

Vierailija
11/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosin tullut syötyä myöskin roskaruokaa, mutta kohtuudella. Herkut on pysyneet siinä jäätelössä ja näin jatketaan. Liikunta on jäänyt hiukan vähiin, mutta ensi viikonloppuna alkaa vauvauinti ja yritänkin ottaa tavaksi (jos mahdollista) jäädä sen jälkeen ottamaan omakin uintipyrähdys. Ainakin nyt tulee anoppi hakemaan pojan siksiaikaa kärryttelemään =). Muuten en aio liikuntaa painottaa, vaan mieluummin syömisillä vähennetään massaa. Ja tuloksiin...

14.8/-400g/-1,7kg/7,5kg/(12/06)

Minullakin siis täysimetys meneillään ja siksi pitääkin yrittää tehdä tulosta tarpeeksi hiljakseen ja onhan tämä varmaan pysyvämpi muutos, kun ei karsi liikaa ja jättää jotain sallittujakin herkkuja. Ei tule sitten niin helpsti retkahdettua älyttömään mässäilyyn. =) Huomenna ollaankin menossa häihin, joten saapas nähdä miten etenee...

- Salsatar

Vierailija
12/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, melkein unohdin että nyt on perjantai, viikko on mennyt niin nopeasti!

Mukavasti on sujunut, tosin viime sunnuntaina tuli vähän repsahdettua kun käytiin vanhempieni luona, siellä oli sitten kaikkia herkkuja.. Mutta toisaalta, olen aikaisemmin huomannut, että itseasiassa paino putoaa jopa paremmin jos yhtenä (ja vain yhtenä!) päivänä vähän ylittää niitä painonvartijapisteitä, siinä on kai jotain tekemistä aineenvaihdunnan kanssa. Jos pysyy aina tiukasti pisteissä ja jopa alittaa ne niin elimistö menee säästöliekille eikä paino putoa.

No joka tapauksessa, ryhmäkurikin kannustaa, joten tässä mun tietoja, olihan se merkkaustapa nyt näin...

14.8./-900g/-1400g/tavoite -10kg vaikka jouluksi...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ps. En tainnut edes raskausaikana syödä näin terveellisesti ja kasvispainotteisesti! Ja kaupasta saa vaikka mitä ihania kevytjäätelöpikareita, kevytsuklaamousseja ja vaikka mitä! Kokeilkaapa jos joku muukin vaikka olisi näin perso makealle :)

Johanna

Vierailija
13/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, te jotka tuskailitte " vain" parin, kolmensadan gramman pudotuksesta, ei tosiaan kannata murehtia! Sekin on jo tosi paljon pois ja itseasiassa tuohon tahtiin laihtuminen on todennäköisesti jopa pysyvämpää sorttia!

Minulla on kokemusta parista kymmenen kilon spurtista aikaisemminkin (huomaatte siis että en koskaan onnistu pysymään niissä kiloissa, hmmh..) ja joka kerta on tahti ollut sellainen että joka toinen viikko tippuu, joka toinen viikko ei jopa ollenkaan! Ja jos siis paino ei tipu yhtään niin sitä varmempi voi olla että seuraavalla viikolla tuloksia on varmasti!

Johanna taas :)

Vierailija
14/16 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään siis vaaka näytti -400g.. Päätin täyskieltäytyä makeasta,mutta en tod ole ollut syömättä. Eli päätin nyt sit et jos mieli tekee tosi kovasti,niin suon sen itselleni. Muuten repsahtaa ja pahasti :) Mut olen ihan tyytyväinen pudotukseen kyllä.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
15/16 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerronpa minäkin viime viikon saldosta. nälässä ei tarvinnut riutua, mutta kaikki namut ja muut makeat oli kyllä pannassa. viikon jälkeen rivini on seuraava:

18.8/-1kg/3,6kg/(12/06)

viikonloppu meni kylläkin muutamissa juhlissa notkuen, joten odottelen hieman kauhulla tulevaa perjantaita. olen päässyt mukavasti myös lenkkeilemään, joten fiilikset on hyvät.

antoisaa viikkoa kaikille!

Vierailija
16/16 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin meinasin sivuttaa koko pinon, mutta päätin että kirjaan sittenkin lukeman tänne, niin jospa se tois uutta puhtia tälle viikolle. Joten...

18.8./-200g/-200g/-24kg (06/07)

Karut lukemat=( Mutta niin taas oli kolmet kahvikekkerit ja itse kuri ties missä=( Mutta jospa tää antais tosiaan sitä lisä potkua kun sen tänne kuitenkin kirjasin.

Hienoja lukemia siellä kaikilla oli ja mahtava tsemppi päälle!! Ei kun puuskutetaan vaan etiä päin!=)

H-R