Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin zizzin mekkoja meille pulskille

Vierailija
15.07.2021 |

Enkä löytänyt mieleistäni. Moni on hihaton, minulla kauheat "allit". Sitten on paljon suoraa, pitkää kaapumallia tai sitten todella lyhyttä mallia. Tykkääkö joku zizzin vaatteista? T. Ammattivalittaja

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin myös Zizzin mekkoja kun olisi juhlat tulossa. Mulla oli hakusessa mekko jossa lyhyet hihat ja pituus polviin tai vähän alle. Eipä löytynyt, paljon oli hihattomia ja tosi lyhyitä helmoja. En minäkään lihavana halua esitellä allejani ja paksuja reisiä.

Löysin onneksi kolme kivaa mekkoa elloksen normaalipainoisten osastolta ja ne oli todella hyvässä alennuksessa. Olen kokoa 46 ja sitä kokoa oli vielä paljon jäljellä.

Zizzi myy mun mielestä vaan arkivaatteita. Noin muuten putiikin pienin koko on mulle vähän väljä (olen oikeasti 46), mutta mitoitus on muuten hyvä. Minulla ei ole merkittävää alliongelmaa tai muuta epäsuhtaisuutta. T: lyhyt ja pyöreä

Ai siis olet oikeasti 46, mutta Zizzin pienin koko, eli 42 on sulle vähän väljä? My ass. Olen itse 40 ja se 42 on mulle ihan ok. En voisi kuvitellakaan laittavani heidän 44:aan.

Vierailija
22/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitähän ne kaikki on, kuten mallinsakin. Lihava ei voi ikinä näyttää hyvältä. Fakta.

Moni mekko ja vaate 44 kokoisen päällä näyttää parhaalta. Itse olen sellainen ja mielestäni moni vaate munnpäällä paljon kauniimpi kuin laihan tai isomman päällä. Tässä il mekko vertailu linkki, 44 kokoisen päällä selkeästi paras https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008066850.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin myös Zizzin mekkoja kun olisi juhlat tulossa. Mulla oli hakusessa mekko jossa lyhyet hihat ja pituus polviin tai vähän alle. Eipä löytynyt, paljon oli hihattomia ja tosi lyhyitä helmoja. En minäkään lihavana halua esitellä allejani ja paksuja reisiä.

Löysin onneksi kolme kivaa mekkoa elloksen normaalipainoisten osastolta ja ne oli todella hyvässä alennuksessa. Olen kokoa 46 ja sitä kokoa oli vielä paljon jäljellä.

Zizzi myy mun mielestä vaan arkivaatteita. Noin muuten putiikin pienin koko on mulle vähän väljä (olen oikeasti 46), mutta mitoitus on muuten hyvä. Minulla ei ole merkittävää alliongelmaa tai muuta epäsuhtaisuutta. T: lyhyt ja pyöreä

Ai siis olet oikeasti 46, mutta Zizzin pienin koko, eli 42 on sulle vähän väljä? My ass. Olen itse 40 ja se 42 on mulle ihan ok. En voisi kuvitellakaan laittavani heidän 44:aan.

Mä olen 44/46 eli xl/xxl ja zizzin 42/44 sopiva aina ja mulla varmaan 30 niiden vaatetta

Vierailija
24/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt ZIZZIn farkuista koska niissä on 178 senttiselle naiselle sopivan pitkät lahkeet ja pyöreä takamus on otettu farkkujen leikkauksessa huomioon. ZIZZIn L-koon paidoista jotkut on hyviä, täytyy vaan muistaa, että tarvitsen puseroon sekä isojen rintojen vuoksi v-aukon että pitkän selän vuoksi laatikkomalliset puserot eivät näytä hyvälle. Mekot ovat vähän pussimaisia mutta jotkut näyttävät hyvälle kun ovat johonkin reilusti polvien yläpuolelle, puolireiteen. Olisivatko enemmän tunikoita sitten.

Vierailija
25/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen zizziltä kyllä kivojakin vaatteita löytänyt, mutta tämän hetken mallistoissa ei kyllä ole mitään kiinnostavaa. Ja ongelma niissä on myös se, että ne on tehty lyhyille pienirintaisille pyöreille naisille. Minä olen pitkä ja minulla on isot tissit, joten eihän ne oikein istu. Tai sitten pitää ottaa isompi koko että tissit mahtuu, ja muuten teltta.

Siksi mulle passaavat t. lyhyt, pienirintainen ja pyöreä 

Mulla sama! Meille pitäisi olla enemmän vaatteita! Miten kuvitellaan, että lyhyet eivät olisi liikapainoisia?

Miksi pitää olla liikapainoinen? Miksei voi hoitaa itseään terveeksi?

Vierailija
26/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon löytänyt zizzin ihan tänä kesänä vasta. Ostin muutaman mekon alesta, mustia ja hihallisia ja parit jakut. Alessa kohtuuhintaisia. Laatu ok, ei mikään huippu muttei huonokaan. Koot tosi suuria kyllä

Koot on kyllä tosi suuria, tilasin puseron ja ihan liian iso. Zalandolta löytyy halpoja hyvännäköisiä mekkoja ja

kootkin on kohdillaan,

Niin huonoja kokemuksia vaatteiden tilaamisesta netistä, että en millään jaksa enää edes yrittää.  Käyn zizzin liikkeessä, näkee heti kankaan laadun ja värit luonnossa ja mallin . Joutuisin kumminkin suurimman osan palauttamaan jos zalandolta tilaisin

Vierailija
27/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa pienen koon närtin mekon , se näyttää hyvältä henkarilla roikkuessa. Itse voi hikoilla sohvalla sipsien ja vaahtokarkkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi