Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin zizzin mekkoja meille pulskille

Vierailija
15.07.2021 |

Enkä löytänyt mieleistäni. Moni on hihaton, minulla kauheat "allit". Sitten on paljon suoraa, pitkää kaapumallia tai sitten todella lyhyttä mallia. Tykkääkö joku zizzin vaatteista? T. Ammattivalittaja

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitähän ne kaikki on, kuten mallinsakin. Lihava ei voi ikinä näyttää hyvältä. Fakta.

Vierailija
2/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen zizziltä kyllä kivojakin vaatteita löytänyt, mutta tämän hetken mallistoissa ei kyllä ole mitään kiinnostavaa. Ja ongelma niissä on myös se, että ne on tehty lyhyille pienirintaisille pyöreille naisille. Minä olen pitkä ja minulla on isot tissit, joten eihän ne oikein istu. Tai sitten pitää ottaa isompi koko että tissit mahtuu, ja muuten teltta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon löytänyt zizzin ihan tänä kesänä vasta. Ostin muutaman mekon alesta, mustia ja hihallisia ja parit jakut. Alessa kohtuuhintaisia. Laatu ok, ei mikään huippu muttei huonokaan. Koot tosi suuria kyllä

Vierailija
4/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen zizziltä kyllä kivojakin vaatteita löytänyt, mutta tämän hetken mallistoissa ei kyllä ole mitään kiinnostavaa. Ja ongelma niissä on myös se, että ne on tehty lyhyille pienirintaisille pyöreille naisille. Minä olen pitkä ja minulla on isot tissit, joten eihän ne oikein istu. Tai sitten pitää ottaa isompi koko että tissit mahtuu, ja muuten teltta.

Siksi mulle passaavat t. lyhyt, pienirintainen ja pyöreä 

Vierailija
5/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin myös Zizzin mekkoja kun olisi juhlat tulossa. Mulla oli hakusessa mekko jossa lyhyet hihat ja pituus polviin tai vähän alle. Eipä löytynyt, paljon oli hihattomia ja tosi lyhyitä helmoja. En minäkään lihavana halua esitellä allejani ja paksuja reisiä.

Löysin onneksi kolme kivaa mekkoa elloksen normaalipainoisten osastolta ja ne oli todella hyvässä alennuksessa. Olen kokoa 46 ja sitä kokoa oli vielä paljon jäljellä.

Vierailija
6/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon löytänyt zizzin ihan tänä kesänä vasta. Ostin muutaman mekon alesta, mustia ja hihallisia ja parit jakut. Alessa kohtuuhintaisia. Laatu ok, ei mikään huippu muttei huonokaan. Koot tosi suuria kyllä

Koot on kyllä tosi suuria, tilasin puseron ja ihan liian iso. Zalandolta löytyy halpoja hyvännäköisiä mekkoja ja

kootkin on kohdillaan,

Vierailija
7/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Pitkä, pyöreä ja isorintainen olen. Ap

Vierailija
8/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koot on kyllä tosi suuria, tilasin puseron ja ihan liian iso. Zalandolta löytyy halpoja hyvännäköisiä mekkoja ja

kootkin on kohdillaan,

Zizillähän on joka ainoan vaatteen mltat netissä, ei siis mitään yleisiä mittataulukkoja. Etkö niitä viitsinyt tutkia ennen kuin tilasit?

Vierailija
9/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on virkistävää, kun yleensä pluskoon vaatteissa on oletus, että nainen on sekä ylipainonen että pitkä.

Tosin en tuolta itsekään löytäisi vaatteita vaikka lyhyt olenkin, jos kerran mallisto suosii pienirintaisia. Olen vielä löytänyt sopivat vaatteet normaalimallistoista  (kokoa 40-42), mutta esim. housuissa on usein ongelma löytää sopivan lyhytta lahjetta.

Vierailija
10/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi ollut mun luottomerkki jo vuosia. Alet on todella hyvät ja sieltä yleensä tilailenkin. Teille vinkiksi, jotka olette tilanneet liian isoja kokoja, niin jokaisen vaatteen kuvauksessa on juuri sen tuotteen tarkat mitat, jotka on ainakin mulla toimineet tosi hyvin. 

Ainut miinus tosiaan on, että mallistot tehty jotenkin lyhytraajaisemmille. Todella monessa pitkähihaisessa paidassa hihat on mulle 3/4 tai 1/2 hihat. Onneksi neuleissa ovat olleet pitkät.

Vierailija
11/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus Zizzin farkkucapreista: ostin sellaiset ihan intopiukeana, koska istuivat jalkaan, kuin unelma. Laitoin ne vessassa heti päälle kauppareissulla.

Mutta mitä ihmettä? Ne hiostivat. Vilkaisin pesulappua: 20% polyesteriä! Ostin kahdet, koska tiesin niillä olevan käyttöä. Vein toisen parin takaisin myymälään, koska oliaikamoinen pettymys, että hellesäihin nimenomaan tarkoitettuihin housuihin on piilotettu 20% muovia! Tai ainakin jotain hiostavaa materiaalia! Mitä se polyesteri nyt sitten onkaan. Kyllä ketuttaa, ja meni maku koko Zizzistä jokseenkin tämän takia.

Yleensä katson aina paidoista materiaalin, mutta en ollut törmännyt siihen, että FARKUISSA voisi olla polyesteria, ja vielää noin paljon! Mrrrr….

Vierailija
12/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi mulle passaavat t. lyhyt, pienirintainen ja pyöreä 

Mulla sama! Meille pitäisi olla enemmän vaatteita! Miten kuvitellaan, että lyhyet eivät olisi liikapainoisia?

Vierailija
13/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tehty edes pienille ja pyöreille vaan enemmänkin päärynöille. Mekot on tosiaan yläosastaan kittanoita mutta alaosassa tilaa on kuin teltassa.

Vierailija
14/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzin vaatteiden materiaalit ovat usein ala-arvoisia. Paljon polyesteriä ja muita tekokuituja. Sähköistyviä vaatteita, joiden kanssa yritetään myydä jotain suihketta tilannetta korjaamaan. Tarkkana saa olla ostoksilla.

Vierailija
15/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pääsyynä on oikea kuvaus. Ja tosiaan olen aina ihmetellyt että hinnasta jo on kiinni, ettei lihavien vaatteisiin laiteta pieniä hihoja? V -aukko olisi myös parempi kuin tiukka o-aukko.

Vierailija
16/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pääsyynä on oikea kuvaus. Ja tosiaan olen aina ihmetellyt että hinnasta jo on kiinni, ettei lihavien vaatteisiin laiteta pieniä hihoja? V -aukko olisi myös parempi kuin tiukka o-aukko.

Pääsyynä=päärynä

Vierailija
17/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa joskus oppisit kirjoittamaan otsikkoon Ammattivalittaja, niin ei tarvitsisi näitäkään turhaan avata.

Vierailija
18/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa joskus oppisit kirjoittamaan otsikkoon Ammattivalittaja, niin ei tarvitsisi näitäkään turhaan avata.

Voi kun et olisi täällä joka päivä. Toivottavasti käyt töissä, niin ei tarvitse täällä olla. Ap

Vierailija
19/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin myös Zizzin mekkoja kun olisi juhlat tulossa. Mulla oli hakusessa mekko jossa lyhyet hihat ja pituus polviin tai vähän alle. Eipä löytynyt, paljon oli hihattomia ja tosi lyhyitä helmoja. En minäkään lihavana halua esitellä allejani ja paksuja reisiä.

Löysin onneksi kolme kivaa mekkoa elloksen normaalipainoisten osastolta ja ne oli todella hyvässä alennuksessa. Olen kokoa 46 ja sitä kokoa oli vielä paljon jäljellä.

Zizzi myy mun mielestä vaan arkivaatteita. Noin muuten putiikin pienin koko on mulle vähän väljä (olen oikeasti 46), mutta mitoitus on muuten hyvä. Minulla ei ole merkittävää alliongelmaa tai muuta epäsuhtaisuutta. T: lyhyt ja pyöreä

Vierailija
20/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole päärynöille vaan omenoille nuo Zizzin vaatteet. Onneksi. Päärynävaltaloisille on jo rättejä normikaupoissa ihan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi