Superdieetti vs. 1600kcal/päivässä - tavoite -6kg kahdessa kuukaudessa.
No niin, tavoitteenani on painonpudotus: painoni tällä hetkellä 72.4 kiloa (pituus 170cm) ja tavoitepaino syyskuun puolivälissä olisi 66 (tai 65) kiloa. Tavoitteenani on siis pudotta semmoinen 6 kiloa painoa.
Olen noudattanut Jutan superdieettiä nyt kaksi viikkoa - tuloksetta. Ensimmäisellä viikolla (varmaankin silloin syömäni tuhdin antibioottikuurin vuoksi) vatsani oli aivan sekaisin. Nyt tämä toinen viikko taas toisin päin: aivan mieletön ummetus. Rahkansyönti alkaa tulla korvista ulos, muuten ruokavalio on jees eikä ole valittamista. Vettä juon tosi paljon muutenkin.
Olen miettinyt josko siirtyisin tästä rahkan ahmimimesta (superdieetissä sitä syödään n. 800g päivässä) ihan kylmästi ns. dieetin järkeistämiseen ja jatkaisin 1600kcal päivävauhdilla. Eli söisin myös ruisleipää ja muuta "normaalia", mutta laskisin kalorit ja pidättäytyisin tuossa 1600 kalorissa.
Haasteeni on se, etten pääse salille tai lenkille kuin todella harvoin, sillä olen kahden alle kouluikäisen muksun yksinhuoltaja, ja suurin osa ajastani menee joko töissä - lopun ajan priorisoin lasten kanssa touhuamiseen. Toki harrastan hyötyliikuntaa niin paljon kuin mahdollista ja iltaisin (pyrin siihen että miltei joka ilta) teen vatsoja, kyykkyjä, punnerruksia ja tanssin.
Antakaa hyvät kanssakulkijat neuvoja / vinkkejä / tsemppiä kuuden kilon rutistukseeni. Olemme lähdössä muksujen kanssa reissuun sukuloimaan tuolloin kahden kuukauden päästä ja tavoitteeni on näyttää paaaaaaljon paremmalta kuin nyt - ja mahtua kivoihin vaatteisiin ilman ahdistavaa, mahatursuu-fiilistä.
Kompastuskiviäni ovat annoskoot, ateriavälit sekä herkut kahvin kanssa. Aina kun juon kupin kahvia, tekee mieli makeeta. Nyt olen ostanut Lidlistä tumminta mahdollista suklaata ja antanut itselleni luvan nauttia PALAN levystä kahvin kanssa (54kcal), että saan pahimman piikin alas.
Ahdistaa kun paino ei tipu vaikka olen ollut tiukka syömisten suhteen. Oma fiilis tuntuu hoikemmalta, mutta vaaka sanoo muuta. Lihasmassan kasvusta tuskin on kyse, koska en käy salilla. Ja valokuva maha- ja selkämakkaroista puhuu karua kieltään.
Täältä on noustava!!