Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun "hienoin" ravintola, jossa myös ruoka hyvää?

Vierailija
18.07.2014 |

Mihin mennään? Hintatasosta ei nyt tarvitse välittää. Mielellään sellainen, joka olisi jo alkuillasta lauantaina auki. Mäkkäriä ei saa nyt ehdottaa, eikä pizzeriotia. Tai no jos haluaa, senkun, mutta en noteeraa niitä. Enkä subia, Heseä, Raxia tai vastaavia. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Olimpokselle ja Istanbulille, itse olen myös pettynyt pariinkin kertaan Sokerijussiin. Scandicia olen kuullut kehuttavan, väkeä ainakin käy runsaasti.

Vierailija
22/27 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten käytiin ravintola Pannussa oli tosi hyvät pihvit. Mahtaako olla enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Uleåborgille ja Höyhtyän Grillille! Ekassa tosin palvelu on vähän hassua, mutta suurella sydämellä ja sillee...

Vierailija
24/27 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimpoksessa ja Grecianissa ruoka tulee suoraan pakastimesta. Tunnelma molemmissa on kyllä kiva.

Vierailija
25/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme toripolliisissa, kun ei jaksettu kävellä kauemmas, oli niin kuuma. Se oli hyvää, vaikkei niin "hieno" paikka ollutkaan. Hyvä palvelu.

Vierailija
26/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni tuolla pohjoisessa suomessa on useampiakin etnisiä ruokapaikkoja jotka maksavat suojelurahaa tälle jengille. Nimenomaan näiden ruokapaikkojen kautta tuo jengi levisi ruotsiinkin.

Vierailija
27/27 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mihin aikaan ap miehensä kanssa menee Sokerijussiin?! Vähän älypää meininkiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan