Oulun "hienoin" ravintola, jossa myös ruoka hyvää?
Mihin mennään? Hintatasosta ei nyt tarvitse välittää. Mielellään sellainen, joka olisi jo alkuillasta lauantaina auki. Mäkkäriä ei saa nyt ehdottaa, eikä pizzeriotia. Tai no jos haluaa, senkun, mutta en noteeraa niitä. Enkä subia, Heseä, Raxia tai vastaavia.
Kommentit (27)
10v sitten käytiin ravintola Pannussa oli tosi hyvät pihvit. Mahtaako olla enää?
Täältä ääni Uleåborgille ja Höyhtyän Grillille! Ekassa tosin palvelu on vähän hassua, mutta suurella sydämellä ja sillee...
Olimpoksessa ja Grecianissa ruoka tulee suoraan pakastimesta. Tunnelma molemmissa on kyllä kiva.
Kävimme toripolliisissa, kun ei jaksettu kävellä kauemmas, oli niin kuuma. Se oli hyvää, vaikkei niin "hieno" paikka ollutkaan. Hyvä palvelu.
käsittääkseni tuolla pohjoisessa suomessa on useampiakin etnisiä ruokapaikkoja jotka maksavat suojelurahaa tälle jengille. Nimenomaan näiden ruokapaikkojen kautta tuo jengi levisi ruotsiinkin.
Ketä kiinnostaa mihin aikaan ap miehensä kanssa menee Sokerijussiin?! Vähän älypää meininkiä..
Täältä ääni Olimpokselle ja Istanbulille, itse olen myös pettynyt pariinkin kertaan Sokerijussiin. Scandicia olen kuullut kehuttavan, väkeä ainakin käy runsaasti.