Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli syntymäpäiväni enkä ikinä ole tuntenut itseäni niin yksinäiseksi

Vierailija
15.07.2021 |

Murheen huippu oli, kun söin yksin kaurapuuroa. Vähän rupesi jo naurattamaankin, että näin se vaan menee. Kukaan ei muista ellei fb näytä merkkipäivää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan ensi vuonna 14.7..millehän nimelle teen "hyvää syntymäpäivää toivotuksen?"

mies53v

En näköjään muista itsekään. Syntymäpäiväni oli siis tiistaina 13. päivä. 😁

Kiitos ja vuosi, jolloin synnyin oli perjantai 13. päivä. Nimeäni en laita, koska se on haukuttu täällä nimikyselyissä.

Olet vain nainen. Hormonihuurut aiheuttaa monelaisia outoja tilanteita. Elikkäs muistutan sua vaikka jollain kirjaimella. Haluaisitko antaa jonkun kirjaimen tuntomerkiksi, ensivuotta varten?

mies53v

Mulla mitään hormoneita ole enää tässä iässä. Jos laittaisin jonkun kirjaimen niin mitäpä sillä tekisi? Samalla kirjaimella alkavia on pilvin pimein.

Vierailija
22/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin poikkeava mutta itse en ole koskaan pitänyt syntymäpäivä enkä oleta että kukaan muistaa niitä koska en ole enää Facebookissa. Enkä muista muidenkaan synttäreitä kovin helpolla. Minusta se ei ole asia mistä kannattaa loukkaantua. Syntymäpäivät on aikuisena sellaiset että ne muistetaan ja juhlitaan vain jos itse kerrot että olet järkkäämässä juhlia. Jos niihin ei tule ketään niin se on sitten itkun aihe.

Sama. Olen aikuisella iällä juhlinut synttäreistä tasan kaksikymppisiä ja kolmikymppisiä. Nelikymppisiä en enää jaksanut järjestää. Lahjan olen saanut viimeksi noilla kolmikymppisillä, eikä onnitteluitakaan ole tullut sen koommin.

Ei ihmiset muiden synttäreitä muista, jollei itse tee niistä numeroa (tai järjestä juhlia tms). Kun on minun kaltaiseni ikisinkku vailla sukulaisia, niin täysin yksin saa synttärinsä ohittaa. Ja meinaa se päivä itseltäkin unohtua, aina välillä kysyttäessä pitää ihan laskea, että minkäs ikäinen sitä olikaan. (Oikea vastaus on 41.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin viime vuonna 30 ja yksin vietin ne synttärit kuten myös 10 viimeisen vuoden synttärit.

En juhli itse asiassa synttäreitä enkä mitään muitakaan juhlapäiviä, joku joulu oli lapsena ihan hauska mutta näin aikuisena en joulusta välitä.

Vierailija
24/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin viime vuonna 30 ja yksin vietin ne synttärit kuten myös 10 viimeisen vuoden synttärit.

En juhli itse asiassa synttäreitä enkä mitään muitakaan juhlapäiviä, joku joulu oli lapsena ihan hauska mutta näin aikuisena en joulusta välitä.

Itse kun täytin 30 vuotta niin "sain luvan" käydä paikallisessa kuppilassa parin ystävän kanssa juomassa lasit valkkaria ja syömässä. Viivyttiin ehkä reilu tunti ja sinäkin aikana mies soitteli, koska tulen hoitamaan 8kk ikäistä vauvaa.

- ap -

Vierailija
25/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun täytin 30 vuotta niin "sain luvan" käydä paikallisessa kuppilassa parin ystävän kanssa juomassa lasit valkkaria ja syömässä. Viivyttiin ehkä reilu tunti ja sinäkin aikana mies soitteli, koska tulen hoitamaan 8kk ikäistä vauvaa.

- ap -

Niin no meidän elämäntilanne on täysin erilainen, minä olen lapseton ja ikisinkku.

Elämä on valintoja täynnä, lapsien teko on vapaaehtoista ja synttäreitä ei ole pakko juhlia.

Itse en 30v synttäreitä juhlinu millään tavalla, katsoin telkkaria,olin internetissä ja taisin käydä metsässä lenkillä.

Vierailija
26/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku oikeasti, että aikuisten syntymäpäiviä joku muistaa, ellei sitä tietoa lähes tungeta naamalle ? Muutenkin tämä aikuisten ihmisten itkuvirsi syntymäpäivistä on kyllä naurettavaa.

Vierailija
27/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaaa, että joku muistaisi, niin miksi et soita sille ihmiselle ja kerro, että tänään on syntymäpäiväsi? Näkisit reaktion. Minustakin iäkkäämpänä syntymäpäivä on ennemminkin ikävä, kuin mukava päivä, ja voi tulla tunne, että olen todella yksin, mutta itselläni ei ole sellaista henkilöä, jonka erityisesti toivoisin muistavan. Jos olisi, niin varmasti pitäisin itse häneen yhteyttä ja höpöttäisin ennen syntymäpäivääni siitä, että minulla on kohta syntymäpäiväkin jne.

Miksi ihmeessä syntymäpäivä vanhempana olisi ikävä päivä, ellei juuri tuosta syystä että kukaan ei muista jos ei itse muistuttele?

Syntymäpäivä on yksi parhaista päivistä vuodesta, olemmehan syntyneet silloin ja sitä tulee juhlistaa :) Oli ikä sitten 5 v. tai 50 v.

Vierailija
28/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huonosti menee, mutta menköön".

Mottoni:

"Annetaan asioiden mennä päin helvettiä ja katsotaan kuinka käy, kun ne ovat siellä".

- ap -

Vierailija
29/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Sulla on sama syntymämäivä kuin Victorialla.

Vierailija
30/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Sulla on sama syntymämäivä kuin Victorialla.

Kiitos ja korjasinkin tuon. Sp oli siis 13. päivä. 😊

Vierailija
31/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Niin no meidän elämäntilanne on täysin erilainen, minä olen lapseton ja ikisinkku.

Elämä on valintoja täynnä, lapsien teko on vapaaehtoista ja synttäreitä ei ole pakko juhlia.

Itse en 30v synttäreitä juhlinu millään tavalla, katsoin telkkaria,olin internetissä ja taisin käydä metsässä lenkillä.

On tosiaan elämäntilanne ihan eri. Itsekään en nuorena ajatellut tehdä lapsia enkä perustaa perhettä. Kuitenkin menin naimisiin ja sain kaksi lasta. Päätin, että en eroa ikinä, koska vanhempani erosivat 50-luvulla eikä se silloin ollut tavallista. Elämä ei mennyt kumminkaan niinkuin ajattelin.

- ap -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän