Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli syntymäpäiväni enkä ikinä ole tuntenut itseäni niin yksinäiseksi

Vierailija
15.07.2021 |

Murheen huippu oli, kun söin yksin kaurapuuroa. Vähän rupesi jo naurattamaankin, että näin se vaan menee. Kukaan ei muista ellei fb näytä merkkipäivää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan ensi vuonna 14.7..millehän nimelle teen "hyvää syntymäpäivää toivotuksen?"

mies53v

Vierailija
2/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan ensi vuonna 14.7..millehän nimelle teen "hyvää syntymäpäivää toivotuksen?"

mies53v

En näköjään muista itsekään. Syntymäpäiväni oli siis tiistaina 13. päivä. 😁

Kiitos ja vuosi, jolloin synnyin oli perjantai 13. päivä. Nimeäni en laita, koska se on haukuttu täällä nimikyselyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lue FB:ssa syntymäpäivääni. Kukaan kavereistani ei muistanut, kun pari viikkoa sitten täytin 30. Mulla on kaksi kaveriporukkaa ja tajusin, että vähänpä minä kellekään merkkaan. Yksi kaveri onnitteli pari päivää myöhässä.

En edes tunne itseäni yksinäiseksi, minulla on puoliso ja viihdyn oikein hyvin yksinkin. Riittää, kun tapaan kavereita muutaman kerran vuodessa, he eivät tässä lähellä asu. Mutta kun ei tosiaan saanut yhtäkään onnittelua heiltä, niin sinä päivänä tuli kyllä itku. Se yksi viesti voi merkata aika paljon. Huvittavinta oli ehkä se, että eräs näistä kavereistani keväällä yllytti, että joo pidä kunnon synttärit. Mietin sitä, mutta en pitänyt. No ihan tyytyväinen olen, kun ei näistä kukaan ilman juhlia onnitellut.

Vierailija
4/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Kiitos ja vuosi, jolloin synnyin oli perjantai 13. päivä. Nimeäni en laita, koska se on haukuttu täällä nimikyselyissä.

Sinulla on aika paljon ymmärryksessä ongelmia, joten voi olla niinkin että olet saanut onnitteluja mutta et tajunnut sitä. Onnea nyt kuitenkin näin jälkikäteen!

Vierailija
5/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belated happy birthday! 

Myöhäiset synttärionnittelut!

Vierailija
6/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syy, jos haluaa huomioita ja onnitteluja, pitää ne 30 v juhlat. 

Vierailija
7/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle ap! Juhlistat jotenkin päivääsi. Käyt syömässä jossain ravintolassa hyvän aterian, ostat skumppapullon tms. T. Ammattivalittaja

Vierailija
8/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei lue FB:ssa syntymäpäivääni. Kukaan kavereistani ei muistanut, kun pari viikkoa sitten täytin 30. Mulla on kaksi kaveriporukkaa ja tajusin, että vähänpä minä kellekään merkkaan. Yksi kaveri onnitteli pari päivää myöhässä.

En edes tunne itseäni yksinäiseksi, minulla on puoliso ja viihdyn oikein hyvin yksinkin. Riittää, kun tapaan kavereita muutaman kerran vuodessa, he eivät tässä lähellä asu. Mutta kun ei tosiaan saanut yhtäkään onnittelua heiltä, niin sinä päivänä tuli kyllä itku. Se yksi viesti voi merkata aika paljon. Huvittavinta oli ehkä se, että eräs näistä kavereistani keväällä yllytti, että joo pidä kunnon synttärit. Mietin sitä, mutta en pitänyt. No ihan tyytyväinen olen, kun ei näistä kukaan ilman juhlia onnitellut.

En minäkään mitään juhlia haluaisi. Tyttö soitti aamulla ja muisti. Illalla tuli tekstari siskopuoleltani. Häntä en ole nähnyt melkein koskaan - muutaman kerran ollaan nähty. Hän muistaa synttärini, koska meillä se on samana päivänä.

Minäkin poistin facesta synttärini näkyvyyden.

- ap -

Vierailija
9/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jotenkin poikkeava mutta itse en ole koskaan pitänyt syntymäpäivä enkä oleta että kukaan muistaa niitä koska en ole enää Facebookissa. Enkä muista muidenkaan synttäreitä kovin helpolla. Minusta se ei ole asia mistä kannattaa loukkaantua. Syntymäpäivät on aikuisena sellaiset että ne muistetaan ja juhlitaan vain jos itse kerrot että olet järkkäämässä juhlia. Jos niihin ei tule ketään niin se on sitten itkun aihe.

Vierailija
10/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma syy, jos haluaa huomioita ja onnitteluja, pitää ne 30 v juhlat. 

En halunnut huomiota 50- enkä 60-vuotiaana. Olisin kuitenkin halunnut, että tuo pappa olisi muistanut. Sekin taitaa vissiin olla jo dementoitunut. 😁

- ap -

Vierailija
11/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huonosti menee, mutta menköön".

Vierailija
12/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Sinulla on aika paljon ymmärryksessä ongelmia, joten voi olla niinkin että olet saanut onnitteluja mutta et tajunnut sitä. Onnea nyt kuitenkin näin jälkikäteen!

Kiitos.

Vierailija
13/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap!

Mulle kävi noin joku vuosi sitten, ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu.

Vierailija
14/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä itse onnitellut kaveriporukoiden jäseniä kun heillä on synttärit? Jos olet, on sinulla lupa loukkaantua.

Vierailija
15/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaaa, että joku muistaisi, niin miksi et soita sille ihmiselle ja kerro, että tänään on syntymäpäiväsi? Näkisit reaktion. Minustakin iäkkäämpänä syntymäpäivä on ennemminkin ikävä, kuin mukava päivä, ja voi tulla tunne, että olen todella yksin, mutta itselläni ei ole sellaista henkilöä, jonka erityisesti toivoisin muistavan. Jos olisi, niin varmasti pitäisin itse häneen yhteyttä ja höpöttäisin ennen syntymäpäivääni siitä, että minulla on kohta syntymäpäiväkin jne.

Vierailija
16/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei muista" ja silti sait onnitteluja. Hohhoh.

Vierailija
17/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Olet vain nainen. Hormonihuurut aiheuttaa monelaisia outoja tilanteita. Elikkäs muistutan sua vaikka jollain kirjaimella. Haluaisitko antaa jonkun kirjaimen tuntomerkiksi, ensivuotta varten?

mies53v

Vierailija
18/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei muista" ja silti sait onnitteluja. Hohhoh.

No niin sainkin kaksi. Tuntui vaan niin yksinäiseltä, kun tuo ihminen, jonka kanssa olen hengaillut 34 vuotta ei muistanut.

- ap -

Vierailija
19/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin poikkeava mutta itse en ole koskaan pitänyt syntymäpäivä enkä oleta että kukaan muistaa niitä koska en ole enää Facebookissa. Enkä muista muidenkaan synttäreitä kovin helpolla. Minusta se ei ole asia mistä kannattaa loukkaantua. Syntymäpäivät on aikuisena sellaiset että ne muistetaan ja juhlitaan vain jos itse kerrot että olet järkkäämässä juhlia. Jos niihin ei tule ketään niin se on sitten itkun aihe.

Jos kukaan ei tule niin kannattaa oottaa se kuuluisa peili systeemi käyttöön. Itsellä ei merkkaa määrä vaan laatu.

Vierailija
20/31 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytin 30v ekana kaveriporukasta. En odottanut mitään, koska korona, joten ei haitannut, kun ei muistettu. Sit rupes haittaamaan, kun koko loppuvuoden pyydettiin porukan kimppalahjoihin osallistumaan rahallisesti :( alkoi hiljaksiin tuntua pahalta, kun rahat kyllä olis kelvannut, mut muuten ei huomatakaan.

En osallistunut, lähetin onnittelukortin ihan itse kullekin sankarille vuorollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi