En aio ikinä käyttää tinderiä tai juosta baareissa etsien kumppania, vaan haluan että ensitapaaminen on jotenkin mielenkiintoisempi ja romanttinen
Onko teillä muilla samanlaisia ajatuksia tai toiveita?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tärkeintä ole se, että on hyvä kumppani? Miten se löytyi on toisarvoista. Ehkä hän on juuri siellä baarissa, mihin kieltäydyt menemästä, koska haluat jotain romanttisempaa ensitapaamista. Tuollaiset ajatukset kaventavat mahdollisuuksiasi. Ruokakaupassa voit törmätä unelmiesi kumppaniin, mutta taitaa olla liian epäromanttista?
Jos en viihdy baareissa, niin miksi lähtisin sinne etsimään? Lähtökohtaisesti kannattaa viettää aikaa paikoissa, joissa itse viihtyy ja tehdä asioita joista tykkää, koska siten löydät samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, joten kumppanin löytyminen voi olla todennäköisempää.
En usko että unelmieni mies pyörisi lankakaupoissa tai meikkiosastoilla. Harmi vaan.
Kirjastosta löysin pitkäaikaisen naistuttavan. Langat ja meikit ei juu kiinnosta, mutta pitäisiköhän minun alkaa päivystää paikallisessa soitinkaupassa ja askartelutarvikemyymälässä - siellä myydään myös piirrustus ja maalaustarvikkeita? Ymmärtäisköhän henkilökunta sallia minun roikkua näissä paikoissa muutaman tunnin päivässä, ilman osto-aikeita? Pelottaisinko pois paitsi mahdolliset asiakkaat ja myös sen potentiaalisen kumppanin?
Taidan jättää väliin. 😎
Vierailija kirjoitti:
Tiedän missä yksi tyttö asuu, jonka kanssa olen keskustellut kerran. Olisikohan mielenkiintoista ja romanttista, jos hakisin sen kotiovelta kävelylle?
Ei olisi. Se olisi creepyä.
”Tiedän missä asut”.
Etsin sellaista kilttiä runotyttöä. Kirjastosta varmaan löytäisin?
Vierailija kirjoitti:
Etsin sellaista kilttiä runotyttöä. Kirjastosta varmaan löytäisin?
Ei, kyllä sun täytyy tulla mut ihan kotoa hakemaan
Ujo N26
Vierailija kirjoitti:
Juu, aina voi odottaa. Vaikka ihan kotosalla, joku voi tulla sieltä hakemaan.
Me tavattiin miehen kanssa deittipalstalla ja kun sitten raahauduin sinne baariin niin ensikohtaamisesta tuli romanttinen.
Pitää uskaltaa altistaa itsensä. Tietenkin kaikki kotoa poistumiset on hyvä alku uuden ihmissuhteen löytymiselle, mutta en näe mitään erityisen spesiaalia sinällään, että tapaa töiden tai harrastuksen parissa.
Tsemppiä sulle, että tulet kohdatuksi!
Hm :) Mulla on takana kaksi avioliittoa, jotka molemmat alkoivat siitä, että mies tuli hakemaan minut kotoani. Kyllä sitä joskus tapahtuu.
Eka oli uusi naapuri, jonka kanssa oli silmäpeliä ollut ohimennen ja moikattiin. Tuli pyytämään kahvia lainaan, jotta saa keitettyä kahvit. Annoin kahvin, kysyi sitten, onko maitoa. Annoin maitoakin, hymyillen. Kysyi vielä, että onko sokeria, haetutti sokerinkin. Sitten kysyi että olisiko tarjolla hyvää kahviseuraa, ja oli sitäkin.
Toinen oli uunin korjaaja. Tarjosin kahvit ja höpöteltiin niitä näitä ja tuli ilmi että molemmat leskiä, vaikka aika nuoria. Kysyin ennen lähtöään että maistuisiko kahvit toistekin ja sanoi ehdottomasti, hänen kanssaan olen vieläkin.
Josko kahvi onkin tie rakkauteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tärkeintä ole se, että on hyvä kumppani? Miten se löytyi on toisarvoista. Ehkä hän on juuri siellä baarissa, mihin kieltäydyt menemästä, koska haluat jotain romanttisempaa ensitapaamista. Tuollaiset ajatukset kaventavat mahdollisuuksiasi. Ruokakaupassa voit törmätä unelmiesi kumppaniin, mutta taitaa olla liian epäromanttista?
Jos en viihdy baareissa, niin miksi lähtisin sinne etsimään? Lähtökohtaisesti kannattaa viettää aikaa paikoissa, joissa itse viihtyy ja tehdä asioita joista tykkää, koska siten löydät samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, joten kumppanin löytyminen voi olla todennäköisempää.
En usko että unelmieni mies pyörisi lankakaupoissa tai meikkiosastoilla. Harmi vaan.
Kai sinulla on muitakin kiinnostuksenkohteita?
No joo. Parfyymit ja kissat.
Ei paranna tsänssejä. En ole kiinnostunut esim rallista tai raveista-_yhtään_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kun ruokakauppa ois just ihanan romanttinen, koska ei kukaan oikeasti usko, että kaupasta löytyisi unelmien kumppani.
-Ap
Klassista leffa soopaa tuo kumppanin löytyminen jostain ruokakaupasta...
Hyi, tuli jotenkin mieleen yltiöromanttinen exä jonka kanssa ei edes seksi sujunut kun kaiken piti tapahtua siinäkin niin maan romanttisesti kuin ajatuksia lukemalla. Mitään ei saanut sanoa tai kysyä tai meni fiilikset.