Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio ikinä käyttää tinderiä tai juosta baareissa etsien kumppania, vaan haluan että ensitapaaminen on jotenkin mielenkiintoisempi ja romanttinen

Vierailija
14.07.2021 |

Onko teillä muilla samanlaisia ajatuksia tai toiveita?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. En ole ollut vuosiin tinderissä, enkä tule olemaankaan. En käy myöskään baareissa. Päätin vain, etten elä tyhjää tinder-elämää. Elämän rakkaus löytyi muuta kautta.

Vierailija
22/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ja muissa vastaavissa on se ongelma, että treffeille mentäessä ja tavatessa on aina tarkoitus selvittää, onko kiinnostusta yms. Jossain muualla tavatessa tätä ei ole, joten tilanne on jotenkin mystisempi ja jännempi, kun ei tiedä onko toinen vain kohtelias vai oikeasti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. En ole ollut vuosiin tinderissä, enkä tule olemaankaan. En käy myöskään baareissa. Päätin vain, etten elä tyhjää tinder-elämää. Elämän rakkaus löytyi muuta kautta.

Mitä kautta?

Vierailija
24/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffi palsta, hesen kahvilassa eka tapaaminen, noin kymmenen vuotta sitten.

Siitä se sitten lähti rullaamaan, eikä vielä olla erottu ☺️🥰

Vierailija
25/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta?

Vaikka työpaikan kautta, tai harrastuksen kautta, tai yhteisten ystävien kautta, tai ruokakaupan kautta, tai... Vaihtoehtoja on lukuisia. 

Vierailija
26/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta?

Minä löysin serkkuni häiden kautta. En meinannut ensin mennä koko juhliin, mutta kyllä kannatti :)

Vierailija
27/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut elämäni aikaan 4 kertaa, 2-3 vuoden seurustelujaksoja joten ihan vakavalla pohjalla, ilman mitään tindereitä tai elektronisia apuvälineitä. Irtosuhteita en edes ajattele, yöks.

Se vaatii vaan vastaanottavan ihmisen, joka uskaltaa sanoa edes "no joo".

Vierailija
28/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ikisinkkuja on palkon, joten ei mitään uutta auringn alla. 

Vierailija
29/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tärkeintä ole se, että on hyvä kumppani? Miten se löytyi on toisarvoista. Ehkä hän on juuri siellä baarissa, mihin kieltäydyt menemästä, koska haluat jotain romanttisempaa ensitapaamista. Tuollaiset ajatukset kaventavat mahdollisuuksiasi. Ruokakaupassa voit törmätä unelmiesi kumppaniin, mutta taitaa olla liian epäromanttista?

Jos en viihdy baareissa, niin miksi lähtisin sinne etsimään? Lähtökohtaisesti kannattaa viettää aikaa paikoissa, joissa itse viihtyy ja tehdä asioita joista tykkää, koska siten löydät samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, joten kumppanin löytyminen voi olla todennäköisempää.

Vierailija
30/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut liikaa harlekiineja??

Vierailija
31/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään tinderissä, enkä muissakaan vastaavissa, enkä mene. En todellakaan alennu sellaiseen. Olen ollut sinkkuna 15 vuotta, eikä haittaa jos olen sitten itsekseni lopun ikää.

N44

Vierailija
32/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt molempia. Mieluummin ottaisin kuitenkin sen vahinkotapaamisen. 9v olen sinkkuna ollut, joten en usko "sen oikean" tulevan vastaan enää missään. Olen onneksi jo hyväksynyt ajatuksen loppuelämästä sinkkuna.

N34

Vierailija
33/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika sentään kuinka sekaisin te olette! 😂

Vierailija
34/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika sentään kuinka sekaisin te olette! 😂

Kui?

Vierailija
35/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tiedän etten ikin tulisi löytämään sellaista aitoa ihmistä tinderistä. Enkä muutenkaan halua arvottaa ketään pelkästään muutaman selfien takia

No eihän sitä kumppania niiden muutaman selfien perusteella arvotetakaan tai valita. Niiden selfieiden/mahd. esittelytekstin perusteella valitaan ”tähän tyyppiin olen halukas tutustumaan lisää”, sitten aletaan jutella sen toisen kanssa ja ehkä sovitaan treffit ja sitten vasta arvotetaan/valitaan onko sopiva kumppani. Ethän sinä kadulla tapaamaasikaan varmaankaan heti sen perusteella arvota mitä näet, vaan alat jutella ja siitä homma sit etenee.

Vierailija
36/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokenut sen oikeanlaisen kemian ja jännitteen joskus on hyvin vaikeaa tyytyä tavalliseen suhteeseen.

Vierailija
37/49 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tärkeintä ole se, että on hyvä kumppani? Miten se löytyi on toisarvoista. Ehkä hän on juuri siellä baarissa, mihin kieltäydyt menemästä, koska haluat jotain romanttisempaa ensitapaamista. Tuollaiset ajatukset kaventavat mahdollisuuksiasi. Ruokakaupassa voit törmätä unelmiesi kumppaniin, mutta taitaa olla liian epäromanttista?

Jos en viihdy baareissa, niin miksi lähtisin sinne etsimään? Lähtökohtaisesti kannattaa viettää aikaa paikoissa, joissa itse viihtyy ja tehdä asioita joista tykkää, koska siten löydät samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, joten kumppanin löytyminen voi olla todennäköisempää.

En usko että unelmieni mies pyörisi lankakaupoissa tai meikkiosastoilla. Harmi vaan.

Vierailija
38/49 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua kumppania joka käyttää alkoholia, niin baarista ei varmaan kannata ensimmäisenä lähteä etsimään.

Vierailija
39/49 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että unelmieni mies pyörisi lankakaupoissa tai meikkiosastoilla. Harmi vaan.

Kai sinulla on muitakin kiinnostuksenkohteita?

Vierailija
40/49 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samansuuntaiset ajatukset täälläkin. Olisi ihanaa jos ensikohtaaminen olisi jollain lailla spesiaalimpi kuin naaman huitaiseminen ruudulta. En näe Tinderissä (tai missään muissakaan deittipalveluissa) mitään romanttista, varsinkin kun siellä iso osa ihmisistä on pelkän panon perässä ja käytös sen mukaista. Eihän sillä lopulta mitään väliä ole mistä kumppani löytyy, mutta mistään deittisovelluksista sitä en halua enää edes etsiä.