En aio ikinä käyttää tinderiä tai juosta baareissa etsien kumppania, vaan haluan että ensitapaaminen on jotenkin mielenkiintoisempi ja romanttinen
Onko teillä muilla samanlaisia ajatuksia tai toiveita?
Kommentit (49)
Juu, aina voi odottaa. Vaikka ihan kotosalla, joku voi tulla sieltä hakemaan.
Me tavattiin miehen kanssa deittipalstalla ja kun sitten raahauduin sinne baariin niin ensikohtaamisesta tuli romanttinen.
Pitää uskaltaa altistaa itsensä. Tietenkin kaikki kotoa poistumiset on hyvä alku uuden ihmissuhteen löytymiselle, mutta en näe mitään erityisen spesiaalia sinällään, että tapaa töiden tai harrastuksen parissa.
Tsemppiä sulle, että tulet kohdatuksi!
Onhan se nyt aivan hiton tylsä tarina kertoa, että "tavattiin tinderissä".
Haaveilen jostain "Rakkautta ennen aamua" -elokuvan tyylisestä tapaamisesta.
Tiedän missä yksi tyttö asuu, jonka kanssa olen keskustellut kerran. Olisikohan mielenkiintoista ja romanttista, jos hakisin sen kotiovelta kävelylle?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aivan hiton tylsä tarina kertoa, että "tavattiin tinderissä".
Siis: "isäsi on joku jonka tapasin tinderissä."
En ole koskaan ollut deittisovelluksissa, mutta kyllä töiden kautta tapaamieni deittien kanssa ilmassa on ollut sitä jotain heti ensi kerralla. Eli ei ollenkaan tylsä tapa tavata.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän missä yksi tyttö asuu, jonka kanssa olen keskustellut kerran. Olisikohan mielenkiintoista ja romanttista, jos hakisin sen kotiovelta kävelylle?
Sanoiko tyttö itse, missä asuu vai oletko saanut sen jotain muuta kautta selville? Jos jotain muuta kautta niin sitten en suosittele. Ehkä kirje/kortti, jossa pyydät kävelylle olisi parempi? Laitat siihen numerosi ja viittaat keskusteluunne.
Oikea päätös! Rimaa ei saa alentaa missään vaiheessa, ellei halua päätyä yksiin jonkun kanssa josta ei oikeasti edes välitä.
Eikö tärkeintä ole se, että on hyvä kumppani? Miten se löytyi on toisarvoista. Ehkä hän on juuri siellä baarissa, mihin kieltäydyt menemästä, koska haluat jotain romanttisempaa ensitapaamista. Tuollaiset ajatukset kaventavat mahdollisuuksiasi. Ruokakaupassa voit törmätä unelmiesi kumppaniin, mutta taitaa olla liian epäromanttista?
En minäkään Se Oikea mies voi lähestyä minua kaupassa, töissä, rannalla jne. Enkä käy baareissakaan. Olen 45v ikävuoteen ehtinyt jo seurustella. Lapsetkin jo melkein kaikki maailmalla. Olen myös onnekas, kun saan elää hyvin pitkälti itselleni ❤️
No eeeeeii… koska ollessani 30v, monta vuotta kattelin ympärilleni, yhtäkään semmosta tilannetta ei tullut, että olisi vastakkaiseen sukupuoleen päässyt livenä pariutumismielessä tutustumaan. Niin latasin sit Tinderin, olin siellä muutaman tunnin, tuli match yhden miehen kanssa joka alkoi mukavasti jutella… Päätin poistaa Tinderin saman tien ja keskittyä viestittelemään tämän yhden mukavan miehen kanssa… Tuli vaan olo et mieskin on samalla lailla tosissaan vaikka täysin varma en tietenkään voinut olla….aikamme viestiteltyä oli ensitreffit ja kyllä se eka livekohtaaminen oli ikimuistoinen ja romanttinen, koska ihastuin heti ja niin kuulemma mieskin, vaikka ei siinä mitn ihmeellistä sinänsä tapahtunut, eka suukkokin oli tokilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tärkeintä ole se, että on hyvä kumppani? Miten se löytyi on toisarvoista. Ehkä hän on juuri siellä baarissa, mihin kieltäydyt menemästä, koska haluat jotain romanttisempaa ensitapaamista. Tuollaiset ajatukset kaventavat mahdollisuuksiasi. Ruokakaupassa voit törmätä unelmiesi kumppaniin, mutta taitaa olla liian epäromanttista?
Eikä kun ruokakauppa ois just ihanan romanttinen, koska ei kukaan oikeasti usko, että kaupasta löytyisi unelmien kumppani.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kun ruokakauppa ois just ihanan romanttinen, koska ei kukaan oikeasti usko, että kaupasta löytyisi unelmien kumppani.
-Ap
Minä löysin. Olin kassalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen jostain "Rakkautta ennen aamua" -elokuvan tyylisestä tapaamisesta.
Hyvä leffa kyllä!
No iha aattelin Jos vaikka , se löytyisi kun meen katsomaan Topi Ryynäsen Elämä näytelmää Kuopion Rauhalahden kesäteatteriin la 30.
🎭😁 Eiks' se olenkin romanttista, vai pitääkö se vain löytyä tanssilavalta , ja edestä ,, mutta ei sen alta,
Jalat alta. En oo koskaan käyny .. Eukonkannon Mm kisoissa, enkä sonnan luonnin mm kisoissa enkä Puolangan pessimisti päivillä enkä Limingan viikateniiton kisoissa.
Löyly MM kisoja kun ei enää järjestetä.
Suopotkupallo kisoja kylläkin ja Jukolan viesti kilpailuja joita olen seurannu.
No miksi näitä tapahtumia pistän?
No siksi , koska niissä en ole vielä käynyt kahtomas , että löytyykö ukko mutta tansdilavoilla oon käyny.
Mutta nyt ensin meen sinne teatteriin.
eikös olenkin romanttisia paikkoja mitä? Tä?😁😂🤣
Sama! Tiedän etten ikin tulisi löytämään sellaista aitoa ihmistä tinderistä. Enkä muutenkaan halua arvottaa ketään pelkästään muutaman selfien takia
Kerro sitten kasikymppisenä miten kävi.