Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin liian pitkät hiukset?

Vierailija
18.07.2014 |

olen saanut vihdoin kasvatettua kutrini rintojen alapuolelle ja aloin tuumimaan että pitäisikö tähän stopata.

minkä pituisina hiukset alkavat näyttämään liian pitkiltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan. Sellaista ei olekaan kuin liian pitkät naiset, vaikka kananpersemammat mitä väittäisivät.

Vierailija
2/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:38"]Ei milloinkaan. Sellaista ei olekaan kuin liian pitkät naiset, vaikka kananpersemammat mitä väittäisivät.

[/quote]

*hiukset, ei naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kun ylittävät puolen selän.. usein näyttävät tosi ohuilta juuri sen mitan ylittäneenä.

Vierailija
4/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun alkaa lattioita lakaisemaan hiuksillaan kun kävelee, joku voi tallata päälle. Yhdellä naisella oli nilkkoihin asti, mielettömän upeat. Eikä latvatkaan olleet kuivan tai ohuen näköiset, paksut ja hyvässä kunnossa oli koko matkalta.

Vierailija
5/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvissa :D

Vierailija
6/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:40"]Minun mielestä kun ylittävät puolen selän.. usein näyttävät tosi ohuilta juuri sen mitan ylittäneenä.

[/quote]

no mulla on niin hyvä tuumi käynyt ton paksuuden osalta että hiusta kyllä mulla riittää. ongelma alkaa kohta jo tulla kun perkule painavat liikaa :D

ap

Vierailija
7/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun alkaa häiritä itseä. Mulla oli paksut ja hyväkuntoiset hiukset takapuoleen asti. Ihan kivat, mutta koko ajan tiellä. Leikkasin puoleenselkään, nyt hiukset ovat paljon helppohoitoisemmat ja mukavammat.

Vierailija
8/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun wc:ssä joutuu nostamaan ne kakan tieltä pois

Vierailija
9/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:44"]Polvissa :D

[/quote]

Tunnen yhden pienen naisen (n155cm.)jolla hiukset yltävät letitettynä polvitaipesiin. Paksut, hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
10/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... En mä tiie.. Mulla on pepun alapuolelle ulottuvat hiukset.. :)

Vierailija
11/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että optimi hiustenpituus on juuri rintojen alapuolelle. Yksi seksimmäimmistä asioista mitä mies voi nähdä kun naisen rinnat juuri peittyvät hiuksiin niin että latvojen alta pilkottaa ehkä ihan vähän rintojen kaarta.