Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me eletään aivan hirveässä läävässä :(

Vierailija
18.07.2014 |

Olen päästänyt syntymään tänne hirveän kaaoksen. Ollaan ihan pölyn ja paskan ja sekasotkun keskellä. Nyt on ihan hirveä urakka saada tämä siistiksi ja en vaan jaksa aloittaa mistään päästä, kun tuntuu niin epätoivoiselta. Milloin minusta tuli näin laiska, että päästin tänne tällaisen siivon syntymään?? :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat raivata rojua, pyydä ystävä avuksi. Nimenomaan järkevä ystävä, joka ei suhtaudu tavaroihisi yhtä tunnepitoisesti kuin sinä. Alat mättää kampetta roskiin ja ne, mitkä haluat säästää ystäväsi perkaa vielä kertaalleen (likaiset, rikkinäiset ym.)

Itse olen mm. muutossa vienyt uuteen kotiin rikkinäisiä sukkahousuja, koska *niitä voi käyttää talvisin* WTF??

Osta kunnon aineet ja välineet kuurausta ja siivousta varten!

Laita perhe viikonlopuksi sinne, minne olitte menossa ja jää kotiin siivoamaan.

Sauna ja pari siideriä urakan päätteeksi, niin nukuttaa hyvin puhtaissa lakanoissa hyväntuoksuisessa kodissa.

Aloita, tee, älä enää pakene.

Vierailija
22/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:23"]

Oletko ylipainoinen?

[/quote]

En ole. Kuinka niin? Vähän rupesi nyt naurattaa, joten kiitos piristyksestä. :)

ap.

[/quote]Ole hyvä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää ammattisiivoojaa jos ei itse voimat tai mielenkiinto siihen riitä... Käyväthän kaikki ravintolassakin syömässä valmista ruokaa jos ei itse halua sitä kotona tehdä. Miksi ei voisi helpottaa elämäänsä ettei tilanne pääse pahaksi menemään. 

Vierailija
24/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkossa hankkia Sinin mikrosetti ja siihen tomuliinoja. Itse tykkään pyyhkiä niillä pölyjä, kun ei jaksa imuria kaivaa esille. Ja yleensä vielä imuroimisen jälkeenkin pyyhin sillä viimiset pölyt! On niin helppoo ja nopeeta! Toinen mikä on aivan loistava tuote pölyjen pyyhintään on swiffer duster eli mikä pölyhuiska vaihtopäillä tuo nyt sitten onkaan.

Vierailija
25/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:11"]Kannattaa jatkossa hankkia Sinin mikrosetti ja siihen tomuliinoja. Itse tykkään pyyhkiä niillä pölyjä, kun ei jaksa imuria kaivaa esille. Ja yleensä vielä imuroimisen jälkeenkin pyyhin sillä viimiset pölyt! On niin helppoo ja nopeeta! Toinen mikä on aivan loistava tuote pölyjen pyyhintään on swiffer duster eli mikä pölyhuiska vaihtopäillä tuo nyt sitten onkaan.

[/quote]

Ja hyvin voi pyyhkiä lattialta pölyt silloin myös kun lapsi nukkuu jos ei viitsi imuria käyttää. ;)

Vierailija
26/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin sen siivouspalvelun ja palaisin maanantaina puhtaaseen kotiin :)

Ei ole mikään pakko siivota itse.

Vierailija
27/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita supermarjo apuun

Vierailija
28/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:15"]

Teen suursiivouksen välillä; tee  näin!

Pukeudu, laita tukka, meikkiä ja kengät jalkaan niin että voit välillä juosta viemään roskia/kipaset kaupassa/viet pyykkiä tai mattoja ulos yms. Maksimoit siis ajan ettei tarvitse lopettaa pukeutumisen kanssa vaan voit kokoajan toimia.

Ajatuksena on siivota n. 10 min per huone ja aloita isoista pinnoista. Älä tee pikkutarkkaa työtä, ei valokuvien lajittelua tms. Tarkoitus on vaan siivota aktiivisesti. Siivoa tunti ja kun on viimeinen 10 minuuttia niin laita kahvi tippumaan. Voit aloittaa vaikka lataamalla kahvinkeittimen nyt aluksi. Kun tulee tauko niin katso sillekin aika ja silloin pysähdy seuraamaan työsi tulosta. Ja taas jatka!

Ensin laita pesuaineet vaikuttamaan! Ja täytä pesukoneet jos pyykkiä/tiskiä. Teet aina joka huoneessa sen 10 minsaa hommia ja vaihdat sitten seuraavaan huoneeseen.

Tyhjää lattioita, pöytiä.

Taustalla on hyvä soida reipas musiikki josta pidät. Tuuleta. Anna imurin vetää myös pölyä ilmasta taustalla.

On ihan turhaa sääliä kodin sotkua. Tämän ajan voisit käyttää hyväksesi! Toimi pari tuntia ja koti on heti siistimpi. 10 minuutissa ehdit saada yhdessä huoneessa jo paljon valmiiksi mutta tekemällä muutaman tunnin aktiivista siivousta se meinaa melko suurta siisteytttä vaikka kotisi olisikin sotkuinen.

Tsemppiä!

[/quote]

Tää oli ihana, etenkin toi laita tukka ja meikkiä jota voit välillä kipaista viemään roskapussit:D Itse kun en voi viedä niitä ilman tukan ja meikinlaittoa kun siivoan koko päivän suohirviön näköisenä vaan vien ne myöhemmin tai seuraavana päivänä.