Katoaako miehenne koskaan pariksi tunniksi roskapussia ulos viedessään?
Kommentit (21)
Ei, mutta minä saatan "kadota". Mies kyllä tietää että olen silloin eksynyt naapuriin.
Ei katoa. Ja jos sellaista alkais harrastaa niin ois hyvin äkkiä entinen mies.
Joo, mutta otan jonosta heti uuden.
Itsehän harrastan tuota "katoamista".
Syy on se että käyn vieraissa.
Kyllä, mutta tiedän missä se on. Me on sovittu, että se käy välillä viihdyttämässä naapuruston vanhojapiikoja.
Nuorena vietin aikaa yli viisikymppisen harmaahiuksisen miehen kanssa, joka paljastuikin sitten varatuksi ukkomieheksi. Hän usein soitteli mulle maratonpuheluja koiranulkoilutusreissuilta ja ollessaan "roskia viemässä" jne. :(
Ei, mutta yli vartti voi mennä. Löytyy yleensä naapurin kanssa juttelemasta roskiksen luota.
Se olisi toivottavaa. Ensisijaisesti siksi, että joskuskin veisi sen roskapussin.
Joka kerta. Roskis on työmatkan varrella eli mies lähtee työpaikalle, nappaa roskapussin mukaansa ja voi olla poissa 2-5 tuntia.
Ei katoa, mutta minä voin viipyä vartin juoruilemassa naapurien kanssa.
Kerron salaisuuden: todennäköisimmin se on jauhamassa p:tä jonkun saman tai lähitalon kaverinsa kanssa. Ei tuommoisesta kannattaisi hirveästi huolestua. Jokainen ihminen haluaa joskus hieman aikaa ilman sitä muuten kallisarvoista puolisoa. Jos se taas ei sitä omaa aikaansa saa, niin tuskin se suhde kauaa toimii.
Ei katoa, kun sillä on flexi kaulassa aina jos haluaa ulos.
Ei katoa, kun roskis on tuossa oven edessä. Pystyn tiirailemaan ikkunasta.
Ei, mutta exä hävisi 3 viikoksi roskapussinvientireissulla.