Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteelle menevää poikaa ei kiinnosta yhtään..

Vierailija
18.07.2014 |

..vaatteet, kengät yms asiat. Ja silti on tod tod ehdoton ja tiukka makuasioissa ja mm sen suhteen että ei yhtään jaksaisi ravata kaupoissa sovittamassa ja ostelemassa yhtikäs mitään.

Olen selitänyt että ei hälle enää niin vain löydy netistä vaatetta tai ainakin kenkiä on sovitettava mieluusti ennen ostamista niin siltikään ei haluaisi mukaan mihinkään liikkeisiin. Poika on jo 172cm pitkä joten sekin asettaa haasteensa, lasten-ja nuorten osastot ei tule kuuloonkaan, miesteen vaatteissa oliis hyvä kokeilla esim paidoissa sitä XS ja S kokoa ennenkuin ostaa. Tänäkesänä ostettiin ekat farkut muualta kuin nuorisopuolelta eli Dressmanista tuumakoolliset. Nyt sitten minä etsin hälle netistä tennareita koulun aloitukseen, ei välitä merkeistäkään yhtään.

Vansin tennareita katselin ja löytyikin kivat mustat jotka hän varmaan kelpuuttaisi kun on niin konservatiivinenkin mutta eipä ollut kokoa enää, siis 42 on kengän kokonsa.

Huokaus, toivoton yhdistelmä: ei kirveelläkään mukaan liikkeisiin saati sovittelemaan ja ehdoton maku vaikkei itse jaksakaan surfata ja katsella netistä mieleisiä rytkyjä/kenkiä.

Miten muut 12-13v murkkupojat, miten teillä shoppaillaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä tykästytään tietynlaiseen vaatteisiin ja käytetään vain niitä. Tykkää niistä H&M:n värillisistä puuvillatwillhousuista eikä ole kahteen vuoteen käyttänyt muita. Niitä hankitaan sitten kolmet tai neljät kerrallaan, mustat, siniset ja beiget. Hupparit ja T-paidat käytetään niinikään loppuun kunnes heitän pois kun en halua että poika kulkee resueemelinä. Ei ole mikään shoppailijatyyppi, hermot tuntuu menevän välittömästi jos pitää ährätä sovituskopissa. Nytkin pyysi että minä hakisin niitä housuja samaa kokoa kuin viimeksi. Rippipuku löytyi onneksi melko tuskattomasti. Kelpuuttaa joskus jotain kirpputorilta löytämääni, takit esimerkiksi jos ovat jotain hyvää merkkiä ja neutraalin värisiä. Farkkuja en enää osta, niissä on aina jotain vikaa.

Vierailija
22/23 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Olen ratkaissut sen sillä että kysyn millainen t-paita ja millaiset housut. Sitten käyn ostamassa sellaiset. Koon oppii kyllä se on joko s tai m ja ennemmin otan jo m niin ei ole ainakaan liian pieni. os on liian iso käyn ostamassa toisen s koon. Meillä poika 175 cm.Se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:46"]

Meillä sama juttu. Olen ratkaissut sen sillä että kysyn millainen t-paita ja millaiset housut. Sitten käyn ostamassa sellaiset. Koon oppii kyllä se on joko s tai m ja ennemmin otan jo m niin ei ole ainakaan liian pieni. os on liian iso käyn ostamassa toisen s koon. Meillä poika 175 cm.Se siitä.

[/quote]Ja lisäksi voin ottaa kännyllä vaatteesta kuvan pojalle, joka vastaa samantein kelpaako väri, paidan txt tms.