Mielipiteitä Jonne Aaronista?
Vain elämää- sarjan ansiosta sain hänestä todella hyvän kuvan! Olen alkanut käymään keikoilla ja levynkin omista. Kerrassaan ihana, symppis, herkkä ja todella taitava laulaja ♥ Keikoilla on aina ihana tunnelma ja hauskaa läppää tulee :D
Mitä mieltä te muut olette?
Kommentit (11)
Olihan se söpö silloin 10 vuotta sitten, kun olin 15-vuotias ja kuuntelin Negativea jatkuvasti. Ei nyt enää niinkään, suomenkielinen tuotanto ei maistu mulle lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:11"]Jonneko siellä kirjottelee? Millin ja missä on seuraava keikka? :)
[/quote]
En ole Jonne. Innokas fani kylläkin ;)
ap
Olin teininä ihan rakastunut Jonneen ja tosi kova Negative-fani, voi apua :D mutta onhan se ihana, en vaan tykkää Jonnen soolotuotannosta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:14"]Olin teininä ihan rakastunut Jonneen ja tosi kova Negative-fani, voi apua :D mutta onhan se ihana, en vaan tykkää Jonnen soolotuotannosta.
[/quote]
Itse en piitannut negativesta niinkään. Vaikka söpöhän jonne silloinkin oli :)
ap
Ihan asiallinen. Vaikene muuten analysoida, kun olen sen verran vanhempi. Sen broidi kans <3
Ei oikeastaan ole mitään mielipidettä Jonne Aaronista, ei sivua mitenkään elämääni.
Jaa jaa, hyvä ääni mutta huonot biisit
Kertoilkaapas nyt niitä mielipiteitä av-mammat ;)
Ap
Negative oli huippu, nykyään jotenkin liian lälly...Anne Jooren
Vieläkö Type O'Negative keikkailee?
Jonneko siellä kirjottelee? Millin ja missä on seuraava keikka? :)