Jouduin ainoana miehenä työpaikkakiusatuksi naisvaltaisessa paikassa
Luulisi, että eräälläkin alalla olisi työntekijöillä tasapaino ja luottamus ja kunnioitus toisiaan kohtaan, mutta vaikka tarkoitus on tervehdyttää ihmisten mieliä, ainaki työntekijän mieli sairastutetaan ja myrkytetään.
Se kateus, kuiskuttelu, syyttely ja kaikesta ulkopuolelle jättäminen.
Olin työyksikön ainoa mies ja miestyöntekijää sinne oli toivottu. Minusta haluttiinkin eroon, eikä minua arvostettu lainkaan. Jopa joidenkin työntekijöiden puolisot hyökkäsi minua vastaan.
Työpaikalla oli asetelma, nuoret vastaan vanhat, mutta lopulta yhtä köyttä vetivät minun syyllistämisessäni. Olin mukamas myös tehnyt potilasvirheen, vaikka olin vapaapäivällä ja sekös heitä suututti, että jäivät vehkeilystä kiinni, mutta silti ei saaneet sanktiota, koska pomo oli heidän puolellaan ja ollut monen kaveri ennen kuin oli saanut ylennyksen.
Ei minulla ollut puhuttavaa heidän kanssaan, olin sinkku ja lapseton, muut melkein perheellisiä tai parisuhteessa. Olin ulkopuolella. Ei minua kutsuttu työpaikan pikkujouluihin, risteilyille tai illanviettoihin, tupareihin syntymäpäiville yms...muut kyllä olivat ja retosteli somessa ja missä vain. Työpaikan pikkujoulutkin minulta vaiettiin ja pomo sanoi, ettei voi enää mitään, kun ne on jo vietetty.
Minut savustettiin ulos ja lähdin lopulta. Tein ilmoituksen työpaikkakiusaamisesta, mutta vedin sen lopulta pois ja haluan unohtaa ajan ollen koko jutun.
Ulospäin voi jokin näyttää kivalta, mutta sisältä se onkin mätä.
Kommentit (26)
Tästä aloituksesta puuttui ainoastaan, että miesvaltaisilla työpaikoilla ei tuollaista ole ikinä ollut.
Ap, sinun ainoa virheesi koko jutussa on se että vedit ilmoituksen pois. Joko olet trolli tai sitten todella kiltti ihminen, jonka pitäisi kasvattaa vähän siilinpiikkejä että pärjää epäreilujen ihmisten kanssa.
Onneksi olkoon ap, olet nyt osa 97% miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus. Kiusaaminen on vastoin työsopimus- ja työturvallisuuslakeja. Esimies on sopimaton tehtäväänsä. Julkisilla varoilla ylläpidettävissä laitoksissa ei ole varaa pitää epäpätevää henkilökuntaa.
Luulisi jokainen ihminen kuuluu ammati liitoihin. luulisi jokaisessa työpaikassa on luotamus nainen tai mies?Kuin työsuojelu valtuuteetu. Itse aikoinani olin yhtä pelkokas,sanoin työstäni irti naisena,kauan kauan sitten .Työ paikka oli mies valtainen varastossa.20 vuotta seksualista häirintää.Pomot sulki silmät työntekijöiden juopottelu,kun homat heiltä hoitu paremmin känissä kuin selvänä.Pikku pomo välissä junaili niille raskan työn, paskasen työn lisät. Vaatien salaaman minulta.Kun itsekkin pomo otti sitä hukaa silloin tällöin.Ukot lärppi asiasta kun olin vikaa päivää työ.Mutta päätös lähteä työstä,oli elämäni paras päätös! Luulisi ajat mutuneet ja vahvat ammatiliitot tulee avuksi työpaikka kiusaus.Mutta taitaa olla sama asia kuin koulukisaus.Kiusattu siiretän toiseen kouluun ja työstä lopulta kiusattu sanoo itsensä irti.Joten kisaajat etsivät vain uuden uhrin!
Kieliopin ja oikeinkirjoituksen perusteella taitaa "hapan" maistua sinulle yhtä hyvin, kuin entisille työkavereillesi ja pomollesi.
Ei ole sinunkaan kielioppisi kunnossa. Kuin-sanan eteen ei tule pilkkua.
Tyypillistä toimintaa naisilta. Omassa toiminnassa ei koskaa ole mitään väärää vaan aina (ainakin yrittävät) syyllistää miehiä