Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pidätte parvekkeenne lasit kiinni helteellä?

Aurinkoisen puolen yksiöstä iltaa
14.07.2021 |

Niin monessa taloyhtiössä olen nähnyt että suurimmalla osalla on parvekelasit ovat kiinni, vaikka aurinko porottaisi niihin suoraan. Kai teillä on ymmärrys miksi ikkunoiden väliin on jätetty tilaa? Sitten valitetaan vauva-palstalla kun on kuuma kämpissä. Ei läpinäkyvät parvekelasit pidä kuumuutta poissa, mutta parvekkeelle se kyllä jää lämmittämään.

Sitten siihen päälle vielä joku alakerran hörhö pistää ulko-oven auki ja säppiin jotta lähtee viimeisetkin viileän ilman rippeet.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tupakanhajut sisää.

Vierailija
2/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä fysiikasta, että ilma on hyvä eriste?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee roskia ja pölyä sisään tuulen mukana. Lasit ovat sitä varten, että parveke pysyisi siistimpänä.

Vierailija
4/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kalliit lasit asennetaan niin kyllä ne pidetään kiinni että naapuritkin näkevät.

Vierailija
5/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaksi 🐈🐈 sekä naapurin 👹 rööki huuleen kasvaneena.

Vierailija
6/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttuakos se sulle kuuluu! Muuta omakotitaloon.

Vierailija
7/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ne raot on? 

Vierailija
8/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin ihmetellyt! Ei mikään kasvikaan kestä sellaista paahdetta. Meillä on lasit, mutta kokonaan auki aina kesällä.

Vierailija
9/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin ihmetellyt! Ei mikään kasvikaan kestä sellaista paahdetta. Meillä on lasit, mutta kokonaan auki aina kesällä.

No ei se paahde minnekään poista oli lasit auki tai ei. Jos aurinko paistaa koko päivän suoraan parvekkeelle, siellä on paahteista joka tapauksessa. 

Vierailija
10/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se paahde minnekään poista oli lasit auki tai ei. Jos aurinko paistaa koko päivän suoraan parvekkeelle, siellä on paahteista joka tapauksessa. 

On se hiukan eri luokan paahde lasin alla. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
11/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hiukan eri luokan paahde lasin alla. Kannattaa kokeilla.

Paha kokeilla, kun ei ole laseja ollenkaan. Mutta paahdetta on. Nytkin parvekkeella joku nelisenkymmentä astetta lämmintä. 

Vierailija
12/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona on 30 astetta, niin parvekkeella 40, kun lasit on kiinni.

Vierailija
13/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ufot vie.

Vierailija
14/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona on 30 astetta, niin parvekkeella 40, kun lasit on kiinni.

Mulla on tuon verran vaikka ei ole laseja lainkaan. 

Vierailija
15/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poistuu kaus kotoa, ei uskalla jättää laseja auki, koska mahdollinen yllätysmyrsky voi ne silloin kai rikkoa. Tänään unohtui avata lasit töiden jälkeen ja kyllä sitten riittikin parvekkeella lämpöä todellakin ja varmaan sitä siirtyi asuntoonkin, jossa lukema nyt 31.

Vierailija
16/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat karkaa jos on auki

Vierailija
17/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä parvekeovi foliolla. (Ja ikkunat)

Vierailija
18/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaverkko kissoille.

Vierailija
19/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaverkko kissoille.

Vittuakos yrität puuttua meidän asumiseen?

Vierailija
20/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti just selitti, että on mulla ollut vähän raollaan yksi lasi, kun yritin valistaa, että kuumakuutiona parveke toimii, ainakin kaksi lasia pitäisi olla auki, molemmista reunoista yksi. Sama juttu ikkunoissa: pitää kuulemma tuuletusikkunaan auki, että tulisi viileämpi. Ei tule, kun ulkona on kuumempi kuin sisällä. Tulee kuuma sisään. Illalla voi sitten tuulettaa.