Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teillä on tänään (ollut)?

Vierailija
14.07.2021 |

Mä vasta mietin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen riisi ja kana.

Vierailija
2/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ei ole yhtään nälkä ollut vaikka heräsin 6:30.

Ehkä haen sushia myöhemmin. Ei yhtään huvita kuumentaa kämppää enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää, jonka päällä on voita, rapeita luomusalaatinlehtiä ja kylmäsavulohisiivuja. Juomaksi kylmää Ananas-jaffaa.

Vierailija
4/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorespagettia ja itsetehtyä pestoa.

Vierailija
5/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivitetty seitileike ja salaattia, kävin salilla, myöhemmin kanasalaattia.

Heräsin 5.45 ja tein täyden päivän töitä.

Vierailija
6/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäiväistä kermalla, juustolla ja kanalla kastikkeeksi täydennettyä ratatouillea riisin kanssa. Nuudelit ehdin syödä ennen tätä, kun luulin ettei ruokaa jäisi mieheltä, mutta jäi kuitenkin.

Nyt taas kanat tulilla, syödään wokkina.

Vierailija
7/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataruokaa crock potissa. Kaivelin läjän kasviksia jääkaapista ja pakastimesta, hain puutarhasta sipulia, perunoita ja yrttejä sekä otin pakastimesta nimettömän jauhelihapussukan (osoittautui hirveksi se). Kaikki palasina pottiin, päälle mausteita ja lihalientä, haudutusta muutama tunti. Hyvää oli, joskin tuntui oudolta syödä haudutettua pataruokaa kesähelteellä, kun yleensä se on meillä syys/talviruokaa.

Vierailija
8/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian lätty pitsan

9/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättyäni kaivoin pakkasesta makaronilaatikkoa ja söin sen salaatin kanssa. Tarkoituksena oli kyllä kokata tonnikalapastaa, mutta ei jaksa. Onneksi tuolla pakkasessa on aina valmiita ruokia.

Vierailija
10/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 200g sipsiä, olin ulkona enkä jaksanut tehdä ruokaa tänään. Ainiin, söin myös yhden jäätelön

Vierailija
11/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis kanasalaatti, joku hetki tai rainbow, ja pestolla siveltyä lidlin moniviljapatonkia.

Vierailija
12/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, pihviä, munaa ja salaattia. Kohta grillikasviksia, herkkusieniä ja perunoita.

Vierailija
13/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegepuikkoja ja kukkakaalia.

Vierailija
14/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä ja perunaa, sekä vesimelonia raejuustolla

Vierailija
15/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolilta päivin herättyäni aamupalaksi paistettu muna ja Fazerin karpalo-cashew-sämpylöitä juuston kera, appelsiinituoremehua ja kaksi mukia suodatinkahvia.

Iltapäivällä cappuchino.

Iltaruuaksi muusia ja Mysi Lahtisen reseptillä tehtyä homejuustopihviä ja mustapippurikastiketta, helppo resepti ja erittäin maukasta.

Muotoillaan naudan jauhelihasta - sellaisenaan, ei tarvita mausteita! - pihvit, joiden keskellä on aimo kimpale sinihomejuustoa. Painele tiiviisti kiinni ja paista pannulla pinta. Nosta pihvit pois ja rouhi kuumalle pannulle mustapippuria. Kieputtele hieman lämmössä, että pippuri herää, älä polta. Kaada pannulle kuumaa lihalientä noin neljä desiä ja aseta pihvit takaisin pannulle, keittele liemessä kypsäksi. Lopussa lisää kermaa purkki ja tarkista maku, tarvitaanko lisää mustapippuria tai hiukan suolaa. Halutessasi voit hiukan suurustaa kastiketta, tai jättää sen liemeväksi, se imeytyy kyllä hienosti muusiin.

Lisäksi vihannessalaattia.

En näin kuumalla tai ylipäätään lomalla yleensä syö kuin yhden lämpimän aterian. Jos illalla tulee vielä nälkä, teen keitetystä perunasta, ruisleivästä, kesäsipulista ja miehen tekemästä lasimestarin sillistä vielä voileivän iltateen kylkeen.

Vierailija
16/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway

Sipsit

Karkit

Jätski

Mansikat

Vierailija
17/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia perunoita, pihviä, munaa ja salaattia. Kohta grillikasviksia, herkkusieniä ja perunoita.

Parasta toi eka lounas!

Vierailija
18/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi mansikkarahkaa ja Froosh-juomia. Mä tein itselleni myös avocado-paahtoleivän.

Lounaaksi grillattiin Lidin lime-korianterikanafileitä. Osa perheestä söi jasmiiniriisin kanssa, osa salaatin+ vuohenjuustokiekko.

Nyt lapset haluaa paistaa pakastimesta neljän juuston pannupitsan. Itse ei tee yhtään mieli niin raskasta, joten mä meen varmaan vielä illan salaatilla, kun jämiä jäi.

Jäätelöä on mennyt päivän mittaan, tuntuu että joku on koko ajan pakastimella. Toivottavasti mun Maraboun appelsiini-krokanttituuttia ei ole syöty. Se on mun iltapala. Ajattelin, että jos laittais aamulta jääneen mansikkarahkan hetkeksi pakastimeen annosrasioissa, niin oliskohan hyvää jäisenä/kohmeisena?

Vierailija
19/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mansikkasmoothie ja pizzanjämät eiliseltä. Lapsille muroa ja mehukeittoa ja smoothie.

Lounaaksi lapsille kesäkeittoa, minulle salaatti.

Illaksi väännän hodareita paahdettujen perunoiden ja kaalislaagin kanssa.

Vierailija
20/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunijuureksia&broileria ( päälle mausteet ja öljy) , uunissa siis laitoin.