Vampyyri hetken linjoilla. Vastaan kysymyksiin.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:45"]Millaisesta henkilöstä viimeksi joit verta, ja missä?
[/quote]
Eräästä nuoresta äidistä Turun satamassa, hän oli tulossa laivasta. Olin tapojeni vastaisesti ulkona aamulla, värjöttelin konttien varjoissa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:46"]Törmäsitkö Vlad "upir" Putiniin, sinä hyytävänä yönä? Ja miksi säästi henkesi?
[/quote]
En mutta hänet tunnetaan erityisen hyvin vampyyripiireissä. Vlad Seivästäjän legenda ei ole tuulesta temmattu.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:52"]Tule tänne, niin saat imee verta tällaisesta 20 vuotiaasta nuoresta naisesta [/quote]
Oletko löyhätapainen?
Onko teitä paljon Suomessa nykyisin? Ympäri Suomea vai tietyillä seuduilla? Missä muualla kuin Lapissa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:52"]Tule tänne, niin saat imee verta tällaisesta 20 vuotiaasta nuoresta naisesta [/quote]
Oletko löyhätapainen?
[/quote]
Olen ;)
Montako desiä/litraa kuppaat kerralla?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:59"]Onko teitä paljon Suomessa nykyisin? Ympäri Suomea vai tietyillä seuduilla? Missä muualla kuin Lapissa?
[/quote]
Meitä on nyt enemmän kuin 1940-luvulla, lisäännymme kun muu populaatio kasvaa. Ei meitä silti sataa enempää ole tietääkseni tällä hetkellä. Olemme levittäytyneet ympäriinsä mutta pk-seudulla on eniten, siellä itsekin asun enimmän osan ajasta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:59"]Tunnetko toisia vampyyreja ?
[/quote]
Tunnen, pidämme joskus grillipirskeitä periaattella OPM - oma popsittava mukaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 03:02"]Millaisia kykyjä sinulla on?
[/quote]
Osaan lentää, hypnotisoida ihmisiä, muuttaa muotoani sudeksi tai haukaksi ja olen todella vahva. Opettelen usvaksi muuttumista mutta se ei vielä suju kovin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:52"]Tule tänne, niin saat imee verta tällaisesta 20 vuotiaasta nuoresta naisesta [/quote]
Oletko löyhätapainen?
[/quote]
Olen ;)
[/quote]
No siinä tapauksessa voin rientää vielä kun yötä riittää. Löyhätapainen nainen, mmmm.
Pidätkö vampyyrina olosta? Hyvät ja huonot puolet?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 03:13"]Pidätkö vampyyrina olosta? Hyvät ja huonot puolet?
[/quote]
Onhan tämä muuten ihan mukavaa, mutta välillä voi olla vähän kuollutta.
Miten sinua vastaan voi puolustautua, jos tarve vaatii?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 03:16"]Miten päädyit palstalle?
[/quote]
Ajattelin, että tämä olisi hyvä paikka löytää naisia imettäviksi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:45"]Oletko järsinyt ketään Ylitorniosta?
Puhutko ruotsia?
[/quote]
Kyllä mutta ylitorniolaisissa on jollain tapaa kitkerä jälkimaku, pidän enemmän kemiläisistä.
Svenska talar jag lite.