Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero väkivaltaisesta ja kontolloivasta miehestä, miten käsitellä tapahtunutta?

Vierailija
14.07.2021 |

Syytän itseäni tapahtuneesta siitä huolimatta, että ihan jo suhteen alussa huomasin varoitusmerkkejä monessakin asiassa (mm. miehen raivokohtaiukset humalassa, ensimmäiset syytökset pettämisestä jo parin yhdessäoloviikon jälkeen, kiellot olla yhteydessä miespuolisiin ystäviin jne.). Mies perusteli mustavalkoista suhtautumistaan sillä, että oli monesti tullut petetyksi aiemmissa suhteissaan ja joku kumma auttamisen halu heräsi minussa. En ikinä pettänyt enkä mielestäni antanut mitään aihettakaan epäilyille mutta siitä huolimatta mies pahoinpiteli minut kuvitellessaan minun pettäneen. Eropäätös oli miehen syystä, että petin ja vaikka järjellä ajatellen lopputulos on hyvä, olen silti surullinen ja järkyttynyt koska vilpittömästi rakastin miestä.

Jos yritän keskustella aiheesta, saan lähinnä vain ihmetystä osakseni ja kuulemma minun pitäisi olla tyytyväinen päästyäni miehestä eroon. Kuitenkin minulla on kamala olo ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten saanut miestä luottamaan. Miten saisin käsiteltyä tapahtunutta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikaa kuluu, irrittaudut henkisesti suhteesta ja tajuat että se oli onnenpotku.

Vierailija
2/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provooooooooooooooooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään olen palstalta lukenut, että väkivaltaisesta tai muuten vain huonosta miehestä ei kertakaikkiaan ole mahdollista erota. Tarinasi ei siis voi olla tosi.

Vierailija
4/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, provohan tuo.   Ja varmaan siltä yhdeltä ja samalta naiselta, jonka elämäntehtävä on niiden keksiminen ja postailu tänne.

Vierailija
5/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provooooooooooooooooooo

Valitettavasti ei ole. Ihan kamalaa myöntää haksahtaneensa häiriintyneeseen suhteeseen.

ap

Vierailija
6/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sinun syyksi todellakaan! Hyvä että pääsit eroon. Terapiaan käsittelemään tunteitasi.

Vierailija
7/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se parisuhde-paula taas täällä trollailee?

Sulla ap noita erilaisia miehiä tuntuu riittävän.  Tällä kertaa ei kuitenkaan ollut lapsia "suhteessanne".

Vierailija
8/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan, vaikka olisi ollut väkivallatonkin parisuhde.

Et ikinä ymmärrä miesvalintojasi, jos et kaivaudu pintaa syvemmälle.

Itse en edes ryhdy parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei vielä ole

käynyt terapiassa edellisen viritelmän päätyttyä.

Vierailija
9/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap.

Itse olen ollut kahdessa suhteessa jossa mies on ollut väkivaltainen, olin tyhmä kun annoin uusia mahdollisuuksia. Vika ei ole sun, älä syytä itseäsi.

Toisen suhteen jälkeen kävin itse terapiassa juttelemassa. Et varmasti edes tajua vielä kuinka kieroutunut suhteesi on ollut ja kuinka monin tavoin mies on tehnyt väärin sua kohtaan.

Hae apua itsellesi, älä jää yksin.

Äläkä kuuntele näitä provon huutelijoita, niiden pitäisi olla onnellisia etteivät ole itse joutuneet kokemaan.

Vierailija
10/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, vahva suositus terapialle täältäkin. On nurinkurista, että tuollaiseen suhteeseen haikaillaan takaisin. Voi kuitenkin olla, että pohjimmiltasi et kaipaa miestä etkä suhdettanne vaan suhteessa luotuja mielikuvia onnellisesta tulevaisuudesta ja kenties perhehaaveita. Niiden romuttuminen saattaa erossa sattua eniten.

Tsemppiä sinulle, ero ottaa aina voimille, oli suhde millainen tahansa. Anna ajan kulua ja pura eroa läheisten kanssa tai terapiassa. Sinulla on oikeus surra huononkin suhteen päättymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän