Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkasin ystäviäni, mitä nyt?

Vierailija
14.07.2021 |

Elämässäni on tapahtunut viime aikoina rytinällä paljon isoja ja onnellisia asioita. Olen luonnollisesti jakanut nämä onnen hetket ystävieni kanssa, mutta kukaan heistä ei edes onnitellut yhdenkään asian johdosta. Viimeisimmän uutisen he kyseenalaistivat kun itselle asia oli todella iso ja tärkeä. Kun yhdessä some-päivityksessä hehkutin parisuhdetta, jonka olin löytänyt, sain yhdeltä heistä vain kritiikkiä päivityksestäni.

Minulla tuli lopulta mitta täyteen ja menin sitten purkamaan heille ajatukseni viestillä. Juttelin viestin jälkeen kahden porukkaan kuuluvan ystäväni kanssa ja he kertoivat viestin olleen syyllistävä ja että minun pitäisi tietää, että he ovat iloisia puolestani vaikka eivät sitä aina kerro. Viestissä siis kerroin suoraan, että en näe aitona ystävyytenä sitä, että ei iloita ja olla onnellisia ystävän puolesta ja että arvomaailmaani kuuluu ystävyyssuhteissa vastavuoroisuus. Toivoin heille kaikkea hyvää ja sanoin, että ollaan vielä yhteyksissä kuitenkin mikäli joku heistä haluaa olla.

Jälkikäteen pahoittelin, että olin muotoillut asiani turhan kärkkäästi ja kerroin, että ystäväni ovat tärkeitä minulle enkä halua katkaista välejä. Nyt pelottaa, että menin pilaamaan lähes ainoat ystävyyssuhteeni liian äkkipikaisella toiminnallani, sillä nyt ystäväni ovat loukkaantuneita minulle eivätkä halua puhua asiasta kanssani :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo eivät kuulosta aidoilta ystäviltä, vaan joltain teeskentelijöiden kerholta. Varmaankin porukalla haukutte myös muita selän takana? Sopisi hyvin kuvaan.

Vierailija
22/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itsekin hyväksi luulemalta kaverilta tosi nuivan kommentin kerrottuani seurustelusta. Se avasi kyllä silmät hyvin, tämän kaverin suhteen siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kommentoida, kun ei tiedä mitä kritiikki sisälsi. Koskiko se ehkä uutta suhdettasi, minkälaisen kumppanin olet löytänyt?

Se on hieman pitkä juttu, mutta koitan tiivistää! Löysin siis kumppanini somesta kun hänen läheisensä oli tehnyt hänestä treffi-ilmoituksen eräälle palstalle. Kerroin sitten jonkin aikaa tapailtuamme rakkaustarinamme alusta somepäivityksessäni ja kerroin siinä, kuinka olen niin onnellinen ja edelleen ihmeissäni, että hän niistä useasta ehdokkaasta, jotka laittoivat hänelle viestiä ilmoituksen tiimoilta, valitsi juuri minut. Ja ystäväni laittoi sitten tästä yhteisesti viestiä, kuinka hän ei lesoilisi asialla ettei muille miehelle viestiä laittaneille/hänen kanssaan treffeillä käyneille tule paha mieli, vaikka someni ovat yksityisiä eikä ainakaan tietääkseni kukaan näistä miehelle viestin laittaneista seuraa minua.

- ap

Todella outoa, jos varoittelee, ettei muille miehen kanssa treffeillä käyneille vaan tulisi paha mieli. Voiko itse olla yksi heistä? Tai ystävä? Onko muukin kritiikki tyyliä "Et saa kehua, ettei muille tule paha mieli"? Jopa tuntemattomille? Aivan älytöntä.

Ja MIKSEI ettei muille sinun kanssasi treffeillä käyneille tai ihastuneille tule paha mieli? Miksi yritti kääntää huomiota pois sinusta?

Vierailija
24/24 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kommentoida, kun ei tiedä mitä kritiikki sisälsi. Koskiko se ehkä uutta suhdettasi, minkälaisen kumppanin olet löytänyt?

Se on hieman pitkä juttu, mutta koitan tiivistää! Löysin siis kumppanini somesta kun hänen läheisensä oli tehnyt hänestä treffi-ilmoituksen eräälle palstalle. Kerroin sitten jonkin aikaa tapailtuamme rakkaustarinamme alusta somepäivityksessäni ja kerroin siinä, kuinka olen niin onnellinen ja edelleen ihmeissäni, että hän niistä useasta ehdokkaasta, jotka laittoivat hänelle viestiä ilmoituksen tiimoilta, valitsi juuri minut. Ja ystäväni laittoi sitten tästä yhteisesti viestiä, kuinka hän ei lesoilisi asialla ettei muille miehelle viestiä laittaneille/hänen kanssaan treffeillä käyneille tule paha mieli, vaikka someni ovat yksityisiä eikä ainakaan tietääkseni kukaan näistä miehelle viestin laittaneista seuraa minua.

- ap

Todella outoa, jos varoittelee, ettei muille miehen kanssa treffeillä käyneille vaan tulisi paha mieli. Voiko itse olla yksi heistä? Tai ystävä? Onko muukin kritiikki tyyliä "Et saa kehua, ettei muille tule paha mieli"? Jopa tuntemattomille? Aivan älytöntä.

Ja MIKSEI ettei muille sinun kanssasi treffeillä käyneille tai ihastuneille tule paha mieli? Miksi yritti kääntää huomiota pois sinusta?

Ehkä hän on kateellinen tai muuten vaan haluaa lytätä ap:n, teki hän mitä tahansa.