Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkasin ystäviäni, mitä nyt?

Vierailija
14.07.2021 |

Elämässäni on tapahtunut viime aikoina rytinällä paljon isoja ja onnellisia asioita. Olen luonnollisesti jakanut nämä onnen hetket ystävieni kanssa, mutta kukaan heistä ei edes onnitellut yhdenkään asian johdosta. Viimeisimmän uutisen he kyseenalaistivat kun itselle asia oli todella iso ja tärkeä. Kun yhdessä some-päivityksessä hehkutin parisuhdetta, jonka olin löytänyt, sain yhdeltä heistä vain kritiikkiä päivityksestäni.

Minulla tuli lopulta mitta täyteen ja menin sitten purkamaan heille ajatukseni viestillä. Juttelin viestin jälkeen kahden porukkaan kuuluvan ystäväni kanssa ja he kertoivat viestin olleen syyllistävä ja että minun pitäisi tietää, että he ovat iloisia puolestani vaikka eivät sitä aina kerro. Viestissä siis kerroin suoraan, että en näe aitona ystävyytenä sitä, että ei iloita ja olla onnellisia ystävän puolesta ja että arvomaailmaani kuuluu ystävyyssuhteissa vastavuoroisuus. Toivoin heille kaikkea hyvää ja sanoin, että ollaan vielä yhteyksissä kuitenkin mikäli joku heistä haluaa olla.

Jälkikäteen pahoittelin, että olin muotoillut asiani turhan kärkkäästi ja kerroin, että ystäväni ovat tärkeitä minulle enkä halua katkaista välejä. Nyt pelottaa, että menin pilaamaan lähes ainoat ystävyyssuhteeni liian äkkipikaisella toiminnallani, sillä nyt ystäväni ovat loukkaantuneita minulle eivätkä halua puhua asiasta kanssani :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä anteeksi ja pahoittele

Vierailija
2/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempia ystäviä.

Outoa, että joku kokee asiakseen kritisoida tuota parisuhdepäivitystä somessa. Oliko vielä niin että kommentti näkyy muillekin? Ei kai uusi kumppanisi ole tuon kritisoijan ex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki parempia ystäviä.

Outoa, että joku kokee asiakseen kritisoida tuota parisuhdepäivitystä somessa. Oliko vielä niin että kommentti näkyy muillekin? Ei kai uusi kumppanisi ole tuon kritisoijan ex?

Ei ollut julkinen kommentti vaan laittoi viestillä kritiikin yhteiseen whatsapp-ryhmäämme. Ja ei ole.

- ap

Vierailija
4/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla onni on sen kätkeköön …

Äitini on tällainen joka jakaa iloiset asiat eteenpäin. Tiedän kokemuksesta että se voi todellakin ärsyttää muita. Mutta tästä tuskin kyse sinun kohdalla. Tuli vain mieleen.

Vierailija
5/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaativa ystävä.

Ei siitä kannata loukkaantua, että toiset eivät toimi niin kuin itse odotat.

Ei sitä joka tilannepäivitystä ehdi aina kommentoimaan ja peukuttamaan. Ja voihan heillä olla omat kipupisteensä, jonka vuoksi eivätkykene vastaamaan tai halua vastata.

Vierailija
6/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi mutta mulla menee nyt tosi hyvin."

:D

Vierailija
7/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vaativa ystävä.

Ei siitä kannata loukkaantua, että toiset eivät toimi niin kuin itse odotat.

Ei sitä joka tilannepäivitystä ehdi aina kommentoimaan ja peukuttamaan. Ja voihan heillä olla omat kipupisteensä, jonka vuoksi eivätkykene vastaamaan tai halua vastata.

En ole odottanutkaan, että somessa peukuttaisivat tai kommentoisivat. Olen siis heille yhteisesti kertonut onnelliset uutiset esim. whatsapp-ryhmässämme ja näistä kukaan ei ole onnitellut, olen saanut kahdesti vain negatiivisia viestejä vastaukseksi.

- ap

Vierailija
8/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matele vielä vähän enemmän niin ehkä sitten taas kelpaat heille.

Oikeesti ap, olet lapanen. Tuollaiset ihmiset eivät ole ystäviä. Enkä puhu nyt siitä mitä tapahtui avautumisesi jälkeen

Vierailija
9/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi kommentoida, kun ei tiedä mitä kritiikki sisälsi. Koskiko se ehkä uutta suhdettasi, minkälaisen kumppanin olet löytänyt?

Vierailija
10/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi kommentoida, kun ei tiedä mitä kritiikki sisälsi. Koskiko se ehkä uutta suhdettasi, minkälaisen kumppanin olet löytänyt?

Se on hieman pitkä juttu, mutta koitan tiivistää! Löysin siis kumppanini somesta kun hänen läheisensä oli tehnyt hänestä treffi-ilmoituksen eräälle palstalle. Kerroin sitten jonkin aikaa tapailtuamme rakkaustarinamme alusta somepäivityksessäni ja kerroin siinä, kuinka olen niin onnellinen ja edelleen ihmeissäni, että hän niistä useasta ehdokkaasta, jotka laittoivat hänelle viestiä ilmoituksen tiimoilta, valitsi juuri minut. Ja ystäväni laittoi sitten tästä yhteisesti viestiä, kuinka hän ei lesoilisi asialla ettei muille miehelle viestiä laittaneille/hänen kanssaan treffeillä käyneille tule paha mieli, vaikka someni ovat yksityisiä eikä ainakaan tietääkseni kukaan näistä miehelle viestin laittaneista seuraa minua.

- ap

Vierailija
11/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä saavat ajettua itsensä mitä ihmeellisimpiin sosiaalisiin ongelmiin. Tämäkin kuulostaa aivan kuin joltain huonolta saippuaoopperalta.

Vierailija
12/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hieman pitkä juttu, mutta koitan tiivistää! Löysin siis kumppanini somesta kun hänen läheisensä oli tehnyt hänestä treffi-ilmoituksen eräälle palstalle. Kerroin sitten jonkin aikaa tapailtuamme rakkaustarinamme alusta somepäivityksessäni ja kerroin siinä, kuinka olen niin onnellinen ja edelleen ihmeissäni, että hän niistä useasta ehdokkaasta, jotka laittoivat hänelle viestiä ilmoituksen tiimoilta, valitsi juuri minut. Ja ystäväni laittoi sitten tästä yhteisesti viestiä, kuinka hän ei lesoilisi asialla ettei muille miehelle viestiä laittaneille/hänen kanssaan treffeillä käyneille tule paha mieli, vaikka someni ovat yksityisiä eikä ainakaan tietääkseni kukaan näistä miehelle viestin laittaneista seuraa minua.

- ap

Selitys tulikin tuossa. Joku ystäväsi mielestä parempi jäi rannalle, ehkä jopa hän itse. En hämmästyisi, vaikka kyse olisi jostain swingerklubista.

Vierailija
13/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton tarve ihmisillä on hehkuttaa elämäänsä jossain somessa?🤦‍♀️

Vierailija
14/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Vierailija
15/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naisten kyräilykerhot on kyllä niin nähty. Toivottavasti sinulla on ystäviä myös muualla kuin tuossa whatsapp-ryhmässä.

Vierailija
16/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton tarve ihmisillä on hehkuttaa elämäänsä jossain somessa?🤦‍♀️

Minusta on kiva jakaa läheisille ihmisille sitä kautta kun elämässäni vihdoin tapahtuu iloisia asioita vuosien sairastelukierteen, työuupumuksen ja sinkkuuden jälkeen. Jos jotakin se ärsyttää, niin ei ole pakko seurata. En omista laajaa seuraajakuntaa, vaan minua seuraa yksityisillä tileilläni vain seuraajikseni hyväksymäni ihmiset.

- ap

Vierailija
17/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mitä häh?

Vierailija
18/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa kirjottaa muuta kuin että oon sun puolella ja tarvisit parempia ystäviä. Mut kun ne keskenään puhuu susta ja komppaa toisiaan niin tuskin ne tätä asiaa näkee kunnolla.

Vierailija
19/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARISUHDEASIAT EI KUULU SOMEEN

.

Vierailija
20/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat alapeukkuja koska et ole tehnyt mitään väärää ja kaverisi vaikuttavat aika huonoilta ystäviltä, kunpa tajuaisit sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan