Missä suomalaiskaupungissa ikävimmät ihmiset?
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:15"]
Täällä kotkassa. Älkää te mitään isoja kaupunkeja sanotko kuten "helsinki, tampere" Siellä ne mukavat ihmiset on, täällä pikkupaikoissa elämä on yhtä helvettiä. Helsingissä saat elää rauhassa ja sun asias eivät ole minuutissa jokaisen kaupunkilaisen korvissa toisinkuin täällä. Olkaa onnellisia ja älkää valittako jos ette koskaan ole pienessä kaupungissa asuneet.
[/quote] olen pienestä kylästä jostain päin Suomea ja muuttanut nuorena tyttönä Hkiin ja ei ole katumista. Tykkään hukkua massaan.
Imatra. Karjalaista selkäänpuukottamista ja omaneduntavottelua.
Asun Turussa, enkä täällä ole kertaakaan joutunut juorujen, töykeyden tai haukkumisten kohteeksi, täällä juuri kukaan ei tunne minua eikä ketään kiinnosta kuka olen, mitä teen, kenen kanssa olen naimisissa, mitä sukua olen jne.
Saan olla kaikessa rauhassa, kukaan ei tule jutustelemaan tai utelemaan asioitani jos istun vaikka bussipysäkillä, mikä on mahtavaa. Kaipa joku pitää sitä ikävänä luonteenpiirteenä? Minä taas tykkään :) Pikkupaikkakunnista minulla on valitettavasti huonoja, juuri päinvastaisia kokemuksia, joskaan en halua paikan nimiä mainita tässä.
Tampere
Uskomatonta selkäänpuukotusta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:48"]
Kajaanissa. Voi hyvänen aika, mitä tosikoita.
[/quote] Kajaanissa on korkea työttömyysprosentti
[/quote]
Ja käsittämätön määrä juoruakkoja, jotka kyttää toisten elämää ja puhuu paskaa. Onhan näitä joka paikassa muttei missään noin paljoa.
Kalajoella. Hirveän juoruilevaa porukkaa ja kyttäysmeininki. Kun muutin tuli ensimmäisenä mummo kertomaan miten hän tietää koko kylän asiat ja paras olla häiriköimättä. Ei kai siihen osannut sanoa kuin, että jos saisin kantaa laatikot vaikka oveni sisäpuolelle.
Töissäkin sai kuulla missä mut on nähty ja jos liikuin jonkun miehen kanssa tuli hirveä tenttaus seuraavana aamuna.
Lappeenranta on pakko mainita. Juoruilua, p**kan puhumista ja kuppikuntaisuutta. Täällä ei helposti tutustu ihmisiin, ellei ole vanha puistokemisti.
Naurattaa nää tiettyjen kaupunkien asukkaiden ruotimiset, kaikista pahimpia juoruilijoita ja valittajia on itse nää henkilöt, jotka itkee tota samaa "yhyy kaikkia kiinnostaa mun asiat siis jättäkää mut rauhaa asun paskanpuhujien ihmemaassa kaikki juoruaa musta" virttä. Pliis, minäkin asun pienellä paikkakunnalla eikä musta liiku mitään juoruja eikä paskaa ympäriinsä kun osaan elää ihmisiksi. Ne on niitä pieniä valintoja.. - Kymenlaaksosta myös
Aukaisin ketjun katsoakseni mainitaanko Kuopio ja siellähän se heti ensimmäisessä vastauksessa tuli.
Itse olen sitä mieltä että joka kaupunkiin mahtuu sekä niitä ikäviä että mukavia ihmisiä - itse onneksi törmään lähinnä jälkimmäisiin.
Parikkala, typeriä menneisyyteen jämähtäneitä.
:D Kiva lukee täältä näitä, joiden perustelut on tyyliin "tääl on selkäänpuukottajii ja paskanpuhujii nyyhk". Se, et teil on kaunaa vaikka jotain Lapualaista kohtaan niin miten siellä Lapualla sit on muka ikävimmät ihmiset?
Mä luulin, et täällä olis oikeesti vähän parempia perusteluja, vaikka että jos on jossain saanu useimmin tosi hyvää palvelua tms.
Kotka, väkivalta,huumeita ja venäläisiä.
Kuopiossa "miehet", Etelä-Pohjanmaalla naiset.
Porissa. Eipä tarvinnut kauan miettiä.