Ahdistaa koska mies sanoi rakastavansa liian aikaisin
Ollaan tunnettu pitkään mutta treffattu vasta vähän aikaa (alle 2kk). Tykkään miehestä tosi paljon mutta nyt vaan ahdistaa. Kännissä on pariin otteeseen sanonut rakastavansa mutta olen aina korjannut ne sillä että alcohol talks.. Nyt sitten sanoi _puhelimessa_ että rakastan sua. Vastasin vaan moikka ja luurit. Voiko tästä tulla enää mitään? (joo vika lause ehkä hieman provosoiva mutta sanokaa nyt jotain järkevää :D)
Kommentit (13)
Nyt kun ajattelen niin yksi aikaisempi säätökin sanoi liian aikaisin, jätin sen siksi kun alkoi ahdistaa. Edelliselle eksälle kerroin ajoissa tästä että ihan hirveä mies kun sanoi liian aikaisin ja tää oottikin siihen että mä sanoin eka koska ei uskaltanut sanoa mulle kun pelkäsi että jätän senkin :D
Tälle nykyiselle en kertonut asiasta koska luulin sitä fiksummaksi. Vai onkohan vika sittenkin mussa kerta näin käy kokoajan.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:38"]
No hän on tunteellista tyyppiä. En itse pitäisi pahana jos olisin ihastunut. Oletko sinä?
[/quote]
Oon ihan hulluna tohon mieheen mutta en vois kuvitellakaan sanovani et rakastan sitä.
ap
Tiedän tavallaan mitä ap tarkoittaa mutta aika ehdottomalta kuulostaa... ;-)
Vika on sinussa. Et sinä voi säädellä toisen tunteita.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:38"]
No hän on tunteellista tyyppiä. En itse pitäisi pahana jos olisin ihastunut. Oletko sinä?
[/quote]
Oon ihan hulluna tohon mieheen mutta en vois kuvitellakaan sanovani et rakastan sitä.
ap
[/quote]
No te ette olekaan identtisiä miehen kanssa. Etsitkö itsellesi kloonia?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:38"]
[/quote]
ap
[/quote]
Mikset? Jos mä olisin hulluna johonkin mieheen, voisin hyvin sanoa rakastavani sitä. Jos se siitä panikoisi ja pakenisi, niin ajattelisin, ettei ehkä ollut mulle se oikea kuitenkaan. En ihan ymmärrä, mikä tässä on se ongelma. Nauti siitä, että hän rakastaa sua. Olispa mullakin joku sellainen.
2
Voi mitä ongelmia...
t. sinkkunainen, jota KUKAAN ei rakasta
Voi tietenkin. Jos sä tykkäät siitä, niin miksi ei. Tosin voihan olla, et mies suuttui verisesti, eikä halua nähdä sinua enää ikinä. Mutta jos on todella suhun rakastunut, niin tuskimpa :)
Mutta jos itse et tunne, että voisit tuntea koskaan samoin miestä kohtaan, niin kannattaa antaa koko jutun olla.
olet katsonut sinkkuelämää jaksoja siis. tai olet todella teinix.
Jos mies ei kahdessa kuukaudessa sano rakastavansa, jätän sen. Itse olen nopea rakastumaan ja kerron avoimesti tunteistani. Kukaan ei ole ikinä pelästynyt. En usko kovin hitaaseen rakkauteen. Itse tiedän hyvin nopeasti, onko suhteella tulevaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:45"]
Voi tietenkin. Jos sä tykkäät siitä, niin miksi ei. Tosin voihan olla, et mies suuttui verisesti, eikä halua nähdä sinua enää ikinä. Mutta jos on todella suhun rakastunut, niin tuskimpa :)
Mutta jos itse et tunne, että voisit tuntea koskaan samoin miestä kohtaan, niin kannattaa antaa koko jutun olla.
[/quote]
Tykkään siitä kyllä ja todennäköisesti joskus rakastunkin häneen mutta eksien takia musta on tullut jotenki tosi varovainen ja ahdistaa kun ei kuitenkaan edes seurustella...