Synkkä gootti-nuori haluaa harjoitteluun ruumishuoneelle tai patologiselle
Ls-ilmon paikka? Olisin hieman huolissani jos olisin tämän nuoren äiti.
Kommentit (17)
Ehdottomasti! Kaikki patologit ovat töissä vain sen takia, koska valveutunut naapuri ei tajunnut ajoissa puuttua asiaan!
Kaikki jotka työskentelee ruumishuoneella tai patologisella tai saattohoidossa pitäisi ehdottomasti käräyttää virkavallalle. Ainakin jos ovat kiinnostuneita työstään. Vai?
Ne gootit elää verta juomalla, joten ruumishuone on luonnollinen valinta.
yäh, tuli mieleen se yksi englantilainen tv-tähti joka oli kait halunnut työskennellä ruumishuoneellakin. Rekisteriin vain tuommoiset, ihan siltä varalta, että taipumukset ei rajoitu kuolleisiin.
Noihin paikkoihin ei nuoria oteta, joten voit relata.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 09:34"]
Ne gootit elää verta juomalla, joten ruumishuone on luonnollinen valinta.
[/quote]
Ruumishuoneella se veri taitaa olla jo hyytynyttä ja muuten pilaantunutta, eikö veripalvelu/veripankki tai teurastamo olisi silloin loogisempi valinta?
No ei sinne mitään nuoria noin vain oteta haahuilemaan, sen takia et ois jotenkin cool.
Jos verta ja suolenpätkiä haluaa niin voi mennä teurastamolle.
Itse haluaisin niin kovasti opiskella obduktio preparaattoriksi, mut tiedän ettei mun pää kestä sitä hommaa. Harmi sinällään, koska työ olisi erittäin mielenkiintoista!
Olen ollut seuraamassa avauksia jonkun verran ja joka kerta meinaa taju lähtea siinä kohtaa kun avaajalla on skalpelli kädessä. :( Eikä se luusahakaan kivalta korviin kuullosta.
Nuorilla nyt on kaikenlaisia vaiheita, eiköhän se olisi aikamoinen herätys tuolle nuorelle jos ruumishuoneelle oikeasti pääsisi..vois jäädä goottivaihe siihen. :D
Mitkä tutkinnot tarvitaan ruumishuoneen eri tehtäviin?
Sinällään kyllä häiritsisi, jos joku hihhuligootti käsittelisi tuttuja vainajia. Ei se seksuaalinen häiritsisi, vaan pentagrammit tai vastaavat.
Samaa mieltä kuin 12, voisi tehdä ihan hyvääkin tuollainen kesätyö :D Kyllä niistä gooteistakin yleensä ihan mallikansalaisia kasvaa, itselläkin oli tosi paha teiniangsti- ja goottivaihe. Nykyään olen tavallistakin tavallisempi perheenäiti :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:42"]Samaa mieltä kuin 12, voisi tehdä ihan hyvääkin tuollainen kesätyö :D Kyllä niistä gooteistakin yleensä ihan mallikansalaisia kasvaa, itselläkin oli tosi paha teiniangsti- ja goottivaihe. Nykyään olen tavallistakin tavallisempi perheenäiti :)
[/quote]
Joo, en ymmärrä noita kaikesta huolestujia, ehkä ne on sitten niitä joilla oli rauhallinen ja tasainen nuoruus. :)
t. 12
Jos tuolla logiikalla aletaan tehdä ls-ilmoja, olen onnellinen ( ja äitinikin on ) että olen jo aikuinen. Muussa tapauksessa minusta niitä olisi varmaan tehty päivittäin... ihan oikeasti, mihin ihmisiltä on kadonnut maalaisjärki?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 09:38"]
yäh, tuli mieleen se yksi englantilainen tv-tähti joka oli kait halunnut työskennellä ruumishuoneellakin. Rekisteriin vain tuommoiset, ihan siltä varalta, että taipumukset ei rajoitu kuolleisiin.
[/quote]
Luulin että tämä olisi niin ilmeinen trolli että tulisi pelkkää miinusta. Näkyy olevan enemmän plussaa kuitenkin. Aina sitä oppii uutta.
t. trolli ite
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 09:38"]
[/quote]
Luulin että tämä olisi niin ilmeinen trolli että tulisi pelkkää miinusta. Näkyy olevan enemmän plussaa kuitenkin. Aina sitä oppii uutta.
t. trolli ite
[/quote]
Kyllä mä ainakin tajusin että trollaat, yläpeukutin koska olin samaa mieltä siitä että olisi typerää alkaa pitää ehdottamaasi rekisteriä.
Jos kyseessä olisi ns. normaalin näköinen nuori, olisitko huolissasi?