Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja, että on KUUMA :(((

Vierailija
14.07.2021 |

Tuskainen olo 😰🤢🤬🥵😭😡🤮😱😥🤯☹️🥵

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on tuskainen olo niin kuvittele millaista on eläimillä ja kasveilla tuolla ulkona.

Niin, se parantaa oloa kun jollain muulla on vielä kurjempaa?

Vierailija
22/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin säälittää harakka joka on pari vuotta hääränyt meidän kerrostalon pihalla. Marsii kun talonmies reviirillään. Reviiri on niin pieni että en ymmärrä mistä saa vettä. Osaiskohan se juoda jos veisin hänen kuusensa alle vesikupin?

Vie jossain vadissa vettä niin se pääsee uimaan samalla.

Kippo ei vaan saa olla kovin korkea(reunainen) koska sieltä ei sitten joku siili pääsekään pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!! Huomisesta lähtien on onneksi hotelli varattuna. Ilmastoitu huone, ilmastointia voi itse säätää. En liiku sieltä huoneesta ulos muuten kuin aamiaiselle ja illalla ehkä syömään. 2 yötä vaan, mutta auttaa se hetkeksi tähän vi***ukseen. 

Vierailija
24/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin säälittää harakka joka on pari vuotta hääränyt meidän kerrostalon pihalla. Marsii kun talonmies reviirillään. Reviiri on niin pieni että en ymmärrä mistä saa vettä. Osaiskohan se juoda jos veisin hänen kuusensa alle vesikupin?

Vie jossain vadissa vettä niin se pääsee uimaan samalla.

Kippo ei vaan saa olla kovin korkea(reunainen) koska sieltä ei sitten joku siili pääsekään pois..

Joo, totta! Tai sitten joku laudanpätkä, jota pitkin pääsee kiipeämään pieni eläin. Mutta tätäkin pitää sitten vahtia, että se lauta pysyy paikoillaan. 

Vierailija
25/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän ei estä kiinteistöhuollon ukkoja leikkaamasta nurmea vaikka se olisikin jo hapankorpun näköinen 😯

Täytyy sanoa että tässä vaiheessa maksaa jo vaivan takaisin tuo pitkien vaatteiden käyttö. Kesti viikon että totuin hihoihin helteellä mutta mittarin ollessa 30 sillä ei ole väliä enää onko pikkuhepenet vai pitkät vaatteet, yhtä tukala olo molemmissa mutta toinen suojaa säteilyltä. Ihmiset luulee että olen ollut vuodepotilaana jossain, kaikki muut on ravunpunaisia.

Vierailija
26/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!! Huomisesta lähtien on onneksi hotelli varattuna. Ilmastoitu huone, ilmastointia voi itse säätää. En liiku sieltä huoneesta ulos muuten kuin aamiaiselle ja illalla ehkä syömään. 2 yötä vaan, mutta auttaa se hetkeksi tähän vi***ukseen. 

Olen kade, pitäisi ehkä itsekin raaskia, omaan hyvinvointiinhan se raha menee.

Vierailija
27/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole vaan kerrankin on ihanan lämmin!

Vierailija
28/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä asia tässä kuumuudessa on että ilma on hyvin kuivaa, ei ole kostean hikistä. Ei tunnu edes 32 astetta ollenkaan niin pahalta kuin esim. 25 astetta trooppisen kosteuden kanssa.

Vierailija
29/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuuma. Vielä kun on päivät ulkotöissä tuossa kuumuudessa, niin illalla ei kestä lämpöä eikä aurinkoa enää yhtään. Onneksi kotona ilmastointilaitteet huutaa.

Vierailija
30/30 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä on hävinyt oravat. Nyt on kirjaimellisesti kuuman kesän oravat kupsahtaneet. Ei kyllä ole näkynyt rusakoitakaan entiseen malliin:(

Ne on kuivan, ei kuuman, kesän oravia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan