Miksi et hommaisi kunnon panssariketjua?
Kommentit (18)
Minulla on mutta se painaa 12kg. Ei viitsi jokapäivä kanniskella.
Minulla on rosterinen kaulaketju 10 mm ainevahvuudella. Painaa 1.3 kiloa.
M 48
Nii tämmöseekö sinulle moukka pitäisi vastata . 😝😝😝😝😝
Koska niitä käyttävät yleensä melko yksinkertaiset miehet, joilla on jokin alkukantainen tarve näyttää olevansa jotakin (mielestään hienoa).
En ole vielä koskaan nähnyt yhdenkään oikean Miehen sellaista käyttävän. Poikasilla ja wanna-be-gangstereilla niitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä käyttävät yleensä melko yksinkertaiset miehet, joilla on jokin alkukantainen tarve näyttää olevansa jotakin (mielestään hienoa).
Eikö miehillä koristautumista? Humanisti, DI veljelläni on hopeinen panssariketju kaulassa. Ei minulla ole siihen mitään (negatiivista) sanomista.
Naisena ei tee mieli sellaista. Painaisi ja olisi kylmä. Pienempi on ihan kiva kevyt, eikä maksa niin paljon. Painaa tosin killuttimet ohuemmassakin vähän, muttei liikaa.
Miksi sä itse ääliö ap, jankkaat tätä samää tyhmyyttäsi vähän väliä?
Olet just sellainen typerys, joilla noita ällötyksiä näkee...
Ei ooo itellä noka koputtaminen asiaa kohtaan. Kyllähän kulta arvonsa säilyttää.
Mistä sekin tuollaisen vammaisen nimen on keksinyt. Ai että oikein PANSSARI ketju. Onko siihen sulatettu joku venäjän panssarivaunu vai mitä?
Jätän ne korut ääähhhhhlllämeille kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sekin tuollaisen vammaisen nimen on keksinyt. Ai että oikein PANSSARI ketju. Onko siihen sulatettu joku venäjän panssarivaunu vai mitä?
Siksi se onkin tosimiesten ketju.
Onkohan sinulla varaa sopivaan vaunuunkaan?
Mauton