Luoja, että on KUUMA :(((
Kommentit (30)
Jos sinulla on tuskainen olo niin kuvittele millaista on eläimillä ja kasveilla tuolla ulkona.
Ukkosta ja sadetta odoteltu juhannuksesta
Missä on kuuma? Täällä on vaan 32'c ja upea keli :)
Ensi viikolla tuulee pohjosesta 8m/s. Ja vettä samaan syssyyn...
Jeeeeee😂
Mä oon riippumatolla ja ihan siedettävät olot ovat mulla. Oon osigtain varjossa ja osittain auringossa.
Mua niin säälittää harakka joka on pari vuotta hääränyt meidän kerrostalon pihalla. Marsii kun talonmies reviirillään. Reviiri on niin pieni että en ymmärrä mistä saa vettä. Osaiskohan se juoda jos veisin hänen kuusensa alle vesikupin?
heitä se maski ja mustat trikoot ja musta tunikasi jamustat käsineesi jo saunanpesään ja värjää musta tukkasi valkoiseksi ja pese mustat meikit pois naamastasi ja muuta maalle sieltä mustan asvaltin ympäröimästä Kalasataman yksiöstäsi
Meiltä on hävinyt oravat. Nyt on kirjaimellisesti kuuman kesän oravat kupsahtaneet. Ei kyllä ole näkynyt rusakoitakaan entiseen malliin:(
Vierailija kirjoitti:
Mua niin säälittää harakka joka on pari vuotta hääränyt meidän kerrostalon pihalla. Marsii kun talonmies reviirillään. Reviiri on niin pieni että en ymmärrä mistä saa vettä. Osaiskohan se juoda jos veisin hänen kuusensa alle vesikupin?
Vie vettä. Meidän pihalla oli iltaisin pieni jänis mutta nyt sitä ei ole näkynyt. Mietin että onko poloinen menehtynyt :(
Mikäs tässä. Viileä suihku puolen tunnin välein.
Kannattaa mennä saunaan ja ottaa kunnon löylyt. On sen jälkeen huomattavasti viileämpi olo.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä. Viileä suihku puolen tunnin välein.
Viileä hiki paidan selässä tunnin välein. kyllä virkistää, säästyy vettä
Oravat ja jänöjussit menneet metsään, kyllä ne ojia löytää.
Meidän rannassa ei ole ennen oravia ollut, nyt on.
Samoin jänöjä.
Vierailija kirjoitti:
No sillähän se selviää kun ainakin vie vettä tyrkylle. Kyllä se jollekin kelpaa jos harakalle ei huikka maistu.
Pistä vesi matalareunaiseen ja laakeaan kippoon ettei siihen sitten huku joku pieneläin joka ei pääse sieltä pois..
Vierailija kirjoitti:
Vie jossain vadissa vettä niin se pääsee uimaan samalla.
Vanha isäni on istunut verhot kiinni televisiota katsellen jo useamman viikon. Tänään oli lähellä jo sairaalaan lähtö. Raskaan talven jälkeen vielä tällainen kesä, että ei edes ulos voi mennä☹️
Vierailija kirjoitti:
Meiltä on hävinyt oravat. Nyt on kirjaimellisesti kuuman kesän oravat kupsahtaneet. Ei kyllä ole näkynyt rusakoitakaan entiseen malliin:(
Rusakoita ja kaneja ei näy kuten normisti, mutta tuossa pihalla käy juomassa ainakin 4 siiliä (tuo määrä ollut siis samaan aikaan) ja liuta oravia. Samoin lintuja jos jonkin näköisiä ja jopa kyyhkyjä.
Liekö sitten tuo iltaisin juomaan ilmaantuva supikoira jotenkin osallinen noiden jänöjen katoamiseen :-(
Tulisipa jo syksy ja varsinkin vesisade