Voiko perheenäiti näyttää tältä?!
https://www.facebook.com/adorabatbrat.official
Nainen on ainakin 40v ja näyttää tuolta, mikä saa aikuisen ihmisen pukeutumaan itsensä pelleksi? Yrittää varmaan vaan tavoitella teinivuosiaan...
Tässä vielä joku vanha perhepotretti
http://theoldasylum.files.wordpress.com/2012/01/family-alltohether.jpg
raskauskuva
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/90/b2/d5/90b2d5777db282307386ed6f626c3158.jpg
Lapsensakin pakottanut tuohon tyyliin mukaan
https://lh3.googleusercontent.com/-lZMGMuwt2jg/TWlshMUFawI/AAAAAAAAApA/tNmdV168VUM/s1600/IMG_3387+copy.jpg
http://instagram.com/p/qeW_s8rCLF/
Asuvat Ruotsissa, jos asuis Suomessa, tekisin lastensuojeluilmotuksen...
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:16"]Mut eikö ton lapsellisen tyylin vois jättää sinne teini-ikään?
[/quote]
Eikö ton lapsellisen p* jauhannan voisi jättää sinne teini-ikään?
Musta on äärimmäisen raivostuttavaa se, että yhä edelleen yritetään puuttua toisten ihmisten ulkonäköön, vaikka luulisi nykyisin porukan olevan entisaikoja fiksumpaa. 1900-luku meni jo. Mitä jos keskittyisitte ihan vaan siihen, että omasta peilistä näkyy jotain omaa silmää miellyttävää? Maailma olisi paljon mukavampi paikka, jos annettaisiin jokaisen olla omanlaisensa (niin kauan, kun se ei tarkoita muiden vahingoittamista).
En nyt ihan näytä tuolta mutta vaatetyyli on suht sama, välillä jopa räikeämpi.
Enpä ajatellut luopuvani omasta tyylistäni vain siksi että olen äiti.
Ja olettekos nähneet yhtään goottia missään vakavastiotettavassa ammatissa, esimerkiksi poliitikkona tai lääkärinä? Tai edes missään johtotehtävissä. Kyllä toi tyyli jonkinlaisesta kyvyttömyydestä kerto..
No saa tietysti, mutta itse olisin surullinen jos äitini näyttäisi tuolta.
T. 15-v
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:28"]
T. 15-v
[/quote]
Nii'in, taitaa lapsetkin hävetä itseään lapsellisempaa äitiään
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:28"]
T. 15-v
[/quote]
[/quote] No mun mielestä äitien ei kuulu näyttää ihan tolta mutta ihan miten vaan...
T. 27
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:28"]
T. 15-v
[/quote]
[/quote] No mun mielestä äitien ei kuulu näyttää ihan tolta mutta ihan miten vaan...
T. 27
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:35"]
T. 15-v
[/quote]
T. 27
[/quote]
Miltä äitien kuuluu näyttää?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:27"]
Ja olettekos nähneet yhtään goottia missään vakavastiotettavassa ammatissa, esimerkiksi poliitikkona tai lääkärinä? Tai edes missään johtotehtävissä. Kyllä toi tyyli jonkinlaisesta kyvyttömyydestä kerto..
[/quote]
Näin goottina pitää sanoa, että goottius ei ole mikään vaatetyyli vaikka se siihen yritetäänkin aina liittää. Tunnen monia gootteja, jotka eivät pukeudu mustaan, korsetteihin tms. vaan kulkevat ihan tavisvaatteissa.
Goottius on enemmänkin aatemaailma, jossa on niin sanotusti oma kulttuurinsa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:35"]
T. 15-v
[/quote]
T. 27
[/quote]
Miltä äitien kuuluu näyttää?
[/quote] No ei siis tietenkään "kuulu" näyttää joltain yhdeltä tietyltä, mutta surettaisi jos oma äitini olisi joku supermalli hienostelija. Minun äitini on ihanan tavallinen pehmeä ja lempeä pullantuoksuinen mamma :)
T. 15-v
[/quote]
Paitsi jos äitisi olisi näyttänyt tuolta syntymästäsi asti ja olisit tottunut siihen, tuskin haluaisit yhtään erilaista äitiä.
On kyllä ihmeellisen ahdasmielistä porukkaa täällä, antakaa ihmisten näyttää miltä itse haluavat, se ei ole teiltä pois. Ihan samalla lailla tuo tyyppi voinee ihmetellä, miten joku perheenäiti voi näyttää siltä kuin juuri Sinä lukija siellä. Makunsa ja tyylinsä kullakin.
[/quote]
vastatkaa joku tähän
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:41"]
[/quote]
vastatkaa joku tähän
[/quote]
Kyvyttömyys ei ole sama asia kuin kiinnostus/mielenkiinnon kohteet. Luultavasti useilla alakuttuurityylien edustajilla on usein muutenkin erilaiset mielenkiinnonkohteet kuin ns. pentti perustallaajalla, joita eksyy sitten tuollaisiin ammatteihin.
Minullakin olisi kykyjä varmasti vaikka minkälaisiin ammatteihin ja virkoihin, jos olisin kiinnostunut tuhlaamaan resurssejani niihin. Mutta en ole, teen mieluummin asioita jotka kiinnostavat. Ja ei, en ole gootti.
Hyvä perheenäiti voi näyttää ihan miltä vaan. Ihan miltä vaan.
Mikä lasketaan "vakavastiotettavaksi"? Sofi Oksanen on Suomen menestyneimpiä kirjailijoita, ei poliitikko tai lääkäri, mutta suhteellisen menestynyt henkilö alallaan. En tarkkaan tiedä, mikä määritellään "gootiksi", mutta suhteellisen "normista poikkeava" ulkomuoto Sofilla on.
Ystäväni on menestynyt psykiatri ja tutkija, ja kuuntelee goottimusaa, käy goottibileissä jne. Ei ole arkena erityisen huomiotaherättävän näköinen kenties (Suomessa aika monella on musta tukka ja mustat vaatteet), mutta ihan kyllä aikuisena ihmisenäkin jatkaa "alakulttuuriharrastustaan".
T. 15-v
[/quote]
15 vuotiaana ei ole mitenkään harvinaista hävetä omaa äitiään :D Eikö se kuulu osana teineyttä ja sitten vanhempina lapset ymmärtää asian naurettavuuden.
Tuo nainenhan on hirveän suosittu. Tuohan tienaa enemmän kuin yksikään tällä palstalla käyvistä. Ulkonäön vuoksiko sinä teet lastensuojeluilmoituksen vai minkä vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:19"]
Ja siis sinun mielestäkö kaikkien yli 25 vuotiaiden tulee pukeutua samoin, neuletakkiin ja suoriin housuihin? Hiuksia ei saa värjätä tai jos värjää niin ehkä maantieväri on se ainut.. Huoh.... Luojan kiitos meitä on moneen junaan eikä kaikki ole yhtä samaa massaa!
[/quote]
No en ymmärrä miks ees jollain 20-vuotiaalla on tarvetta herättää tollasta huomioita ja kapinoida, ei varmaan oo saanu tarpeeks huomioo vanhemmiltaan. Oma lapseni jätti tuon goottityylin täytettyään 16 niinkuin kuuluukin