Growtopia
Kommentit (67)
älkää ylisuojelko lapsianne, he eivät ikinä opi ettei kannata antaa nallelle netissä pankkikortin tietoja.
mitä välii jos pelaa sellasta syopää jonnejen peli iha perseest pelatkaa ennemmin gta 5 tai fornite tai sitte world of tanks
PS. KETKÄ PELAA TOTA SYÖPÄÄ?
SENKI MUNAPÄÄT LOPETTAKAA HETI JOKU SYÖPÄTOPIAN PELUU!!!!!!
En suosittele alle 10 vuotiaille ja niille jotka menettää malttinsa liian herkästi peli on täynnä huijareita törkytekstiä ja monia muita asioita kuten uhkapelaamista joista hyvin monen nuoren ei pitäisi tietää. peli on kyllä koukuttava mutta kuten aikaisemmissa kommenteissa sanottiin pelissä on huijareita jotka pyytävät tiputtamaan kaikki tavarat niin että muka saisi jotain arvokkaampaa. kokenut olen kaiken tämän ja voin sanoa että se aiheuttaa paljon vihaa.
Growtopiassa voi laittaa viestittelyn pois käytöstä
Ihmiset saa pelaa mitä haluaa ja toi on hyvä peli kuiteski oot joku 12 tai vanhempi ja pelaat jotai k18 pelei ja luulet että oot mukamas "COOL"
TUlkaa pelaa growii mun nimi on pate86 ja mun maaan nimi on kissapiski123
tuu Growtpian nyttten ja koska mun nimi (groupantch653389=
Okei asia menee niin kalle 8 v pelasi growtopiaa häneltä skemmeroitiin 20 diamond lockia itse huolestuneena äitinä totesin että kallenei pitäisi pelata growtopiaa sillä hän heitti kännykän seinään ja sanoi minua huoraksi.
Minulta on scammatty eli varastettu 40 dls 😣
Pelatkaa groutopiaa minä autan aloitteliota minun nimi on (JEREGT) tulkaa maahan jeretp4j
Joo, kaksipiippuinen juttu. Huijaaminen tuo pahan mielen mutta toisaalta myös valmentaa siihen että ihmisiin ei aina voi luottaa ja maailmassa on tyyppejä jotka haluavat viedä sulta katteettomin lupauksian rahaa/omaisuutta.
Mutta siis oikeita euroja en ko. peliin käyttäisi.
Growtopia on hyvä peli jos et anna lastesi käyttää siihen rahaa koska yleensä siinä käy niin että lapsesi tavarat huijataan (scammataan) ja sen jälkeen hän haluaa käyttää lisää rahaa
Growtopia on ilmainen kännykkäpeli jossa voit rakentaa rikkoa ja kasvattaa puita. Minä itse pelaan tätä peliä ja se on hyvä peli ykkösluokkalaiselle.
Hei, tiedän että keskustelu on jo 2 vuotta vanha... mutta lapseni on pelannut growtopia jjak menettänyt motivaation siihen koska hänet scammattiin en suosittele on koukuttava myös.
Nah ite pelaan vaa rahan takii, en katsos häviä mitään vaan jään voitolle. Ja ei saa itkee sen takii et tulee scämmityksi. Oma vikahan se on ja kyllähän se vituttaa mutta virheistä oppii.
Ps: Ne jotka väittää että gt aiheuttaa syöpää niin mä saan suusyövän Denssistä (en oo viel saanu)
Siinä kirollaan ja hakataan ja raiskataan ja varastetaan ei ole